بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

شروع تعطیلات!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه بروبچ. حال و احوالتون چطوره؟؟؟!! تابستون بهتون خوش میگذره؟؟؟!!! برنامه های رادیو رو گوش میکنید؟؟؟!!!


وااای بالاخره از دست کنکور رهایی یافتم! دعا کنید برام.


ممنونم از همتون که تو این چند هفته بهم سر زدید و کامنت گذاشتید. 


بچه ها میخوام تو این هـفـتـه یه دور هـمـی بذارم! دوس دارم همتون باشید و بتونید بیاید. لطفا خودتون روز و ساعتش رو  پیشنهاد بدید. ممنون.

نظرات 20 + ارسال نظر
فائزه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:38

سلاااااااااااااااااااااااااااام
خوووووبی؟؟؟؟
هوووووووووررررررررررررررااااااااا
تبریییییییییییییییییییییییییک
بالاخره کنکور دست از سرتون برداشت!!!!!!

سلام فائزه جون.
ممنون. آره بالاخره این دست نوازشش رو از رو سر ما برداشت! :))
آبجیت چی کار کرد؟؟؟؟!!!

سمانه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:58 http://avayeradiojavan.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام بر معصومه عزیز
نبودی دلمون برات تنگیده بود
ایشاالله که تو رشته مورد علاقت قبول شی خوووووووشحالمون کنی

سلام سمانه جان. ممنونم ازت. منم دلم تنگیده.

معصومه رییس میرزایی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07

سلاااااام معصومه عزیزم..من نمیدونستم کجا باید نظر بذارم..برا همین اون بالا تو بخش ارتباط با ما گذاشتم..میخواستم تشکر کنم به خاطر اینکه برا سبزه ام تو سایت پاتوق نظر گذاشتی و اینکه برات دعا میکنم..منم کنکور تجربی داشتم..تو رشته ات چیه؟برام خیلی دعا کن وگرنه باید سال دیگه کنکور بدم...بعدشم گفتم ما با هم دوستیم مگه نه؟

سلام معصومه عزیزم. خوش اومدی.
اشکالی نداره اون بالا نظر گذاشتی ولی اگه اونجا بذاری نمیشه تاییدشون کرد!
منم رشتم تجربی هس! حتما برات دعا میکنم.
خواهش میکنم. وظیفه بود که برات نظر بذارم.
معلومه که با هم دوستیم. من به داشتن دوستی چون شما افتخار میکنم. :)
اگه فرصت داشتی بازم بیا بهم سر بزن، خوشحال میشم. :)

سحر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

سلااااااااااااااااااااااااااااام معصومه جونم
خداااااارو شکــــــــر که تموم شد
خیلی خوشحالم که خوشحالی
مرسی بابت دور همی
هر وقت خودت بگی
امیدوارم بتونم باشم...

سلام سحر جون. چطوری؟!
خواهش :)
ایشالله بتونی بیای. خودت نظری نداری یه روز رو پیشنهاد بدی؟!

فائزه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22

سلاااااااااااااااااااااامخوووبی؟؟؟
ایششششششااااااااالااااااااا که همه ی کنکوری ها عااااااااااالی کنکور دادن
خخخخخخخخخ.والا آبجی من که فلسفه و منطق رو نزده کلا!!!!!!!!!!!
میگه به شددددددددددددددددددددددددددددت سخت بوده

واااااااااااااااااااا. مگه آبجیت رشته انسانی بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
خب حتما برا همه سخت بوده. ایشالله که موفق باشه. براش دعا میکنم.

فائزه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47

یه سوال تخصصی فنی!
اگه خواستی تایید کن نخواستی هم تایید نکن!
چرررررررراااااااااا از پاتوق خداحافظی کردی؟؟؟؟؟؟چرررراااااا دیگه نمیای سایت؟؟؟؟

تایید کردم!
خب میدونی چیه آبجی؟! شاید گاهی وقتا برای رسیدن به هدفت باید حتی از بهترین چیزهایی که دوستشون داری هم بگذری! خودمم خیلی ناراحتم ولی واقعا دیگه تصمیمم رو گرفتم!!!!!!!!!!!!!
شماها هر وقت رفتید سایت یه یادی هم از من بکنید تا حداقل فراموش نشم!
:((

سحر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:49

هستی آجی؟

نه نبودم! :(

آرزو ;) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:58 http://mehrab-eshq.blogsky.com

سلام پیش منم بیاااااااااااااااااااا

من تازه باید شروع کنم کم کم واس کنکور بخونم منتظرم کلاسام شروع شه

سلام آرزو خانم. خوش اومدی.
چشم.
ایشالله که موفق میشی. :)

آرزو ;) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:18 http://mehrab-eshq.blogsky.com

سلام مرسی امدییییییییییییی


تبادل داری ؟

خواهش میکنم.

فائزه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:38

آبجی سلااااااااام
آره آبجی من انسانی بود.ممنوووووووووون که دعا میکنی.منم برات دعا میکنم عزیزم
آبجی یک عدد سوال!هدف ها منظورت درس و این چیزاست؟؟؟تو که هییییییییییییچ وقت فراموش نمیشی ولی جات خیلییییییییییی خالیهمن واااااقعا این شکلیم

ممنوووووووووونم ازت.
آره دیگه کلا هدف هایی که داریم. :)
منم ناراحتم باور کن. :((

مینا نوروزبیگی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

سلاااااااااااااام معصومه عزیز!!خیلی خوشحالم که از کنکور رهایی یافتی!!امیدوارم بهترین نتیجه نصیبت بشه عزیزم...

سلام. ممنوووووووونم ازت مینا جان.

مرضیه فرهادیان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 http://radiorangi.mihanblog.com

سلااااااام
آاااااااااپم
خوشحال میشم بیای

سلام. چشم.

reihane rostami یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

سلاااااااااااااااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من پیشنهادی ندارم هروقت گذاشتی خبرم کن

سلااااااام.
باشه دادا.

معصومه رییس میرزایی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

معصومه جونم..با من قهری؟آخه کامنته قبلیمو تایید نکردی!

نه عزیزم قهر نیستم. کلا قهر و ناراحتی تو کار من نیس. از این بابت خیالت راحت!
آخه چون ایمیلت داخلش بود گفتم شاید راضی نباشی!
تازه بهت ایمیل هم دادم. چرا هنوز جواب ندادی عزیزم؟!

reihane rostami یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

هاااااااای سوسیس
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام.
بله الان هستم.

reihane rostami دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39

الان ینی کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخ
الان ساعت نه شب در کافی نت!

معصومه رییس میرزایی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36

ابجی جونم..ایمیلت اومد..هورررررررررررراااااااااااااا...نظر قبلیو نذار...

:)
بله بله

حدیثه ولیون دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااااام و درووووود معصومه گل

آقا پایه دور همی هستم اساااااااسی ینی دلم لک زده واسه یه دور همی عظییییم!

منتظریـــــــــــــم

سلاااااااااااااااااااام.حتما این هفته میذارم.

مهدی زمانی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:10

سلام خانوم قاضیان.
مثلاآخرشب ساعت10به بعد.اینطوری بهتره همه هستن.

سلام.
ممنون از پیشنهادتون.

حوریه سلیمان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:04

سلام خانم قاضیان خوبی ؟چرا دیگه سراغی نمی گیری دلم برات تنگ شده بود الان این شکلیم .

سلام. ممنون. منم این شکلیم :((
حتما بهت میزنگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد