بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

بـرنـامـه هـا!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر تمام دوستان عزیزم مبااااااااااااارک.

همونطور که میدونید رادیو جوان برنامه های ویژه ای رو برا این ماه مبارک در نظر گرفته که تو این پست به معرفی مختصری از این برنامه ها میپردازیم. امیدوارم برنامه ها رو گوش بدید و از شنیدنش لذت ببرید.


برنامه "خدا اجازه" ویژه برنامه سحر:

تهیه کننده: عباس پیری

سردبیر: مجتبی حسنی

گوینده: محی الدین تقی پور

نویسندگان: زهرا یساقی، عطیه نجفی، عصمت باپیران

کارشناس: مهدی رستمی

رویکرد این برنامه 120 دقیقه ای، 31 اسم از اسماء الحسنای الهی است که در دو بعد اندیشه ای و اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرند. بخش هایی با غالب ترکیبی نمایشی، گزارش مستند، آنونس ، به همراه گزارش هایی از سطح شهر و  آداب و رسوم سحر در شهرستان های مختلف، محتوای قسمتی از این برنامه را تشکیل می دهند. برای اولین بار اذان سحرگاهی با صدای یک قاری بین المللی به صورت زنده از رادیو جوان اجرا می شود. تیتراژ ابتدایی و انتهایی برنامه هم به صورت اختصاصی با صدای دو تن از خواننده های مطرح کشور می باشد.


برنامه "آبی فیروزه ای" ویژه برنامه اذان ظهر:

تهیه کننده: سیروس رجبی

سردبیر: عطیه عسگری

گوینده: هستی دخت توکل

کارشناس: علیرضا فتحی پور

نویسنده: مهدی رسولی

هماهنگی: میترا وکیل

دعوت از قاریان و حافظان ممتاز بین المللی و داخلی، برگزاری طرح قرآنی ایمان وتفسیر سوره مبارکه حجرات، محتوای اصلی این برنامه را تشکیل می دهند.


برنامه "فرشته ها سلام" ویژه برنامه افطار:

تهیه کننده: سیروس رجبی، علیرضا محمد نیا

سردبیر: زهره عبدالرحیم، کیاناز کاوه

گوینده: حسن اسماعیل پور، پیمان طالبی

کارشناس: دکتر حمید مظاهری

قاری: مهدی عادلی

 برنامه ای که با شعار _سی روز، سی سلام، سی نشانه_ مهمان سفره افطار شنوندگان شبکه ی جوان است. محوریت برنامه ی امسال فرشته ها سلام در هر روز، تدبر در یکی از  آیات قرآن می باشد. گفتگو با تازه مسلمان های خارجی، گزارش های مستند و  صحبت هایی از زبان یک آشپزخانه، بخش های دیگری از این برنامه هستند.


دوستان عزیزم در لحظه های زیبای سحر و افطار، ناب ترین لحظه های مناجات با خدا، من رو فراموش نکنید. الـتـمـاس دعـا.

نظرات 119 + ارسال نظر
مرضیه فرهادیان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:15

سلااااااااااااااام
من فقط فرشته ها سلام رو وقت کردم بگوشم
خیــــــــلی خوب بود

سلاااااااااااااااااام.
آفـــــــریــــــنـــــــ :)

مهدی زمانی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

سلام.
متاسفانه ازشروع برنامه های ماه رمضان موج رادیوجوان درشهرستان قطع میباشد.ولی پارسال که گوش کردم خیلی خوب بود..

سلااااااااااام.
چقد بد! خب میتونید تو سایت رادیو در بخش ارتباط با مدیریت این موضوع رو بهشون بگید تارسیدگی کنند.

معصومه رییس میرزایی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

آورین معصومه جون..دستت درد نکنه..اطلاعات کامله کامل..آآآآآآآآآآآآورین...

ممنوووووووووووووووووووووون.

یاسمین شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

سلاااااااااااااااااااااااام به معصومه خانوم گل ...
بازم معرفی خوبی بید ... تشکر ...
من فقط فرشته ها سلام رو میگوشم ... بقیه برنامه ها رو تا حالا نگوشیدم ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی یه پیشنهاداتی در مورد وبت داشتم ... بگم ؟؟؟ بگم ؟؟؟ بعدا میگم ... هر وقت ok دادی !!

سلااااااااااااااااااااام.
حتما خوشحال میشم بشنوم. منتظر پیشنهاداتون هستم. :)

فاطمه زاهدی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی؟سلامتی؟
مرسی بابت اطلاع رسانیت...
تو هم مارو توی دعاهات فراموش نکن...
التماس دعا
روزگارت سرشار از سلام خدا...

سلااااااااااااااااااااام. خواهش میکنم.
حتما. محتاجیم به دعا.

فاطمه محسنی زاده شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:37

سلام معصومه جون
ایشالا که نماز روزه هات قبول باشه
منو هم تو لحظه های قشنگ راز و نیازت با خدا از یاد نبر
راستی یه مدتی هست که دیگه تو سایت فعال نیستی
دیگه نمیای؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااام مریم جون.
ممنووووووووون. خیلی خوشحالم کردی که به وبم سر زدی.
نه فعلا یه مدتی نیستم.

مهدی زمانی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:47

سلام.
اگه اشتباه نکنم امروزتولدخانوم مرضیه فرهادیان بود.تولدشون مبارک.

سلااااااااااااااام.
منم به مرضیه جون تبریک میگم.
راستی تولد خودتون هم فک کنم تو ماه تیر هست، بهتون تبریک میگم.

فائزه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:41

سلاااااااااااام آبجی معصومهههههههههخووووبی؟؟؟سلامتی؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. ممنووووووووونم.
خوبی تو؟ چه خبرا؟

معصومه رییس میرزایی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51

آإجی بیا با من تبادل لینک
reiss74-shabnist.blogfa.com
من وبلاگتو گذاشتم گوشه وبلاگم.خوشحال میشم بیای و نظر بدی دیشب متولد شده.

سلااااااااااااااااااااااااااااااام معصومه جون.
به به وب جدیدت مبااااااااااااااااااااااااارک.
حتما میام سر میزنم و لینکت میکنم. :)

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45

به هر حال جات خالیه عزیز
منم تنهایی دل و دماغ ندارم
خدا کنه یه تحولات اساسی تو شبکه رخ بده
چون من دیگه حوصله رفتن به سایت رادیو رو ندارم
یعنی هر روز میرم به امید یه اتفاق نو یه چیز جدید و باحال
نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم
در هر صورت دلم برات تنگ میشه
هر جا هستی موفق باشی

ممنووووووووووووون عزیزم.
ایشالله به قول تو تغییر و تحول داده بشه تو سایت.
منم دلم برات تنگ میشه عزیزم.
خوشحال میشم هر وقت فرصت داشتی به وبم سر بزنی عزیزم.

مینا نوروزبیگی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:17

سلاااااااااام معصومه جونخوبی؟!
مرسی از اطلاع رسانی کامل!!
نماز روزه هات قبول آجی...التماس دعا...

سلااااااااااااام. ممنون.
خواهش میکنم.:)
نماز روزه های تو هم قبول. محتاجیم به دعا عزیزم.

فائزه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

سلاااااااااااااااام آبجی معصومه گلللللللللللم.خوبی؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم. خوبم عزیزم.
چرا ناراحت؟!!! :(

مرضیه فرهادیان دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

سلااااااااااام معصومه جون
هم از تو ممنونم هم از آقای زمانی
تولدم 10 تیر بود
ممنونم که به یادم بودید
به آقای زمانی هم تبریک میگم

سلااااااااااااااااااااااااااااااام مرضیه جون.
خواهش میکنم عزیزم.

فائزه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44

سلااااااااااااااام آبجی
خداروشکررررررررر که خوبیناراحتم چون دلم برات تنگ شده

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
منم خییییییییییییلی دلم برات تنگیده. :((

فائزه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:14

سلاااام.هستی الان؟؟؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااام. نه نبودم. :(

فائزه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:22

ای باااااباااااااااا
روزی صد بار میام ولی تو نیستی
یاد اون روزا بخیر که هرررررررر وقت میومدم بودی!!
یادته؟؟؟خعلی باحال بوووود

من واقعا شرمندتم.
منم خیلی دلم تنگیده. :((

معصومه رییس میرزایی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

ارااااااااااااااااااااااااااااادت..مرسی آجی معصومه گل خودم...منتظر حضور سبزت در وبم هستم.

خواهش میکنم.
چشم. حتما میام. :)

معصومه رییس میرزایی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:33

قرربونت عزیز

فدات.

فائزه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

سلااااااااااااااام آبجی گلللللم.خوووبی؟؟؟
این چه حرفیه میزنی آبجی؟؟؟دشششمنت شرمندهدیگه این حرفو نزنیاااا

سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم. ممنونم.
چشم عزیزم.

فاطمه مهدی نژاد چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

یه خسته نباشید ویژه عرض میکنم به خودم که هیچ کدومو تا الان گوش ندادم
ولی ممنون معصومه جان خیلی پست جامع و کاملی گذاشتی
التماس دعا دوستای خوب رادیویی من...

سلام فاطمه جون.
خب اشکال نداره. از این به بعد گوش بده. :))
محتاجیم به دعا.

زهرا زعفرانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:05

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چه خبرا؟چرا گوشیت قاط زده معصومه؟

سلااااااااااااااااااام زهرا جان. خوبی عزیزم؟ :)
خطم خراب شده. :((

فائزه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:06

سلااااااااااااااااااااااااااام.خوبی؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااام. ممنوووووووووونم.
خوبی فائزه جون؟ :)

reihane rostami پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟///

سلاااااااااااااام ریحانه خانم گل. ممنون. تو خوبی؟!

معصومه رییس میرزایی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 http://reiss74-shabnist.blogfa.com

مخلص آبجی خوشجل خودم...

چـــــــمــــــــــنــــــــــــتـــــــــــــــــم.

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:05

سلام معصومه جان خوبی؟سلامتی؟
طاعات وعبادات قبول
دلم واست تنگ شده بودخیییییییییییییییییییییییلی

سلاااااااااااااااااااام. ممنونم. تو خوبی؟؟؟!!
منم خیییییییییییییلی دلم برات تنگیده. :((

معصومه رییس میرزایی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

قررررررربونت عزیز..نمیخوای یه سری به این ابجیت بزنی..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فدات.
چشم. حتما میام.

مرجان جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:04 http://2500aryaie.blogfa.com

سلام بانو
من بیشتر برنامه " آبی فیروزه ای " گوش میدم ، به نظرم برنامه پرمحتوائی !!!!
برنامه سحری تا حالا گوش نکردم ، چون احساس میکنم اون برنامه حق " مجتبی امیری " بوده نه افراددیگری ....!!!
" فرشته ها سلام " چون گویندهایش خیلی صداشوتن تکراریه ، خوشم نمی یاد .....!!!!!!
ولی کلا برنامه های رادیو زیادچنگی به دل مخاطب نمی زند.
با سپاس

سلاااااااام. ممنون از اینکه نظرتون رو بیان کردید.

خدیجه(فائزه) جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:12

سلااااااااااااااااااام آبجی.خووووبی؟سلامتی؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااام عزیزم. ممنونم.
خدیجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

خدیجه(فائزه) جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

آخییییییییی، عزییییییییییییزم. :((

reihane rostami شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11

سلام

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. :)

فاطمه محسنی زاده شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

سلام خوفی؟
چند روزی هست هر کاری میکردم صفحه ی وبلاگا باز نمیشد.....آخه من از وب بچه های دیگه میام تو وب تو به خاطر همینم نمیتونستم بیام بهت سر بزنم

سلااااااااام.ممنونم. تو خــوبـــی؟! :)
آخییییییییییی، عزییییییییییزم. اشکال نداره.
ممنون که به یادم هستی و بهم سر میزنی.

reihane rostami شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:51

سلاااااااااااااااااام
هستی آیا؟؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااام. نه نبودم. :(

معصومه رییس میرزایی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

فدای ابجی معصومه خودم..شرمندم دیشب یکم دلم گرفته بود..اون جمله رو هم از خودم نوشته بودم....حالا هروقت با هم صحبت کردیم دلیلشو میگم.

سلام معصومه جانم.
الهیییییییی عزییییییییییزم. نبینم دلت گرفته باشه ها. :((
باشه. ایشالله که حالت خوب شده باشه.

معصومه رییس میرزایی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:37

قربونت برم ابجی جون.تو که باشی اصلا چرا دلم بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابجی من میترسم جوابای کنکور بیاد...

سلام. عزیز دلم. به من لطف داری. ایشالله همیشه شاد باشی.
وااااااااااااای منم میترسم. :((

معصومه رییس میرزایی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56


میترسم .....

چرا؟؟؟؟؟؟؟ :(((((

فائزه دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:03

سلااااااااااااااام سلاااااااااااام صصصصصد تا سلاااااااااااااااام به آبجی گل خووووودم.خوبی؟؟؟سلاااااامتی؟؟؟؟

سلام.
ممنون. تو خوبی آبجی جونم؟

فائزه دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:06

یک عدد سوال:نمیخوای برای جشنواره جوانه شرکت کنی؟؟؟؟

قصد دارم. خخخخخخخخخخ

دوستتون دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

سلام معصومه خانم..نماز روزه ات قبول باشه..
یه سوال: را از وب رادیو خداحافظی کردی؟؟
لطفا جواب بده ..

سلام. ممنون.
بله.
شاید برگردم. شاید برنگردم ولی همچنان شنونده هستم.

مرضیه فرهادیان دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

سلااااااااام
دیدم کامنت آخر بحث کنکوره گفتم منم بگم خیلی از جواب کنکور میترسم ، خدا بخیر کنه
راستی آپ می باشم

سلام عزیزم.
واااااااااااای کنکووووووور :(

زهرا زعفرانی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام،چطوری معصومه؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااای بالاخره نته من درستید.چه خبرا از رادیو؟
میدونی از کی دیگه در بندش نیستم!!!!

سلاااااااااااااام. ممنونم زهرا جان.
چقد خوووووووب. خبرای خوب خوب. :)
از کی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! :(

زهرا زعفرانی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 http://laghzesh.blogfa.com

آبجی دوس داشتی به من به سر!

چششششششششم.

یاسمین..... سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46

سلاااااااااااااااااااااام به معصومه خانم گل ... نمازو روزه هات قبول ...
چه خبرا آجی ؟؟؟ خوش میگذره ؟ اومدم یه سلامی عرض کنم ! ... ای بابا تو که حتی جواب تکای ( تک )منم نمیدی ! چرااااااااااااا؟؟؟؟ ...........
راستی دیدم که دوباره برگشتی به سایت رادیو ... خوش اومدی !

سلااااااااااااااااااااام یاسمین جان.
عصبانی نباش. من واقعا شرمندتم.
ممنونم.

دوستتون سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:25

خوب شد که برگشتی..آخه رفتنت از اونجا صادقانه بگم بی معنی بود..ایشاا... همیشه موفق باشی.

ممنونم. البته برا خودم دلیلم منطقی بود! :)
امیدوارم شما هم موفق باشید.
میشه خودتونو معرفی کنید؟!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

!!!!!!!!!!!

آسمان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:30 http://aseman69.blogfa.com

سلااااااااااااام معصومه جان...

حالت خوبه خواهری؟؟؟

مارویادت میاد؟؟؟

ماه رمضونت"عسل"...

کامنت قبلی هم واسه منه...امتحانی بود!!!

آخه چن روزه کامنتام واست ارسال نمیشه


خوووب باشی...

سلااااااااااااااااااااااااااااام آسمان جان.
والا ما هیچ وقت شما رو فراموش نمیکنیم.
خخخخخخخخ
جدی میگی؟! چقد بد :(
دلم برات تنگیده

آسمان سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:32 http://aseman69.blogfa.com

اینم سومیش...واسه پرررنگ کردن حضورم

دیشب سوپرایزشدم ازدیدن کامنتت


خوووب باشی...

عزییییییییییزم... خیلی خوشحالیدم بهم سر زدی آبجی جون.
ممنونم عزیزم.

زهرا زعفرانی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:18

از کی نه،از کی(چه موقع)!!!!!!!!
سوتی
یعنی مدته مدیدیه مدام گوش نمیدم......!!!!!

خخخخخخخخخخخ
مدت مدید رو خوب اومدی! خخخخخخخخخخ
ولی گوش کن.

فائزه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

سلاااااااااااااام آبجی گلللللللللللللللللمخووووفی؟؟؟سلامتی؟؟؟

سلام. ممنون.
تو خوبی عزیزم؟

معصومه رییس میرزایی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24

قرررررررررررررررررررربون معصومه ی یکی یکدونه ی خودم....برگرد به شب۵..همه رو خوشحال میکنی.

فداااااااااااااات.
چششششم.

reihane rostami چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:18

سلااااااااااااااام

کیا هستی؟؟؟؟؟

سلام.
شب ها معمولا هستم.
قبل افطار هم میام!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد