بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

پـنـجـمـیـن آنـلـایـن


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان عزیزم... این آخرین آنلاینی هست که قبل از امتحانات میذاریم... امیدوارم همتون بتونید بیاید تا دور هم باشیم... منتظر همتون هستم.

ساعت آنلاین: امروز ساعت 3/5 تا 6/5 عصر...


راستی امروز ویژه برنامه "معلم خوب من" ساعت 15/5 تا 18/5 از رادیو جوان پخش میشه... به همتون توصیه میکنم برنامه رو بشنوید... برنامه شاد و قشنگی هست.


از امروز نظرسنجی جدید گذاشتم برا انتخاب بهترین برنامه رادیو جوان. یادتون نره تو نظرسنجی هم شرکت کنید. ممنون.


نظرات 373 + ارسال نظر
فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:00

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اره این اخرین انلاینه.هسسستی الان؟؟؟

سلااااااااااااااااااااام عزیزم. اومدم.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11

نمیخوای بری؟؟؟
مزاحم نیستم؟؟

تو دوباره اینو پرسیدی؟!
عزیزم تو همیشه مراااااااااااااااحمی...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

ممنووووووووووووون از لطفت ابجی.
چه خبرااااا؟؟؟

خبر سلامتی...الان از خواب بیدار شدم!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

به همه خبر دادی؟؟؟
امروز بیان؟؟؟
عاااااالی میشه

نه هنوز... الان میخوام بهشون خبر بدم...آره اگه همه بیان عالی میشه.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

خسسسسسسسسته نباشی!!!
همینه دیگه.وقتی تا صبح بیداری تا این موقه هم میخوابی ;-)
صبحححح بخیییییییییییییر

ممنون...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19

ایششششششششششششالا که میان همه

آبجی تو که حتما میای دیگه... درسته؟ من همینجا ازت دعوت میکنم بیای...منتظرتم.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

امروز اخرین روز راحتی منه!!!
از فردا بااااااااااااید درس بخووووووووونم

دقیقا منم همینطور...
حالا بازم شاید آخر شبا تو وبم باشم.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:23

یه سوال:
به نظرت من امشب پاتوق بذارم؟؟؟
فک کنم چون میان انلاین تو دیگه نیان اونجا.حالا بذارم؟؟؟
نذارم بهتره.نه؟؟؟

خو میخوای بذار عزیزم... من میاااااااااااام.
مثلا چه ساعتی بذاری؟!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:23

آوووووره ابجی من میام انشششششششششاالله.اگه خدا بخوادممنوووووووووووووووووون از دعوتت

ایشالله...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25

اره دیگه راحتیامون تموم شد ولی نه همممممش
دیگه کمتر میشه راحتیامون.ولی هنووووز یه کم راحتی داریم!!روزایی که امتحان میدیم و میایم خونه!!راححححت میایم توی اینترنت

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

نمیدونم ابجی.آخر شب.مثلا ساعت 10.
مگه ساعت 10 اخر شبه؟؟؟؟تاااااااااااااازه سر شبهحالا امروز از بچه ها میپرسم ببینم میان یا نه.

آره ساعت 10 خوبه...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

واااااااااااااااااااااای حالم گرفته!!!
یه جوووووووووووووریم.
کاااااش حداقل میدونستم چجوری!!!

وااااااااااااااااااااای آبجی جونم. چرا؟؟؟؟؟؟!!!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32

نمیییییییییدونم ابجی.
فک کنم به خاطر اون اتفاقه.شایدم نباشه.واقعا نمیدونممن که گفتم این چیزا بدددددجور روم اثر میذاره.بیخییییال ابجی.

حدس میزدم به خاطر اون باشه...
خواهشا اینقد بهش فکر نکن... دعات میکنم حالت خوووووووووب شه.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35

ممنووووووووووووووووووووووووونم ابجی.
خیلیییییییییییییییییییییی زییییییییییییاد ممنونم.

خووووب بیا فضا رو عوض کنیم

باشه عوض کنیم.
آبجی فک کنم بعضیا نتونن... مثل زهرا قاسمی.ریحانه.مینا میگن نمیتونیم! همه امتحان دارن.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36

ابجی از چه موجود یا جانوری خیلیییییییییییییییییییییییییییی میترسی؟؟؟؟

خخخخخخ من از هیچ موجودی نمیترسم ولی از ملخ خیلی بدم میاد!!
تو چی؟!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39

ای باااااااااااااباااااااااااا
کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش میشد بیان.اره دیگه همممممه هم ماششششششششالا درس خونن!!کااااااش منم یه ذره یاد میگرفتم.سحر میگفت تماااااااام نمره های مستمرش 20 هسخوشششششششششششش به حالشپس منم پاتوق نمیذارم.

فعلا این سه تا نمیان!
آره والا همه یه پا دانشمندن! خخخخخخ
تو چرا نمیذاری؟!
بذار تا منو داری غم نداری! (بینهایت خودمو تحویل گرفتم!)
شاید تا اون موقع بتونن بیان.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:40

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی ملخاره منم خیلی بدم میاد ولی ابجی یه موجودی هس که وقتی حتتتتتتتتتی اسمش هم میاد من کلللللللللللللل سیستم بدنم میریزه به هم!!!!!!!!!
ابجی اصصصصصصصصلا باور نمیکنی من از این جانور چقدددددددددددددددددددددددددددد بدم میاد.حالا یه چیزی هم میگم که قشششششششششنگ درک کنی چی میگم!!
حدس میزنی چیه؟؟؟

نمیدونم. سوسک؟!
بگووووووووووو چیه؟!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

خخخخخخخخخ
نه اتفاااااااااااااقااااااااااااااااااااا اصصصصصصصصصلا هم خوتو تحویل نگرفتی.من تا شما ها رو دارم غم ندارم.بااااااااااااوشه.چشششششم.میذارم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

سوسسسسسک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نههههههههههههههههه






























ماااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررموووووووووووولککککککک
ابجی نمیدونی الان چه حاااااااااالیم اسمشو نوشتم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای...
من ازش نمیترسم ولی خیلی بدم میاد ازش... به نکته ظریفی اشاره کردی.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

منم از نمیترسم ارش منتفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمالان شدم شبیه سنجاب عصر یخبندان

ای بابا... خودتو کنترل کن آبجی...
ییهو میبینی یه مارمولک الان میاد تو وبم!!!!!!!!!!!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53

نههههههههههههههههههههههههههههههههه
کوووووووووووو؟؟؟؟
کجاس؟؟؟
اومد؟؟؟؟؟
بکششششششششششششششش!!!!!!
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ!!!!!!!

هنوز که نیومده!جالب بود.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:57

خوووووووووووووووووب دیگه چه خبرااااااااا؟؟؟؟؟؟

دیگه من خبر خاصی ندارم! یعنی من کلا کم حرفم.
تو یه چیزی بگوووووووووو!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

نیومده.نه؟؟؟
نمییییییییییییییذارم بیاد.لهشششششششش میکنم.خونش پخش بشه این ورو واونور!!!!!!
چشماشو درمیارماصن میسپارمش به جلاد

نه نیومده هنوز...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

کوووووو اون یکی کامنتم؟؟؟
وووووی دوباره نیومده
چه تفااااااااااااااااااهمی.منم خیلیییییییییییییییییییییی کم حرفمهممممه ی شهریوریا اینجورینراسسسسستی من ازت 6روز بزرگترم

6 روز بزرگتری...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:10

ابجییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

اینجاااااااااااااااااام.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:14

شوخی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی من خواهرام تاریخ تولداشونو قاطی کردم؟؟؟؟؟

نمیدونم والا...
من شوخی نکردم!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی جالبه!!!!!
74!!
باور کن نمیذارن کنکور بده!!!!!!!!
بین دوستاش از همه کوچیکتره!!!!!!!!!
منم هممممممممممممممممممیشه کوچکتر بودم ولی الان یه دوست دارم ازش 16 روز بزرگترم و یکی دیگه هم هس 13 روز ازش بزرگترم.ارسال یه دوس داشتم فققققققققط 1 روز از من بزرگتر بود

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خو چرا اینجوری شده؟!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24

نمیدونم ابجی!!!!!!!!
نکنه خانواده ما زود رفتن مدرسه؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ
خیلی باحاله!!!
خانواده ما همممممممممممه نیمه اول بدنیا اومدن جز مامانم
حالا خداکنه بذارن خواهرم کنکور بده!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
میذارن کنکور بده....

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://moojebartar.blogsky.com

این که چییز نیس!!
من سال 92 به دنیا اومدم.تااااااااااازه دوماهمه

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26

مگه دست خودشونه نذارن کنکور بده؟؟؟؟؟؟

میذارن بابا... اکشالی نداره که 74 ه.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28


معلووووووومه که میذارن کنکور بده
عجججججججب موضوع جاااالبی بودااااا

آوره...
آبجی من با اجازت امروز روزه گرفتم...
الان برم استراحت کنم که برا آنلاین بتونم بیام.
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی شااااااااااااااااااااااااااد شدم باهات حرفیدم. عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی هستی...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30

مهم اینه که من از هممممممتون بزگترم!!
به هرررررررررررر حال 10 شهریور از 15 و 16 زودتره دیگههههه.تااااااااااااااازه از ما های دیگه هم زودتره.

آره... چه جااااااااااااالب.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

خخخخخخخخخخخخخخخ
ابجی تا حالا کسی از خانواده تون کنکور داده؟؟؟؟
خواهر یا برادر بزرگترت؟؟؟
میخوام یه چیز جااااالب بگم

آره داده...چطور؟؟؟
بگو بگو من فعلا هستم.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
ایشششششششششششششششششالا قبول باشه قربونت برم.منم دعا کن.باشه عزییییییییییییییز دلم برو.خیلییییییییییییییییییییی خوش گذششششششششت.قرررررررررررررررررررررررررررررربانت.بای بای

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33

بعدا بهت میگم.قووووووول میدم یادم نره
خیلیییییییییییییییییییییی دوست دارم.بای بای

باشه پس عصر حتما بهم بگو... عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم.
بای...

مهدی زمانی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:05

سلام خانوم قاضیان.
اتفاقاهمون روزی که من کاردارم بایدپخش بشه!!!
ممنون ازاطلاع رسانیتون.

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:17

سلاااااااااااام
اوه اوه اوه
ابجی یه خبر:برنامه ساعت 2ونیم شروع میشهههههههحواسسسسست باشه که از اول بشنوی برنامه رو.

سلااااااااااااام. من نشنیدم!!!!!!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

من رفته بودم توی سایتشون پرسیدم 3ونیم برنمه شروع میشه الان که رفتم دیدم جواب دادن 2ونیمامیییییییییییییییدورام از اول بشنوی برنامه رو

فـــــــروزان یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

ســـلام بر دوست گلم
حالو احوالت چطوره ؟

انقدر دلم تنگ شده بود برای اینجا و دوستای خوبم خیلی خوشحالم که موفق شدم بیام ..
چند روز بود که هیچ سایتی برام باز نمیشد
ولی خدا رو شکر امروز موفق شدم ..
بابا معصومه جان ما رو در پست قبلی شرمنده کردی من خیلی خوشحال و خرسندم که دوستای رادیویی خیلی خوبی دارم
معصومه یـــدونــه ای واسه نــمـــونــه ای

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییییییییییییزم.
خیلی خوشحالم که اومدی... بهتری؟؟؟!!
راستی من امروز ثانیه ای یه بار اینترنتم قطع میشه!!!!
تازه برنامه رو من از الان دارم میشنوم.

حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:29

سلاااااااااااام و درووووووووووود به همه رفقا
سلام معصومه شوماخر
شلام آبجی فائزه
سلام فروزان نابغهدلم برات تنگیده بود


خخخخخخخخ آقا خیلی برنامش باحاله کاش سجاد شهرابیم بود

فاطمه نیکیان یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:38 http://3dayejavan.blogsky.com

سلاااااااااااااااام

حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:40

بچه ها معصومه شوماخر زنگید گف اینترنتش قطه و نمیتونه تایید کنه فقط شاید با موبایل بتونه بیاد تایید کنه
ایشالله که زودتر اینترنتش درست شه

فاطمه نیکیان یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

بچه ها این برنامه هه خییییییییییییییییلی باحاله


وای

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:48

اووووووووووووووووووووووووخی
سلاااااااااااااااااام
منم اومدم
سلااااااااااام ابجی حدیثه
سلااااااااااام به همممممممه
ای بااااااااااباااااااااااا
اخی کاش اینترنت ابجی قطع نمیشد.
برنامه رو از ول شنیدید بچه ها؟؟؟؟
من نمیدونستم چجوری بهتون بگم.من شنیدم.

حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:52

سلاااااام فاطمه گل

چهههه خوب که اومدی آبجی فائزه

من از اول اولش نشنیدم....از ساعت حدود 2:45 شنیدم

معصومه جواب اسمسو بده مادر

حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:53

آآآآهانننن خخخخخخخ با گوشی تو نتی نمیتونی ج بدی باوشه

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

ممنووووووووووووون ابجی حدیثه
عیبی نی.فقط ربع ساعت برنامه رو نشنیدی

حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

قررررربانت ورم آبجی فائزه

میخواید فعلا خدافظی کنیم تا نت معصومه درست شه که خودشم تو بحثمون باشه؟

نه داره درست میشه

نیلوفر یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:03 http://patoghejavan.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام صاب خونه...../
اجازه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آسمان یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:09 http://aseman69.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام معصومه جان...

منم اومدم...هستین دیگه!!!

دارین برنامه رو میگوشین؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بچه هااااااااااااا من اووووووووووومدم.
کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رفتیییییییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد