بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

مـعـرفـی یـک بـرنـامـه!


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان عزیزم. تو این پست میخوام یکی دیگر از برنامه های رادیو جوان رو بهتون معرفی کنم. امیدوارم که از این پست خوشتون بیاد. لطفا برید ادامه مطلب.



راستی یادتون نره در مورد بهتر شدن وبلاگ هم نظر بدید. ممنون.


اعیاد شعبانیه رو هم پیشاپیش بهتون تبریک میگم.



برنامه ای که میخوام بهتون معرفی کنم یه برنامه عصرگاهی هست که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 تا 15:45 به صورت زنده روی آنتن میره... بـــرنـــامـــه کــــافــــه رادیــــو


کــافــه رادیــو 1:


این برنامه یک برنامه فرهنگی هنری است و دارای آیتم های متنوعی در حوزه ی ادب و هنر است که شامل سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، شعر، داستان و ... می باشد. تهیه کننده برنامه آقای سیروس رجبی هستند که متناسب با فضای برنامه آهنگ های زیبایی پخش میکنند. سردبیر برنامه آقای مهدی شاهرضایی هستند که علاوه بر وظایفی که دارند وبلاگ برنامه رو به روز رسانی میکنند و موضوعات برنامه رو روی وبلاگ میذارن. گوینده برنامه آقای مهران دوستی است که گوینده ای توانمند و با تجربه است. توصیه میکنم این برنامه رو حتما بشنوید. چون اطلاعات خوبی در اختیارتون میذاره. مثلا در بخش معرفی کتاب، کتاب هایی که معرفی میکنن کتاب هایی هستن که خیلی میتونه بهتون کمک کنه و اطلاعاتتون رو بالا ببره. در طول پخش برنامه شنونده ها میتونن با برنامه تماس بگیرن و پیامک بزنن و نظرشونو در مورد برنامه و موضوعات مربوط به اون بیان کنن. به وبلاگ برنامه هم سر بزنید و کامنت بذارید.


عـکـس هـایـی از عـوامـل بـرنـامـه:


سـیـروس رجـبـی

http://s4.picofile.com/file/7796096020/06.jpg


مهدی شاهرضایی

http://s4.picofile.com/file/7796093010/01.jpg


http://s4.picofile.com/file/7796096448/07.jpg


مـهـران دوسـتـی

http://s4.picofile.com/file/7796094080/%D8%AC%DA%A9%D8%AD%D8%AD.jpeg


http://s4.picofile.com/file/7796095050/04.jpg


http://s4.picofile.com/file/7796095585/05.jpg


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


کـافـه رادیـو 2:


این برنامه هم همانند برنامه کافه 1 هست و دارای پیشخوان های متنوعی مانند سینما، تئاتر، شعر، موسیقی، داستان و ... می باشد. تهیه کننده و سردبیر برنامه آقای علیرضا محمد نیا هستند. گوینده برنامه هم آقای مهران دوستی است. وبلاگ برنامه معمولا به روز رسانی میشه و شنونده ها میتونن نظرات خودشونو در مورد برنامه بگن. پیشنهاد میکنم این برنامه رو هم بشنوید. بخش های مختلف برنامه توسط افراد متخصص در اون زمینه اجرا میشه که بعضی از اون ها رو معرفی میکنم:


امید محمدنژاد: پیشخوان هنرهای تجسمی
حسین متولیان: پیشخوان شعر
علیرضا بدیع: پیشخوان ترانه
مجید توکلی: پیشخوان سینما
امیر بکان،کامران منتظری،امیرحسین سمیعی: پیشخوان موسیقی
مهندس درویشی: پیشخوان محیط زیست و گردشگری
پیام ابراهیم پور: پیشخوان رسانه
محمد امرایی: پیشخوان دایرةالمعارف نام ها

دکتر خدا دوست: پیشخوان فرهنگ سلامت


متاسفانه من نتونستم عکس عوامل برنامه رو بذارم. چون هر چی گشتم عکسی پیدا نکردم!

خوشحال میشم نظرتونو در مورد این معرفی بهم بگید.



نظرات 111 + ارسال نظر
فائزه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

سلاااااااااااااااام.
پیشاپیششششششششششش مبارک

سلااااااااااااااااااااام. خوبی آبجی؟؟؟!!!

فائزه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

ممنوووووووووووون.تو خوبی؟؟؟سلامتی؟؟؟چه خبرا؟؟؟

منم بد نیستم! ممنون. خبر خاصی نی. تو چه خبر؟!

فائزه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

امشب پاتوق آبجی فاطمه میری؟؟؟؟
کجاااا رفتی؟؟؟
من دارم میرممواظب خودت باش.بای بای

من که اینجام. شاید برم.
ممنون. خدانگهدارت.

مهدی زمانی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

سلام.
پیشاپیش عیدشعبانیه برهمه ی دوستان مبارک.

سلام. بر شما نیز مبارک.

مهدی زمانی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

میتونم بپرسم چرادکورصفحه سایت شماتغییرکرد؟مگه قبلی ایرادی داشت؟

نه ایرادی نداشت. بلاگ اسکای تغییر کرده. کل وبلاگم به هم ریخته شده بود. فعلا همون قالب قبلی رو گذاشتم. بعدا دوباره تغییر خواهم داد. امروز هر چی تلاش کردم درست نشد!

فاطمه دارابی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

سلااااااااااام ابجی گلممممممممم
خوبی?!
دیگه کم کم دارم از شره امتحانا راحت میشم!!!
بیشتر سر میزنم گلممممممم
اعیاد شعبانیه هم پیش پیش مبارک:*

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. ممنون. تو خوبی؟! منتظرتم گلم.

حورا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:07

سلام معصومه جان
من الان تازه بخش تشکر رو دیدمتو امتحانا نتونستم به اینجا سر بزنم ولی الان آزاد و رهامممنون از لطف عزیزم .امیدوارم تو کنکور بترکونی

سلاااااااااااااااااااااااام. خوبی؟! ممنون. ایشالله تو هم موفق باشی.

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:09

سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به به. سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. تو خوبی؟

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:24

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
وای معصومه فکر نمیکردم باشی
دلم براتون یه ذره شده بود

منم خیییییییییییییییلی دلم تنگیده. چه خبر؟!

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:50

سلامتی تو چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبر از درسات؟؟؟؟؟؟

خبر خاصی نیس! درسا سلام میرسونن. خخخخخخخخ
دعام کن.

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:55

سلام برسون
دعا کردم قبلا

ممنون. امتحانات تمومید؟!
راستی وبم چطور شده نسبت به قبل؟!

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:02

نه یه امتحان و یه تحویل پروژه 8 تیر دارم بعدش دیگه تمومه
خوکشل شده
از بچه ها چه خبر؟؟؟
خوبن؟؟؟؟

خوبن. تقریبا از همشون خبر دارم.

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12

خوش به حالت
من از هیچکی خبر ندارم

ایشالله خبر دار بشی. :))
آبجی من میرم بخوابم. خیلی خوشحالیدم که اومدی. بازم بیا.
شبت قشنگ.

reihane دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20

ففکر میکردم بخاطر کنکور نمیای نت اگه میدونستم میای میومدم
هروقت آنلاین بودی بهم خبر میدی؟
خوب بخوابی آبجی
بای باااااااااااااااااااااااااای

باشه عزیزم هر وقت بیام که آنلاین باشم خبر میدم.
ممنون که اومدی. بای

رادیو جوان دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:11

1خبر داغ داغ !!!!!!!!!! میدونید برای چی "سعید پور محمودی " دیگه اجرا ندارد در رادیو جوان ؟!
خوب گوش کنید تا بگم ، این خبر موثق بدون هیچ تحریف و یا شایعه پراکنی .
" سعیدخان " در خارج از سازمان یک استدیو دارند که کلاسهای فن بیان و گویندگی و مسئولیتش برعهده ایشون ..... از اونطرف بخاطر همین مشغله کاری نمیتونستند که گویندگی شیفتها رو در پخش شبکه قبول کنند ،مثلا ساعتهای 10شب تا 6 صبح و یا 12 شب تا 5 صبح ....کلا گوینده شیفت نمیخواستند.
تا اینجا رو داشته باشید تا برویم سر اصل موضوع ......
.
.
.
.
.
.
.
از اونطرف هم گویندهای اقا محدود است و سیاست شبکه این که گویندهای باسابقه مرد برای گویندگی پخش هم باشند در ساعات مختلف روز .
مدیر شبکه هم چون دیده " سعیدخان " حاضر به پذیرش این مسئولیت نیست ،خیلی راحت عذرش خواسته و دلیلش این کسی که کارهای دیگه به شبکه ارجحیت بدهد و در اولویت اول ، همون بهتر که در شبکه کار نکند حتی اگر یک گوینده محبوب و صدا مخملی باشدو بهمین راحتی عذر و بهانش میخوان.....
حالا قضاوت با خودتون !!! ایا اینکار مدیر درسته ؟!
اگر دوست داشتید و خواستید از این گوینده حمایت کنید لطفا برای مدیر شبکه کامنت بذارید و انتقادتون به عرض ایشون برسونید که چرا یک گوینده خوب با اینهمه طرفدار و سابقه کاری اینطور عذرش بخوان و اجازه اجرا به او ندهند ؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرامحرابی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:56 http://asemanbarani.blogsky.com

سلام روز بخیر اعیاد شعبانیه برشما دوست خوبم پیشاپیش مبارک باشه وآرزوی رقم خوردن بهترینها رو دراین ماه بزرگ برای شما دارم.
اگه دوست داشتی وزمان کافی داشتی به من هم سر بزن.

سلااااااااام. ممنون عزیزم.
اعیاد شعبانیه بر شما نیز مبارک.
چشم.

فاطمه زاهدی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

سلام معصومه عزیز
منم این اعیاد رو بهت تبریک میگم
موفق باشی...

سلام عزیزم. اعیاد بر شما هم مبارک.
ممنون.

فائزه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://moojebartar.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااام
خوووبی؟؟؟سلامتی؟؟؟
لدم خیلیییییییییییی تنگ شده برات.کجاااااااااااایی؟؟؟
یکی نیست به من بگه کجاااایی؟؟؟خخخخخخخخخخ

سلام عزیزم. آبجی دل منم تنگیده.
تو کجایی؟؟!!

مریم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:57 http://www.javanradio.blogfa.com

درود بر معصومه عزیزم

یه نکته ظریف:
من الان دقت میکنم میبینم تو کامنتای این اپ درباره هزچیزی گفته شده جز پاتوق

عـــــــــجـــــــــــب!!!!!!!!

سلام. پاتوق؟؟؟؟؟؟!!!

مریم باقری سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:01 http://www.javanradio.blogfa.com

درمورد پاتوق
عرضم به حضورتون که راستش اولین چیزی که از کافه رادیو یادم میاد اینه که همیشه معمولا اون ساعت بیرون بودم و از رادیوی ماشین گوش میکردم وقتی هم میخواستم از ماشین پیاده بشم یکی باید به زور منو بیرون میکرد

خخخخخخخخخخخخخخ چه جالب.

مریم باقری سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:02 http://www.javanradio.blogfa.com

یه چیزی
مثل اینکه تو کامنت اولیم نوشته بودم پاتوق!!!!!!!!!

عذر میخوام
اشتباه شد

داشتم کامنتای بالا درباره پاتوق فاطمه رو میخوندم حواسم رفت بهش

فعلن...

اشکال نداره. :))
ممنون که اومدی عزیزم.

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:27 http://patoghshab2.blogfa.com

سلام معصومه جان ما میخوایم بیوگرافی هم پاتوقی ها رو بذاریم
اگه دوست داشتی لطفا یه سر به وبلاگ ما بزن وبیوگرافی خودت و واسه مون بذار
بیای خوشحال میشیم

حتما میام.
از منو که همه میدونن!

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:29 http://patoghshab2.blogfa.com

سلام اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم.
این پست خیلی عالی بودهرچند که کافه رادیو گوش نمیدم من ولی از این به بعد گوش میدم حتما
عکس ها هم خیلی خوب بود مرسی

ممنون. اعیاد بر شما هم مبارک.
حتما گوش بده. :)

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:24 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااااام و درووووود معصومه شوماخر
خوبی رفیق؟
عیدت مبارک

حیف من کافه رادیو رو نمیشنوم حالا خدا رو چه دیدی شاید از تابستون پیگیری کردم

موفق باااااااااشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. خوبی؟!
آره گوش بده برنامه خیلی خوبیه. :)
راستی عیدت مبارک.

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:37 http://khiyaleman.rozblog.com

منم بد نیستم شکر

آخه فضای برنامش سنگینه دچار یاس فلسفی_منطقی_ادبی میشم
ولی ایشالله از بعد کنکور میشنومش

در چه حالی رفیق؟

در حال فکریدن!!!!
یاس فلسفیت منو کشته رفیق. :))
داری فوتبال میگوشی؟!

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:40 http://khiyaleman.rozblog.com

فکریدن در مورد چی!؟؟!راستی الان دیدم رجبی آنلاینه!خخخخ کامنتتم دیدم

نه حس فوتبال نیس من بیشتر نتیجه رو دنبال میکنم فقط دعا کن پر گل ببره ایران
الان چن چنه؟

الان یه گل زدیم.
آره رفتم. تو هم بیا. خخخخخخخخخخ
میگم رجبی ناراحته؟!

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:46 http://khiyaleman.rozblog.com

آخجووووووووووون ایشالله بازم بزنیم

منم یه کامنت گذاشتم ولی مثکه رفت!
نمیدونم والا!نه بابا فک نکنم!بلخره اون بنده خدام کار و زندگی داره و همیشه نمیتونه به روز باشه
انقد به روز بوده که ما توقعمون رفته بالا مگرنه سرش شلوغه خو
ایشالله که حالش خوبه و ناراحت نیس

امشب آنلاین قطعی هستی دیگه؟

دومین گگگگگگگگگگگگگگگگگگگل رو زدیییییییییییییییم. :))
آره بخدا... نه هنوز هست. جواب داد. ولی بهترین سردبیره. ایول داره.
ماشالله خیلی فعاله.

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:53 http://khiyaleman.rozblog.com

وااااااااااااااااقعااااااااااااااا؟!
ای بابا کاش میدیدما

آره دیدم اومد و جواب داد...آره والا فعال به رجبی میگن کاش بقیه یاد بگیرن!
این امتحاناشون تموم شه ببینیم دیگه چه بهونه ای میخوان بیارن

من چن دیقه دیگه ایشالله دوباره میام رفیق اگه باشی

اوناییم که امتحان دارن باید از ما یاد بگیرن! خخخخخخخخخخخخخخخخ
آره هستم. بیاااااااااااااا. :)

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:55

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. خوش اومدی. عیدت مبااااااااااااااااااارک.

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:05

سلاااااااااااااااااام به همه ی دوستان گلم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام. خوبی؟!

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:06

مرسییییییییییییییی عید توام مبارک
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای معصومه وبت کتک میخواد
هی الکی میگه کد تصویر غلطه

ممنون.
کتکش بزن!! خخخخخ من دیدم ییهو غیب شدی!!
میگم اگه دوس داشتید یه سری به شب 5 بزنید. من و رجبی تنهاییم. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:09 http://khiyaleman.rozblog.com

شییییییییییییییییییییییییییره گل سومم زدنخداااااا رو شکر


سلااااااااااااام ریحانه کم پیدایی؟

بچه ها من اگه یه اپسیلون حس درس خوندن داشتم الان دیگه ندارم

معصومه من یه لینک دانلود ادوب برات پیدا میکنم بهت میگم خوبه؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آره پیدا کن. خیلی باحالی رفیق. :))
فاطمه هم اومده. سحر هم داره میاد.
مینا و آسمان سلام میرسونن. :))))

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

خخخخخخخخخخخخ خلوتتونو بهم نمیزنیم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بیاید دیگه. من دارم گزارش لحظه به لحظه میدم.

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

مرسی گلم ممنون شما خوبید؟

ممنون. خوبکم.

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:11 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااام فاطمه جان

عیدتون مباااااارک


من به آسمان هم اس دادم بیاد امیدوارم بتونه بیاد

من اس دادم گفت نمیاد. :(
ممنون که همکاری میکنی عزیییییییییییییییییییزم.

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

سلام حدیثه

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

سلاااااااااام حدیثه جان
عیدتونم مبارک باشه

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:14

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
همگی خوبید؟
در سلامتی کامل به سر میبرید؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. تو خوبی؟ سالمی؟ خخخخخخخخخ

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:14

مثل شب شیشه؟؟؟؟؟؟
تا حالا نرفتم اونجا

آره باحال تر از شب 6 ه! بیاااااااااا خخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:16 http://khiyaleman.rozblog.com

ای بابا حیف شد نمیان جاشون خالیه
ایشالله سلامت باشن

باوشه برات گیر میارم بهت خبر میدم خودت که پیگیر نیستی من عوض تو پیگیرم!خخخخخخخخخ

خووووووووووواهش

آره حییییییییف!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

دوستان ببخشید من دیگه برم نماز بخونم و بعد از نمازم شام صرف میشه باید برم
فردا میام
بااااااااااااای

باوشه... کاش میبودی. هر وقت دوس داشتی بیا.
بای.

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

بچه ها من عکس خودمو همکلاسیامو گذاشتم تو وبم ولی عکسه خیلی بزرگه خیلی داغون شده
دوست دارید برید ببینید یا هروقت درست کردم رمزو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اول رمزو بده!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
راستی تو کامنت بعدیت یه بار دیگه آدرستو بذار. :)
واقعا چرا من تنهام؟! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

سلام سحر
اومدم

سحر غیب شد.
حدیثه ممنون. بعدا که ببینم خبرشو بهت میدم آبجی جون.
آره بیا.
خخخخخخخخخخخخخخخخخ الان با سه نفر حرفیدم.

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:21

ممنووووووووووووووووووووون
چه خبرا؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

خدافز فاطمه جون

سحر اومدی شب 5؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

reihane سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:23 http://rahafree.blogfa.com

ادامه مطلب پست ثابتمه
رمز:
چهار رقم آخر شمارم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااام سحر عیدت مبارک

خدانگهدارت فاطمه جان

بچه ها منم یواش یواش باید برم یه کم بدرسم که شب لااقل عذاب وجدان نگیرم

پس تا آنلاین شب 5

راستی ریحانه شب 5و هم بگوش هم آنلاینشو بیا خییییلییی توپه

فعلا

بله. بدرس! خخخخخخخخخخخخخ
باوشه. ممنون که اومدی رفیق. فعلا.

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

آره اتفاقا یه مدت می خواستم فامیلمو عوض کنم بذارم غیبی بعد خواستم بذارم نهان دیگه قسمت نشد!!!!

نهاااااااااااااااااااااااااااااااان؟!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

آره اومدم
ولی به دلایلی که میدونی شاید کامنت ندم اگه هم بدم کـــــــــــــم

بده. بعدا بهت میگم. من ازش پرسیدم. میگه شلوغ بوده. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

ممنون حدیثه جون عید شما هم مبارک
بدو به درست برس

سحر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

باوشه آشتی

راستی دلت بسوزه نمیتونی از این شکلکا بذاری ولی من میتونم
حتی تو جواب دادن
باور نمیکنی؟
برو وب مخفی ببین
مخفی که چه عرض کنم...

مخفی...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الان ریحانه غیبید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد