بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

مـعـرفـی یـک بـرنـامـه!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااام... امروز میخوام به معرفی برنامه پاتوق شبانه بپردازم...

برنامه های  پاتوق شبانه 1 و 2  از گروه "ورزش و تفریحات" رادیو جوان هستند که به صورت یک هفته در میان، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 تا 21 به صورت زنده روی آنتن می روند...

لطفا برید ادامه مطلب...

در ضمن یادتون نره تو پست قبلی پیشنهادات خودتونو بهم بگید...ممنون...


پـاتـوق شـبـانـه 1


مـعـرفـی عـوامـل بـرنـامـه


تهیه کننده و سردبیر:حامد مرادیان

گوینده:پـیـمـان طالبی

ارتباطات: حسن معین

بخش طنز برنامه:حسین کلهر

گزارشگران:خانم پهلوانی ـــ محمد صادق علیخانی

و ...

در این برنامه هر شب موضوعی مطرح می شود که شنونده ها میتونند با برنامه تماس بگیرن و با آقای معین در مورد موضوع صحبت کنند...هم چنین میتونند پیامک بزنن و یا در سایت برنامه کامنت بذارن... برنامه بخش های جذابی داره که یکی از اونا بخشی هست که به صورت اتفاقی زنگ میزنن به هنرمندان و باهاشون گفتگو میکنن... بخش طنز هم دارن که خیلی جالبه و اجرای اون به عهده آقای کلهر هست...موضوع های برنامه از قبل در سایت گذاشته میشه...پیشنهاد میکنم حتما این برنامه رو بشنوید...


این هم عکس بعضی از عوامل بـرنـامـه پـاتـوق 1 ...


حـامـد مـرادیـان (خودتون حدس بزنید کدومه!!!)

http://s4.picofile.com/file/7736847846/50.jpg


پـیـمـان طـالـبـی

http://s4.picofile.com/file/7736881177/51.jpg


http://s4.picofile.com/file/7736940856/11.jpg


حـسـن مـعـیـن

http://s4.picofile.com/file/7736885050/26.jpg


***************************************************************************************

**************************************************************************************


پـاتـوق شـبـانـه 2


مـعـرفـی عـوامـل بـرنـامـه


تهیه کننده و سردبیر:لیدا عرفانیان

گوینده:سعید خورسندی

بازیگر: منصور اسکندری

گزارشگر:خـانـم پهلوانی

هماهنگی:فرزاد محمدی راد

نویسنده:آقای پارسا

ارتباطات:حسن معین

خانم سلحشور و ...

دراین برنامه هم هر شب موضوعی رو مطرح میکنن... در هنگام پخش برنامه، شنونده ها میتونند با برنامه تماس بگیرن و با گوینده ها در مورد موضوع گفتگو کنن...هم چنین میتونن پیامک هم بزنن...موقع پخش برنامه شنونده ها میتونن به وبلاگ برنامه مراجعه کنن و در مورد موضوع یا هر چیز دیگه ای با همدیگه صحبت کنن و معمولا موقع پخش، بعضی از عوامل برنامه آنلاین هستن و کامنتا رو تایید میکنن و جواب میدن... هم چنین هر هفته متناسب با موضوع برنامه گروهی از شنونده ها به استودیو میرن و اونجا پاتوق میکنن و در مورد موضوع با همدیگه صحبت میکنن... البته موضوع از قبل روی سایت قرار میگیره و شنونده ها میتونن در مورد موضوع آیتم هم بسازن... پیشنهاد میکنم این برنامه رو هم حتما بشنوید...


این هم عکس بعضی از عوامل بـرنـامـه پـاتـوق 2 ...


لـیـدا عـرفــانـیـان

http://s4.picofile.com/file/7736903331/22.jpg


سـعـیـد خـورسـنـدی

http://s4.picofile.com/file/7736910107/21.jpg


http://s4.picofile.com/file/7736914187/40.jpg


مـنـصـور اسـکـنـدری (نفر وسط!!)

http://s4.picofile.com/file/7736915799/20.jpg


فـرزاد مـحـمـدی راد
http://s4.picofile.com/file/7736917525/28.jpg


خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد این پست بهم بگید... منتظرتونم...

نظرات 385 + ارسال نظر
مهدی زمانی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:08

سلام خانوم قاضیان.
بازهم مثل همیشه جالب بود.باتشکر....

سلااااااااااااااام آقای زمانی...
ممنووووووووووون...

فاطمه قاسمی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 http://patoghshab2.blogfa.com

سلااااااااااااااااام معصومه جون عالییی بود ولی من پاتوق 2روگوش میدم چون خیلی دوستش دارم پاتوق1رواز وقتی که آقای اینانلو نیستند دیگه گوش نمیدم

سلاااااااااااااااااااام...ممنون...
به نظر من اگه پاتوق 1 آقای اینانلو با طالبی با هم میبودن خیلی قشنگ تر میشد ولی الانم خوبه...یه بار بگوش...

یاسمین چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

سلام معصومه ...خوبی گلم ؟؟؟

معرفی برنامه ها خوبه ...

راستی آقای مرادیان از سمت چب نفر دوم هستن ...خوب بود !!! ...

سلاااااااام.ممنون...

حدیثه ولیون چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااااام رفیق شفیق...حالت چظوره؟خوبی؟

این پست هم خیلی خوب بود هم معرفی هم عکسا
دس مریزاد

منم فقط پاتوق2 رو میگوشم

سلااااااااااااااام...ممنووووووون عزیزم...
چرا؟؟؟ شاید به خاطر اینکه بیشتر به 2 عادت کردیم...

حدیثه ولیون چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 http://khiyaleman.rozblog.com

منم به خاطر اینکه دیگه اینانلو نیس البته قبلا هم زیاد گوش نمیکردم!بعضی وقتا

حالا یه دفه میگوشم ببینم چه خبره

آوره... بگوش...

فاطمه قاسمی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:43

معصومه جون من هم باهات موافقم اگه آقای اینانلو وآقای طالبی باهم اجرا میکردند عالی می شد ولی الان تحت هیچ شرایطی دوست ندارم بگوشم من همیشه پاتوق وبا صدای آقای اینانلو گوش میدادم ولی الان نمی خوام گوش بدم.
درعوض عاشق پاتوق 2هستم

آره خب آقای اینانلو خیلی عالی بود... طالبی هم خوبه...
پاتوق دو رو منم دوس دارم...

reihane پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:27

salam masoome

سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم... خوش اومدی...
چرا دیشب تو شب 6 جوابمو نمیدادی؟!

reihane پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 http://rahafree.blogfa.com

سلام مصومه خوبی عزیزم؟
وب من ربطی به رادیو نداره ولی اونجام بیا خوشحال میشم
بیشتر مسائل شخصیمه
به حدیثم بگو بیاد
راستی چون همه دوستام رها صدام میکنن اونجا اسمم رهاس

باوشه میایم... رهااااااااااا

reihane پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 http://rahafree.blogfa.com

یوووووووووووووهووووووووووووو خوشم اومد از این به بعد گوش میدم

خداروشکر... بگوش...

reihane جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:43

معضومه جان جوابتو دادم ولی تایید نکردن

واقعا؟ من نگران شده بودم... ممنووووووووووووووون عزیزم...
اگه دوس داری بپر بیا پست اول آنلاینیم با بچه ها...

reihane جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

سلم عزیزم مرسی که اومدی وبم
ینی چی آنلاینی؟
ینی میشه اونجا باهم بحرفیم؟

آره... بیا تو پست "معرفی بمب انرژی"
اونجا بچه ها هستن...یعنی مث شب 6 کامنتا رو به لحظه تایید میکنم و با هم میحرفیم...

فاطمه زاهدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:08 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلاااااااااااااااام به همه
خوبین؟
من خوبم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم...خوبیم...
خداروشکر که خوبی... خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

سلااااااامی دوباره در این پست خلوت!

سلاااااااااام فاطمه زاهدی عزیز چه خوب که اومدی

خیلی دوس دارم اینجاشب نیست امشبو بگوشم ولی تهران در شبو چی کار کنم!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بخدا من شرمندتم... حدیثه درکت میکنم چه سختی رو باید تحمل میکردی...
تهران در شب؟؟؟؟؟

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:10

دشمنت شرمنده اومدم تو این پست رفیق

ینی ممکن نیس من ناراحت بشم؟؟؟!!!!واقعا انقد عجیبه اینکه من از دست کسی ناراحت بشم؟!

البته این بحث جداستا!به چیزی که سحر جان گفت ربطی نداره من ازون ناراحت نیستم

منم جدا بحث میکنم...نه والا عجیب که نیس ولی من فک نمیکنم تو آدمی باشی که زود ناراحت شی!!!! شاید اشتباه میفکرم...شایدم از دست من ناراحتی روت نمیشه بهم بگی...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

با اندکی تاخیر اومدم

خوش اومدی عزیزم...

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

سلام فاطمه جون

فاطمه زاهدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:13 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

ممنون حدیثه عزیز
درمورد چی حرف میزنین؟

در مورد اینکه چه جور آدمی هستیم؟! زود ناراحت میشیم یا نه؟!

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

اوا بیخیال رفیق حالا اونقدرا هم سخت نبود
حالا که اومدیم این پست

خدارو شکر که خوبی فاطمه منم خوبم

خخخخخ آره دیگه تهران در شب...رادیو تهران!
خیلی دو راهیه بدیه!

آهاااااااااااااااااان... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اونم هر شب هست؟!

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:15

به آسمان بگو بیاد اینجا معصومه!

سلاااااااااام رفیق آسمانی چقد خووشالم که تو هم اومدی

خخخخخخخخخخخخخ من حواسم نبود رفته اون پست...
الانم که غیب شد...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

نه درست فک کردی مادر من یا به این راحتیا از دست کسی ناراحت نمیشم یا اگرم ناراحت بشم به رو خودم نمیارم شاید واسه همینه که همه فک میکنن من با ناراحتیو غم بیگانه ام!

خخخخخخخخ نه خیالت راحت رفیق از دست تو واسه چی ناراحت باشم مگه چی کار کردی؟!
انقد به خودتون شک نکنین!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم دقیقا اینطوریم...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

خخخخخخخخ خوشم میاد معصومه آنلاین ینی سه سوت موضوع تعیین میکنه واسه بحث

ولی موضوع خوبیه!

آره تهران در شب هم مث اینجا شب نیس هر شبه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خب شما هم موضوع پیشنهاد بدین... این موضوع الان داغ داغ بود...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کی اجرا میکنه؟ لابد اونم دو ساعته؟

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:21


حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

پاتوقو که بیخیال من همون هفته هم که شما نتونستید بیاید سایت و منو محمد بحری فقط تو سایت بودیم به فاطمه قاسمی گفتم بیاید دیگه تو سایت نگیم که کی کامنتا رو تایید میکنه و خودمونو کنجکاو نشون ندیم...
منکه واقعا واسم مهم نیس کیه

بیخیال بابا

ولی من غیر از این دلیل دیگه هم دارم...

حوریه سلیمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

منم اومدم از یه شهر دور همه سلامعلکم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...چرا شهر دور؟!
حوریه لطفا داستانتو بذار... از دیشب تا حالا منتظریم...

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

آقا من عمرا از دست کسی ناراحت بشم
وقتی هم با یه نفر قهر کنم به دو دقیقه نکشیده آشتی میکنم.همچین خانواده ای هستیم ما
فقط از کم محلی خعلی بدم میاد

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

اون یکی دلیلت چیه مادر؟

راستی نه دو ساعت نیس از ساعت 12:30 شروع میشه تا حدود 2

منکه گفتم مادر اصن خیلی وقته کامنت نمیذارم حوصله ندارم

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

من تهران در شب 5 شنبه ها رو خیلی دوس میدارم
حدیثه گوش دادی؟؟؟
برنامشون خنده داره

من نگوشیدم!

حوریه سلیمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

یعنی الان من باید دوصفحه براتون بنویسم

خخخخخخخخخخخخخخخ به قول حدیثه شرمنده اخلاق رادیوییتم!!!!!
اگه برات زحمتی نیست بفرس... یا میخوای برام میل کن...

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:27 http://aseman69.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام حدیثه خانوم...اینجوری خوبه رفیق؟؟؟...

نه بابا...من غیب تشدم که...دریه وضع بدیَم...

یه چشَم به رادیو7ه...یه چشَم به فیلمی که دارم تدوین میکنم...یه چشَم به لپتاپه تووب تو...

بابا فعاااااااااال...
تدوین؟؟!!!!

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

سلام حوریه جون

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

سلااااااااااام بر حوریه بانو نوسندهخوبی؟

موافقم سمانه منم از کم محلی و بی محلی بدم میاد البته کیه که خوشش بیاد؟!
ولی یا اجازه نمیدوم کسی اینکارو بکنه یا اگه اینطوری هم شد به حال خودش رهاش میکنم واسه خودش خوووش باشه

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:32

آهان حیف کاش میبود فاطمهسلامت باشه

آره منصور اسکندری

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:35 http://aseman69.blogfa.com

وااااااای چه خوب...حالاکه همه رفقااینجان...

تی وی و تدوینوفعلا بیخیااااااال...همینجامیمونم فقط...

سلام حوریه جونم...

سلام سمانه خانوم...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

آره گوش میدم سمانه خیلی باحاله میثم عبدی و عباس جمشیدی فر خیلی باحال کل کل میکنن

به به بلخره رفیق آسمانی هم اوومد
راس میگه
بابا فعااااال

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:39 http://aseman69.blogfa.com

واااااای این پستت عجب آرامشی داره باباااااا...

هی میرفتیم ص 10بعد14...بعد...



آره...تدوین...فیلمای خونگیمونو درس میکنم...به سفارش
پدرگرامی...

کاش حدیثه زودتر میگفت... بخدا من شرمندتون شدم...
اینقد داغون بودم فراموش کرده بودم...
بابا تدوین... آورین آورین...

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

سلام آسمان جون
خوفییییی دوستی؟؟؟

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:41 http://aseman69.blogfa.com

منم بگم ازچی ناراحت میشم،آیا؟؟؟

سمانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

واااااااااااااااااای من تازه الان یادم افتاد عربی نخوندم
بروبچ فعلا خدااااااااااااااافظ

چه ییهو...
ممنوووووووووووووووووووووووووووون که اومدی عزیز دلم...

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:43 http://aseman69.blogfa.com

حدیثه منم تاحالارادیوتهرانو نگوشیدم...

برنامه هاش باحالن،آیا؟؟؟

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:44 http://aseman69.blogfa.com

خداروشکرسمانه جان...خوبیم،به خوشی رفقا...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

موافقم تایید نکنبعدا هم کامنتای بی اسمو پاک کن بذار فضای اینجا آروم باشه

آری آری بگو آسمان

فضای اینجا تا ابد آرام خواهد ماند...
---------------------------------------------------------
هیچ کس هم از هیچ چیز ناراحت نیس...

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:47 http://aseman69.blogfa.com

نه نمیگم...خودتون بحدسید...یکم فسفربسوزونین خب...

آخرشبی جواب میده...

من فسفر دیگه ندارم برا سوزوندن! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:48

خداحافظ سمانه جان شبت به خیر

آره برنامه هاش خوبه آسمان حتی بعضیاش خیلی باحال تر و خنده دار تر از برنامه های دیگس!مثلا سر مسابقه مکث 94 من انقد میخندم که از چشام اشک میاد سر هیچ برنامه ای انقد نمیخندم
ولی خو به رادیو جوان تعلق خاطر بیشتر دارم!(عجب چیزی گفتم)!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم که کلا تعلق خاطرم به رادیو جوانه...

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:50 http://aseman69.blogfa.com

حدیثه کامنت اولم تواین پستوبخون 2باره...

نظرتودرمورد خط اولش بهم بگو...واسم مهمه خب...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

راس میگه معصومه واقعا فک میکنی نصفه شبی فسفری مونده واسمون؟!

بگو دیگه مادر

من که درصد فسفرم به صفر رسیده... میخوام برم از آسمان قرض بگیرم...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:55

والا آسمان متوجه نشدم کدوم کامنتو میگی!تو همین پست واسه همین امشب؟!
کدومو میگه معصومه؟!!!

والا نمیدونم! فک کنم همین پست منظورشه...

آسمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:56 http://aseman69.blogfa.com

معصومه!!!

امروزحالت خوووب نبوده آبجی!!!چراآخه؟؟؟

من بفهمم کی آبجی گلمواذیت کرده!!!...

چن دفه اومدم اینجا...سرزدم،دیدم...تعدادکامنتا بیشترنشده...رفتم...ولییییییی به جااااان خودم به
یادت بودم همه ش

الللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللهی عزیییییییییییییییییییییییییزم.
چیز خاصی نبود... آبجی جونم ممنونم ازت... خداروشکر الان خوبم...

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:58

آره مال منم!در صد فسفرو میگم
سر رات واسه منم فسفر بگیر بیار بی زحمت

بگو دیگه آسمان

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آسمان چرا نمیگی؟!

آسمان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:01 http://aseman69.blogfa.com

اولین کامنتم بابا...حدیثه!!!...سلام علیکواین حرفاااا...


به قول حدیثه:قربانتان وَرِم...معصومه!!!

میخوای بیای فسفرازمن قرض بگیری؟؟؟...

اگه دیدیش سلام منم بش برسون(همون فسفرو میگم)...

شده موجودی نایاب که بدجوردنبالشم این روزا...

فداااااااااااااااااااااااات...
همگی موافقید بریم دنبال کشف فسفر؟!
میگم حوریه کو؟؟

آسمان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:07 http://aseman69.blogfa.com

چیوبگم؟؟؟اینکه چی ناراحتم میکنه؟؟؟

والاااااچرادروغ...من ازدست اطرافیانم خیلییییییی زود ناراحت میشم...ینی کلا"وقتی چیزی به میلم نباشه،قاتی
میکنم...دوزِخودخواهیم بالاس...چکارش کنم خب!!!...

ولی!!!

بین دوستام...دیرترناراحت میشم...ینی دیرتربهم برمیخوره...مثلا"اگه کسی جواب اسمونده از دستش ناراحت میشم

چه جااااااااااااااالب... الان که خوبی که؟؟؟!!!! خخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد