بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

آنــلایــن!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر دوستان عزیز خودم. خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ چه خبرا؟


جمعه 14 تیرماه ساعت 19 تااااااا 23 آنـلایـن داریم.


امیدوارم همتون بتونید تشریف بیارید. دلم برا همتون تنگیده.


تو همین پست منتظرتون هستم.


موضوع آنلاین: تابستان و چگونه گذراندن اوقات فراغت- رادیو و برنامه های خوبش- معرفی کتاب- جشنواره جوانه!

نظرات 193 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:48

سلااااااام به آبجی خودم.خوبی؟؟؟

سلاااااااااااااااااااام. خوبی؟!

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:49

من فک نکنم بتونم بیام

ای بابا. چرااااااااااااااااا؟
کی میتونی بیای؟!!!!!

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:55

مهمون داریم.شایدم خونه نباشیم
نمیدونم کی میتونم بیام

:((

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:55

خیلیییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده بودااااااا
خوب شد باز الان دارم باهات حرف میزنم

منم خییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگیده.
آره چقد خوب شد اومدی. :)
خوبی؟!

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجااااااااااااااااااااام.

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

فک کردم رفتی!
ممنون.بد نیستم.تو خوبی؟

منم بد نیستم. حال خوشی ندارم!

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:10

منم همینطورچه خبرا؟؟

خبر خاصی نیس. داریم با شرایطی که هست روزگار میگذرونیم!

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

من کامنتای تایید شده رو نمیبینم یا تو دیر تایید میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

من دیر تایید کردم! :(((((((
نت قطع شده بود. شرمنده آجی جون.

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

دشمنت شرمنده

:)

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

فردا آخرین شب پاتوقه.نمیای؟؟؟دیگه برنامه تموم میشه

ای بابا:(((
چقد زود دیر شد؟!
نمیدونم ولی فک نکنم بتونم.
اگه نیومدم حتما سلام منو برسون لطفا. بهشون بگو تا اونجاییکه تونستم گوشیدم برنامشون رو. خاطرات خوبی باهاش دارم. :)

فائزه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:41

چششششم.حتما میگم بهشون.ایشالا که میای

فداااااااااااااااااااااااات.

http://qaemcloob.ir سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:08 http://qaemcloob.ir

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_دوست خوبم سلام
ممنون از مطالب بسیار زیبا تون
با اجازه چندتا از مطالب شما رو توی شبکه گذاشتم
انشاالله راضی باشی
خوشحال میشم شما هم عضو شبکه بشی
http://qaemcloob.ir
میتونی بیای اونجا یه گروه تشکیل بدی،مدیر گروه باشی و دوستانتو دعوت کنی و بصورت گروهی فعالیت کنی
اونجا هر قدر مطلب پست کنی امتیاز میگیری و هر لحظه میتونی ببینی چقدر پستات لایک خورده یا بازنشر شده
خلاصه حیفه این همه مطلب زیباست که غریب بمونه و منتشر نشه
ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی
ساخت گروه / چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین /صندلی داغ
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین//صندلی داغ/ ساخت گروه
منتظر حضور گرم شما هستم
حتما بیا




¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

بله بله :)
!!!!!!!!!!!

کیـآنا کفاشیان =) چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 http://adabiatejavan.blogfa.com/

سـلاااااام معصـومـه جانـممممم!!!
خوبــی خانـومــی؟؟؟؟؟ کنکـور خوب بـود؟؟؟؟ امیــدوارم هر رشتـه ایـو ک دوس داری تـو بهتـرین دانشگـآه قبـول بشـی!
ایشـآلــآاا بت دستـه گلـو شیرینـی خدمت میرسیـم جمعـه!!

آرزومند آرزوهای قشنگـت

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کیانا جان. خوبی؟؟؟؟
دلم برات تنگیده بود. ممنوووووووووون عزیزم.
تشریف بیارید در خدمتیم. :)

مهدی زمانی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:12

سلام خوبین؟
سعی خودم میکنم حتمابیام.

سلام. ممنون.
خوشحال میشم تشریف بیارید.

معصومه رییس میرزایی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:46

سلام دوست گلم..حال و احوال..خوش میگذره عزیز؟؟؟

سلااااااااااام معصومه جان. ممنوووووووون.
خوبی؟ خوشی؟ جمعه بیا خوشحال میشم.

فاطمه مهدی نژاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:22 http://lamse-roya.blogfa.com

به به به سلااااااااام به معصومه جان عزیز
خوبی؟ خوش میگذره؟
چ خوووب تمام دوستای رادیو اینجان منم میام پاتوق
برای اولین بار

سلااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جان. خوبی؟ کجایی بابا؟ :)
دلم خییییییییییییلی برات تنگیده. حتما بیا. خوشحال میشم.

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

سلاااااااااام
من نیز سعی دارم ازین پس اگه اجازه بدین در پاتوق شما حضور داشته باشم

سلااااااااااااااام مرضیه جان. خوبی عزیزم؟؟!
حتما بیا. خیییییییلی خوشحااااااااال میشم.

مینا نوروزبیگی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:44

سلااااااااااام معصومه جونم!خوبی؟!خوش میگذره؟!
واااای!چقد بد که من جمعه اصلن خونه نیستم

سلاااااااااااااااام. ممنوووووووووون.
وااااااااااااااااای چقققققد خووووب.

معصومه رییس میرزایی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:12

مرسی خوشجلم،عسلم جمعه منظورت اینه که بیام تو وبلاگت؟چششششششششششم..هرچی شما بگی.
فاطمه مهدی نژاد گوشیتو روشن کن عزیز...پیام دادم بهت...

بله جمعه منظورم بود... ممنونم ازت. بیا خییییییییلی خووووووشحال میشم آبجی. :)

فاطمه مهدی نژاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://lamse-roya.blogfa.com

معصومه جان من شارژرمو گم کردم...شارژ گوشیم که تموم شد دیگه خاموش شد!
ایشالله چند روز اینده شارژر میخرم خودم به همتون اسمس
میدم

ایشالله هر چه زودتر روشنش کنی. :)

معصومه رییس میرزایی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

باشه فاطمه جونم.مواظب خود باش.

:)

یاسمین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38

سلاااااااااااااااااااام معصومه گلم ...خوبی عزیز ؟؟؟ چه خبرا ؟؟؟ کنکورو که خوب دادی ...
راستی چرا دیگه سایت رادیو نمیای ؟؟؟‌ جرااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟... واقعا سایت رادیو بدون تو خیلی سرده هاااا ... جدی میگم ... کامنتات به آدم انرژی میدن ... باید بگی چرا دیگه نمیای ؟؟؟ بگیااااااااااااااااااااااا... وگرنه قهر میکنم
راستی چرا ایمیلتو واسم نفرستادی ... تازه من میخواستم شمارتم بگیرم؛ِ آخه دوسِت دارم ... هر جور راحتی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام یاسمین جان. ممنون. کنکور بد نبود!
ممنوووووووووووون عزیزم خیلی به من لطف داری. :) گفتم بذار یه استراحتی به خودم بدم! :) وگرنه دلم براتون تنگیده.
شرمنده فراموش کردم. حتما الان برات میفرستم عزیزم. منم خیلی دوستت دارم.

مرجان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:32 http://2500aryaie.blogfa.com

سلام.
قابل توجه دوستان رادیو جوانی :
برنامه جشن روز یکشنبه رادیو جوان کلا کنسل شد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت " من و جوان " بروید، و یا شنبه برنامه " من و جوان " گوش دهید.
لطفا به دیگر دوستان هم خبر دهید.( اس ام اس یا تلفنی )

سلام مرجان خانم. خوش اومدید.
ممنون بابت اطلاع رسانی!

سیده فاطمه سبحانی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://agoodstart.blogfa.com

سلام چطور مطوری خوفی؟
ای بابا رادیو واس آدم اعصاب نمیذاره ترک نت کردیم
به هرکی بگم ترک نت کردم غلت میزنه از خندهترک کردیم دیگه چه کنیم
کنکور چیکا کردی؟ شیرینی ندادی هواست باشه
آنلاینم ببینم چی میشه زورمو میزنم آخه نکه خیلییییییییییییی سرم شلوغههههههههه
نه حالا سعی میکنم
قربانت
خوش باشی

سلااااااااااام فاطمه جان. ممنون. تو چطوری؟! خوبی؟!
هنوز جواب کنکور نیومده که من شیرینی بدم!!! خخخخ
ترک نت خخخخخخخخخخخخخخخ
حالا بین این همه کاریکه رو سرت ریخته یه کم وقتت رو هم برا ما بذار رفیق. اگه میدونستم زودتر میومدم باهات هماهنگ میکردم. :))

یک دوست جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:51 http://2500aryaie.blogfa.com

سلام بانو.
ببخشید که من نمی تونم تا اخرش انلاین باشم.
راستی به بقیه بچه ها هم که اینجا میان برای کنسلی جشن روز یکشنبه هم بگو .
فقط ببین چطور با اعصاب مخاطبین بازی میکنند!!!!!!
کلا مخاطب براشون ارزش ندارد و فقط در حد شعار دادن بلدن حمایت کنند!!!!!!

سلام دوست عزیز.
خواهش میکنم ولی کاش میتونستید باشید.
چشم بهشون میگم.
البته فک کنم از طریق برنامه ها هم اطلاع رسانی بشه.
نمیدونم والا. چی بگم؟!!!!
کاش با برنامه ریزی بیشتر کارها انجام بشه!

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

سلااااام.بعد مدتهااا اووومدم

سلااااااااااام مینا جان. خوش اومدی عزیزم.
خوبی؟ چه خبر؟ از تابستون و تعطیلات بگو؟

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

ممنون خدارو شکر.شما خوبین؟تابستونم خوبه هستیم یه جوری رمونو گرم میکنیم.هفته بعدم که ماه رمضونه

منم خوبم. مینا باید بهت هدیه بدم. تو اولین نفری هستی که اومدی تو آنلاین. آره ماه رمضان امسال خیلی میچسبه با این هوای گرم!
مسافرت نرفتی؟ رادیو نمیری؟ تعریف کن...

حدیثه ولیون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:11 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااام و درود
آقا اینجا آنلاینه؟!
درست اومدم؟!
کسی هس؟!

سلاااااااااااااااااااااااام حدیثه جان. خوبی؟
بله که درست اومدی. هستیم. فقط من و مینا هستیم تا الان.
منتظرت بودم رفیق... خوش اومدی. :)

فاطمه زاهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:14

سلام عزیز.

سلااااااااام فاطمه جان. خوبی؟ خوش اومدی آبجی. چرا ناراحت؟؟؟!!!!

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

رادیو چرا برم؟؟چه خبره مگه؟؟مسافرتم انشا.. اگه خدا بخواد بعد ماه رمضون دیگه.خیلی دلم میخواد مشهد و تهران بریم.حالا ببینم چی میشه

منم احتمالا میرم مشهد یا تهران! خخخخخخخخخخخخ
بابا تفاهم. رادیو هفته آینده جشن هست. من نمیتونم برم ولی فک کنم بعضی از بچه ها برن.

کیآنا =) جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

سلام معصومه جانم...خوبی؟؟؟
وای معصوم من خیلیییی بدشانسم بخدا...! ب طور کاملآ ناگهانی مهمون اومده واسمون، اما اگه خدا یاری کنه زود میرن... من ب محض رفتنشون میام...
اومدم ی سلامی بدم و...
فعلآ عزیزم!

سلااااااااااااااام کیانا جان. ممنون.
تو خوبی؟ ایشالله هر چه زودتر برن که بتونی بیای. :)

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:18

فاطمه زاهدی سلااااااام.کجایی تو دلم تنگ شد.چند روزه به فکرتم میخوام بهت ا بدم شارژ ندارم.خوبی؟؟

فاطمه زاهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:18

هیچی فقط خواستم سلام بدم و برم.

ننننننننننننننننننننننننننننننه! چراااااا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه من چه کردم؟ چرا؟ ازم ناراحتی؟ چه خبره؟ طوری شده؟ :((((

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

چه جشنی؟؟

حدیثه الان توضیح میده. خخخخخ

حدیثه ولیون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااام فاطمه گل و آبجی دو قلوو
آقا شرمنده مرامتون من اومدم سلامی عرض کنم و باید برم
خیییلیییییییی دوس داشتم بمونم
ایشالله دفه بعد

خدا نگهدارتون

ای بابا. همه دارن میرن! :((
کاش میموندی رفیق! خدانگهدارت.

مرضیه فرهادیان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

سلاااااااااااااام بر همگی
فک کنم موفق به اخذ درجه ی نفر سوم شدم

سلاااااااااااااااااااااام مرضیه جان. خوش اومدی عزیزم. خوبی؟ خوشی؟

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:25

آبجی دوقلو کوووو؟؟

مرضیه فرهادیان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:25

سلاااااااااام بر مدیر محترم وبلاگ
سلاااااااااام مینااااا
سلاااااااااااااام فاطمه
سلاااااام بر حدیثه
و سلااااااااااااام بر کیانا

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:28

یه سوال:اینجا کنار پستت زیر اون قسمتی که تعداد کامنتارو نشون میده 2 تا فلشه یکی سبز رنگ یکیم قرمز رنگ.معنیش چیه؟؟من حواسم نبود قرمزه رو زدم

خخخخخخخخ قرمز امتیاز منفی هست. :(
سبز امتیاز مثبت هست برا پست و نظراتش!

فاطمه زاهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

نه،چرا ازت ناراحت باشم...اینجوری فکر نکن...تو دوست گلمی...خیلی هم دوست دارم...
به قول فاطمه سبحانی میخوام خودمو ترک بدم...از اینترنت...علی رغم میل باطنیم.
ولی چند درصدی دو دلم
سلام مینای گلم...
همین دور و برا
حوالی شهر دل...نفسی میکشم و امیدوار...

حالا که امروز اینجا آنلاینه همه قصد ترک دارن. :((
ای بابا. چرا اینقد نا امید صحبت میکنی؟؟؟؟!!!!!!! :(

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

سلام ابجی دوقلو.ای بابا.چرا این روزا هیی غیبت میزنه تو؟ککجاااا؟؟
سسلام مرضیه

آره مینا باید یه کم بیشتر هوای آبجیتو داشته باشی. این روزا همش میره بیرون مهمونی و ... خخخخخخ

مرضیه فرهادیان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

ممنونم معصومه جون
من الان میگم چه جشنی(خطاب به مینا)
جشن که نیست , یه نشست خبریه که رادیو جوان میخواد با مخاطباش داشته باشه
اول قرار بود یکشنبه باشه ولی گفتن یکشنبه کنسل شده و فردا معلوم میشه چه روزیه
اگه میخوای بیای تا امشب وقت داری اسمتو توی منو جوان بنویسی
من اگه سه شنبه باشه نمیرم

ممنون بابت جواب مرضیه جان.

فاطمه زاهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

سلام حدیثه گل و مرضیه گل

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

ای بابا فاطمه......
بدبختی شارژم ندارم بهت ا بدم یکم بحرفی دلت باز بشهاااا
اه اه اه.
اجی سعی خودمو میکنم تا اخر شب َارژ گیر بیارم بهت اس بدم

مینا یه کاری کن فاطمه نره! خیلی ناراحته. من نگرانشم.

فاطمه زاهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:38

ناراحت نباش...به خاطر تو و دوستای گلم هستم...
نه انشا اله بقیه هم میان...

ممنوووووووووووووووووون. :)
آره بمون. یه کم حرف بزن دلت باز شه! :(

سمانه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:39

سلاااااااااااااااااااااااااااام بر همه دوستان

سلااااااااااااااااااام سمانه جان. خوبی؟ خوش اومدی عزیزم.

مرضیه فرهادیان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:41

خداحافظ حدیثه

خخخخخخ همه میخوان ترک کنن

[ بدون نام ] جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا اکبری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

ممنوووووون مرضیه جان.والا من که گرگانم نمیتونم بیام.شماها برین انشا.. خوش میگذره به همتون.

ای باااابااا دیگه ابجی دوقلوم کنکورشو داده خیالش راحته.منم پارسال بعد کنکورم همش بیرون بودم.امروزم به بابام گفتم بریم جنگل ولی مثل اینکه ماشینمون خرابه.هییی

آره حدیثه همش میره تفریح. :)
ایشالله درست شه. :(

مرضیه فرهادیان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

منم گاهی وقتا از بس میام تو نت حالت تهوع بهم دست میده
معصومه تو میری رادیوجوان

پس باید کانون ترک نت راه اندازی کنیم. خخخخخخخخخخخخخخ
نه متاسفانه ولی خیلی دوس دارم برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد