بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

دومــیــن آنــلــایــن


یه سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پر انرژی به همه دوستان و همراهان وبلاگ. حالتون چطوره؟؟ چه خبر؟؟ تعطیلات خوش گذشت؟؟ با درسا چی کار میکنید؟؟ دیگه شنبه دوباره درس و مدرسه شروع میشه!!! امشب انشالله میخوایم یه دور همی داشته باشیم...از ساعت 9/5 آنلاینم... در مورد هر چی دوست داشتید صحبت کنید...یعنی این دور همی یه جورایی ادامه آنلاین قبلیه... امیدوارم همتون بتونید بیاید...منتظرتون هستم...


اگه دوس داشتید تو پست آقای 456 هم نظر بذارید. اون حمایت کردن رو هم فراموش نکنید...فقط تا فردا وقت داره...


نظرات 301 + ارسال نظر
فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:24 http://3dayejavan.blogsky.com

سسسسسسلام وهزاران درود بر معصومه عزیزم
خوبی؟!

خسته نباشی رفیق

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه خانم گل.ممنوووووووونم.
آورین...اول شدی. تو چطوری؟؟چه خبر؟؟

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

سلاااااااااااااام.کسی نیومده؟؟؟
من احتمال داره زیا نتونم باشم؟؟/
ابجی دوقلو میای؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااام...چطوری؟؟ هنوز نیومده میخوای بری؟
هر جوری راحتی عزیزم!! چرا میاد...

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به معصومه خانم گل و گلاب
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به آبجی دو قلوو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به بچه زرنگ کرمون
چطورین بروبچ؟

سلاااااااااااااااااااااااام حدیثه جونم.خوش اومدی...

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

فعلا هسستم.مرسی گفتی معصومه جووووووون.
فاطمه عکسو فرستادم.برو ببین

خواهش میکنم...

فاطمه عزیززاده پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

سلاآآآآم به معصومه عزیز و دوس داشتنی و مهربون .
خوبی عزیزم ؟؟؟؟
چه خوب که آنلاینی .
ببخشید عزیزم نمیتونم زیاد بمونم . کار دارم .
اومدم سلام کنم به رفیق گلم و برم !!

سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.ممنون. تو چطوری؟؟؟
ای بابا...چرا همه میخوان برن!!! باوشه...ولی کاش میتونستی بمونی!

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

خبر خاصی نیس رفیق
اخ جوووووووووووون شباشب زنده میشه
توپ برمیگرده!! وای چقد دلم تنگ شده بود وا3 شون

واااااااااااااااای چقد خوووووووب!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

خبببببببب درمورد چی بحرفییییییم؟؟
این حمایت قضیش چیه؟؟
من دیروز دوبار اس دادم.

در مورد همه چی!!
خوب کردی.بازم اس بده!!

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://khiyaleman.rozblog.com

آخ راستی داشتم تکرار کلاه قرمزی رو میدیدم اون قسمتی که رامبد جوان تست بازیگری میکرد
آقا ترکیدم از خنده نخ سوزن سر تست ببعی و پسر عمه زا
شما دیدین؟

من نصف کاره دیدم...بقیه بجوابن!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

سلاااااام ابجی حدیثه.میگم عکسو فرستادی براش؟؟؟

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

معصومه من به فروزانم گفتم بیاد.گفت اگه بتونه میاد

آورین...خوب کردی...انشالله بیاد!

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

سلااااااااااااااااااام معصومه خانوم گلم
مبارک وبت
خوبی؟
فاطمه جان و مینا جان به شما هم سلااااااااااااام
خوبین؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه خانم.خوش اومدی عزیزم.
ممنووووووووووون. خوبم. تو چطوری؟؟

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

باشه مینا
به به سلام حدیثه جون

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

سلااااااااااااااام حدیثه گلم

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااام فاطمه عزیززاده گل
راس میگه چرا همه میخوان برن؟!
البته شرمنده اخلاق ورزشیت منم نیم ساعت بیشتر نمیتونم بمونم

حدییییییییییییثه بگو دروغ میگی!!! نه نه نرو...

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://www.koocheyemohebat.blogfa.com

اجازه هســـت ؟؟
سلام به همگی خوب هستین ؟؟ درو پنجره ها رو که نبستین ؟؟ هوا بهاری وعالیه ها استفاده کنید از این هوا واقعا

بفرمایید...
خوش اومدی عزیزم...
چشم داریم استفاده میکنیم.

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:41

وااای فاطمه گفتی.دلم یه زرهههههه شده واسشون.عکسو دیدی؟؟؟

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

اره من دیدم حدیثه
دیشب عالی بود.دوره زن فامیل دور بهش زنگیده بود بعد همش بهش میگفت بهم بگو دوسم داری.ایییییینقد خنده دار بووووود که نگووووووووو

فاطمه عزیززاده پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

ووووای آره منم خعلی دوس داشتم بمونم !!
راستش مهمون داریم زیاد .
ببخشید عزیزم .
پس من رفتم عجیجم .
فدات شم . خدانگهدارت .

باوشه...اکشالی نداره...
قربانت...خدانگهدارت عزیزم!

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

کامنت قبلیم کو پ؟

من تایید کردم...باور کن.

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

سلاااااااااااااااااااااااااام فاطمه زاهدی گلللللللللللللللللللللللل

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:44

وااااااااااااااای الان فهمیدم که تا11 میتونم باشم
بزززن لااایکووووووو

هووووووووووووووووووووووووراااا. ایول. لایک

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:45 http://khiyaleman.rozblog.com

آره منم الان میرم چن بار دیگه اسمس میدم حالا خدا کنه این اسمسای تکراری قابل قبول باشه...آقای رجبی که میگف فک میکنم قابل قبوله
آره براش فرستادم مینا
به آسمان و نیلوفر آبی گفتی؟
من الان به فاطمه زاهدی گفتم گف میاد

انشالله که قبوله...
آسمان نمیتونه بیاد.به نیلوفرم گفتم.
ممنونم ازت.

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

فروزان سلام.اومدییی؟؟

وای دفعه قبلی مارال توی پاتوق بوده من نبودم.دلم براش تنگ شده

فک کنم امشبم بیاد.

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

ممنون معصومه ی گلم
خوبم خداروشکر...
شاید برم ولی زود برمیگردم

باوشه...من منتظرم

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

واااای جه پاتوق خوبی از اینایی که هی باید کامنت بذاری.حااااااااااال میدهههههه
معصومه چند سالته؟؟؟

واقعا؟؟؟
سوالای سخت سخت میپرسی؟؟؟ 19 سالمه.تو چی؟

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

به بهههههههههههه فروزان و فاطمه زاهدی گل خودم
خوبین بچه ها؟؟؟

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:48 http://khiyaleman.rozblog.com

به به سلااااااااااااااام فاطمه زاهدی عزیز
سلاااااااااااااااااااااااام فروزان گل و گلاب
من سردم شد پنجره اتاقمو بستم فروزان
هیییییی مینا من اون قسمتی که میگی رو ندیدم..اصن هیچ قسمتو ندیدم فقط امشبو
هیییییییی بهار نارنجم که تموم شد
ولییییییییییی آخجوووووووون که دیگه برنامه ها زنده میشن!

فاطمه عزیززاده پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:48

وووای معذرت میخوام معصومه جان من بازم برگشتم .
جواب سلام حدیثه جان رو بگم !!
سلام به حدیثه گل .
ایندفه دیگه جدی رفتم.

انشالله بازم برگردی!

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

بحث درباره ی کلاه قرمزیه !!
من باید بگم این فامیل دور خیلی کارش درسته خیلی ..
راستی از اشنایی با شما معصومه خانوم شادمانیم بسی بس فراوان مینا خانوم واسطه بودن !
سلام استاد حدیثه
سلام مینا گلی
سلام بر فاطمه ها خانم زاهدی و خانم نیکیان

ممنوووووووووووووووووون.منم همینطور...
بحث درباره خودمون و رادیو و هر چی که دلت بخواد هست.

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:49 http://khiyaleman.rozblog.com

بزن لایکووووووو
ولی من باید برم
جان شما نباشه جان دو جین بچه هام دوس دارم قسمت آخر پایتختو ببینم!
شرمنده ولی سعی میکنم تا اونجایی که میتونم بمونم

لاااااااااایک.
به به!تو هم دو جین بچه داشتی ما نمیدونستیم؟
بموووووووووووون بموووووووووون...

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:50

ممنووونم ابجی دوقلو.فدااااااات


خدا کنه مارال بیاد.بچه ها من نیلوفرو نمیشناسم منو اشنا کنین باهاشون

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:51

چرا سخت؟؟
منم 19 سالمه

هویجوری...
ایول.پس هم سنیم.

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:53 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخ فاطمه عزیززاده دلش نمیاد بره ها
آره جای مارال شاعر خالیه
فاطمه زاهدی منکه نتونستم اون آهنگو دانلود کنم وبلاگتو باز کردم دارم همینطور میگوشم!
این آهنگه هم داستانی شده ها

آره...
مارال انشالله میاد...
از فائزه چه خبر؟؟؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:54

دماغتون رو بگیرید و سعی کنید برای ۵ ثانیه بگید «ممممممممم»

بعله یه همچین کارایی بلدم من !

گفتم دور همی خوش باشیم


دیگران هم هنراشونو رو کنن.

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:56

اووووره همسنیم
واااااااااااااااای ابجی دوقلو من دوجین بچه داره
من خاااااااااااله شدمممممم
ابجی دوقلو پس چرا اون دفعه اومدی منو ببینی بچهاتو نیاوردی اون بغل پارکم بود که نشسته بودیم باهم

حدیثه عکس بچه هاتو بذار ببینیم...

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:57

دالی!

دالی!
دیشب خیلی باحال بود تو شب 5 نوشتی دالی!!! بعد آقای رجبی تعجب کرده بود!!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:58

ای فروزان بلا.از این هنر داشتی رو نکرده بودی؟؟؟؟؟

شما هم رو کنید هنراتونو...

fateme darabi پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:58

سلاااااااام من امدم!!
سلام مینا جونم
سلام فروزان گیگیلی
سلام فاطمه نیکیان!!
سلام ابجی حدیثه
و...!!:)

سلاااااااااااااااااااااااام. خوش اومدی عزیزم...

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:58

بچه ها من مشقام مونده خیلی هم مونده !!
تا کی هستید ؟؟

من که هیچی نخوندم!!!!
حالا حالاها هستیم!!

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://khiyaleman.rozblog.com

فامیل دور هم باحاله فروزان ولی این پسر عمه زا کر کر خندس...خخخخخ دیدین ببعی آهنگ تایتانیک سلندیونو میخوند؟

مینا نیلوفر همون نیلوفر آبی هس که تو شب5 و بهار نارنج بیشتر کامنت میذاره

حالا دو جین بچه که نه ولی سعی میکنم بمونم

آورین که جواب مینا رو دادی...
اینقد بچه هات زیادن که حسابش از دستت در رفته!!!
آورین...

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

معصومه تو هم از طرفدارای حسنی؟؟؟؟

اسماعیل پور؟؟؟
بـــــــــــــــلـــــه!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

دیشب شباشب چی شد؟؟من گوش مدادم سرم درد میکرد

آخیییییی!!!
یعنی همشو برات تعریف کنیم؟؟؟ بچه ها کمک!!

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:02



گفتم یه حالی به این شکلکا بدم!!!

ههههههه! همشونو گذاشتی؟؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

چند تا مورد هست میگم قشنگ با حس بهش فکر کنین

۱ – کشیدن دندون رو چوب بستنی

۲ – ناخون کشیدن رو موزایک

۳ – جویدن کانوا

۴ – کشیدن ناخون رو تخته سیا .

۵ – کشیده شدن سفت بیل رو آسفالت زیر ماسه .

۶ – کشیدن سکه رو مزاییک .

۷-کشیدن دو تا یونولیت به هم.

۸-کشیدن چنگال رو فلز

۹-کشیدن دندون ها بهم

۱۰-کشیدن ناخن رو دیوار

هرچی هم بگی خودتی!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!! نـــــــــــــه!!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

سلااااااااااااام فاطمه دارابیه عزیییییییییییز.خووووفیی؟؟؟؟تو یه بار شماره منو میخواستی درسته؟؟

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:03 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخ دیگه حال و حوصله نداشتم دوجین بچه دنبال خودم را بندازم سپردمشون به آقامون
اینم بچه هام:
فائزه گف کامپیوتر نداره ینی فک کنم مشکل داره نمیتونه بیاد

وااااااااااااااای...الهی...باید بریم باهاش بحرفیم!! فائزه رو میگم!
عجب بچه هایی!! عین خودت شیطونن. هفتمین رو بده به من!!

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

دوستای گلم...حتمن حتمن برین وبم!
تولده یه نفره!!:)

باوشه. کی؟؟؟

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

به بههههههههههه گل جمع مون کم بود که اومد!!
فاطمه دارابی جووووووووون خوبی؟؟؟؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

وای سلام فاطمه گوگولی !!
من داشتم میرفتم
چطوری ؟؟؟؟؟؟
بچه ها من احساس میکنم به یکی سلام نکردم استرس گرفتم !!

به هر کی سلام نکرده خودش بگه...بچه استرس گرفته!

مینا اکبری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:05

ممنون ابجی دوقلووو از معرفیت.
بچهاااااااااااااااااااااا شما که میرین تو انلاینای سیروس رجبی بهش بگین من نمیتونم بیام.همتون بگین هرکی میره.خیلی دوست دارم باشم اما نمیتونم

باوشه.ایشالله بتونی بیای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد