بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

سـومـیـن آنـلـایـن


سلاااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان رادیویی خودم. حال و احوالتون چطوره؟؟؟ چه خبرا؟؟؟ این هفته بهتون خوش گذشته؟؟؟ برنامه های رادیو رو گوش کردید؟؟؟ 

اومدم بهتون بگم انشالله میخوایم یه دور همی دیگه داشته باشیم. امیدوارم همتون بتونید بیاید و  خوشحالم کنید. زمان آنلاین هم 5شنبه همین هفته هست که از ساعت 3 عصر شروع میشه. منتظر همتون هستم...


در ضمن یه خبر داغ هم بهتون بدم،اونم اینکه امشب اینجا شب نیست 5 با گویندگی آقای ابوالفضل اینانلو روی آنتن خواهد رفت.


راستی یادتون نره تو نظر سنجی که در وبلاگ گذاشتم شرکت کنید. به مدت یک ماه فعال خواهد بود.

نظرات 297 + ارسال نظر
فاطمه قاسمی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:39 http://mrynaz.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام معصومه جون خوبی؟آورررررررررررررررین
راستی اگه تونستیم من وزهراهم 5شنبه میایم.
درضمن خیلی خوشحال شدم آقای اینانلو قراره اینجاشب نیست 5 واجرا کنند چون واقعا فوق العاده هستند

سلااااااااااااااااااااااام.ممنووووون.
منتظرتون هستم.
موافقم.

سمانه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://avayeradiojavan.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام معصومه جون
تونستم حتما میام

سلااااااااااااااام.
ممنوووووووون. میشه بیشتر خودتو معرفی کنی؟!!

سمانه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:11 http://avayeradiojavan.blogfa.com

اوا مگه منو نمیشناسی

نه!!!!!!!! یعنی میشناسم؟؟

یاسمین..... چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

راستی دیشب دیدی (اینجا شب نیست 5)آقای اینانلو همه کامنتا رو جا به جا خوندن ...خیلی باحال بود
من فکر میکردم فقط کامنت من اینطور شده
***************************************************
راستی من اجرای آقای اینانلو رو خیلی زیااااااااااااااااااااااد دوس دارم شدید...
********************************************
معصومه جون چرا تو شکلکات گل نداری میخوام واست گل بزارم عزیزم ...

آره.خیلی جالب بود.من که خواب از سرم پرید،اینقد خندیدم.
از منم جا به جا شد.آره اجراش خیلی خوب بود.
ممنوووووووووووووووووووووووووووون عزیزم که بهم لطف داری... اتفاقا منم با کمبود شکلک مواجهم!!!! باید برم سفارش بدم...چون منم میخوام برا تو و همه دوستان گل بزارم اونم یکی نه،هزااااااااار تا.
اگه بتونی آنلاین فردا رو بیا وبم...

زهرا قاسمی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:38

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااام معصومه جوووووووووووووووووون خوبی؟سلامتی؟چه خبرا؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااام.ممنووووووووون.تو خوبی؟؟؟خبر سلامتی...

زهرا قاسمی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:47 http://mrynaz.blogfa.com

منم خوووووووووووووووووووووووووووووبم ممنوووووووووووووووووون عزیزم

خدا رو شکر...فردا اگه تونستی بیا.

حدیثه ولیون چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:59 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااام و دروووووود بر تو ای رفیق شفیق!
گفتم بیام یه سراغی ازت بگیرم...حال احوال؟
راستی ایشالله تو آنلاینت هم خواهم بود.منتظرم

سلاااااااااااااااااااااام عزیزم.ممنوووووووووووونم ازت.
انشالله...منتظرتم عزیزم.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:17

سلااااااااااااااااااااااااااااام!
من خاستم زودتر بیام!
راسی منم این دفه انلاین دارم!
ساعت 3 به بعد!

سلاااااااااااااااام...خوش اومدی...تو که از حدودای 2 آنلاین بودی...

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:02

سلاااااااااام من دوباره اومدم!
دیشب شباشب چه خبر بود؟

سلااااااااااااااااااااااام خوش اومدی...
خییییییییییییییییییییییلی خوب بود...
جاااااااااااااات خااااااااااااااااالی بود...

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:03 http://www.koocheyemohebat.blogfa.com

سلامی دوباره به معصومه بانو
چطور مطوری عزیزم ؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااام فروزان جون.
ممنوووووووووووووووووووون.تو چطوری؟؟

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:07

از چی بگیم؟

از هر چی دوس دارید!!!!!!!
از اولین هفته کاری که گذشت؟؟؟؟چطور بود؟
از برنامه های رادیو که شنیدید.چطور بودن؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

به قول حدیثه قربانت ورم
من انقدر این شکلکها رو دوست دارم معصومه !
مخصوصا این نمیدونم هر وقت میبینم یاد حدیثه می افتم

فدات شم...
منم خیییییییییلی شکلک ها رو دوس دارم مخصوصا اینو:
خب مگه نمیدونی؟ این بچه حدیثه س که قراره من ازش مراقبت کنم.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:12

خیلی بیخود بود!
کل هفته به خاطر یه روز داشتیم دفاعی میخوندیم
رادیو عالی بود مخصوصا جمعه شب

منم از دفاعی بدم میومد همیشه...چرااااااااااا تو یه هفته فقط دفاعی خوندی؟؟؟؟ مگه بیکاری؟؟؟ من که فقط سه چهار ساعت میخوندم و میرفتم امتحان!!!!!!! نمیدونم شاید الان فرق کرده!!!

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

خخخخخخخخ واقعا ؟؟؟ خیلی باحالین
چه بچه ی شیطونی هم به نظر میاد معصومه !!

باحالی از خودته آبجی...
آره بخدا خیییییییییییلی شیطونه!!!! اصن نمیشه کنترلش کرد ولی خیییییییییلی خیییییییییییلی دوست داشتنیه،عین مامانش که من عااااااااااشقشم!!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:17 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااامی دوباره به رفقای گل رادیویی
خخخخ راس میگه فروزان...این یکی از 11 بچه ی منه!سرپرستیشو دادم به معصومه
دیشب شباشب خیلی خوب بود...البته به نظرم بیشتر به خاطر آنلاینش بود

سلااااااااااااااااااااااام بر حدیثه خانم.
آره خیییییییییییلی خوب بود.

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:18 http://www.koocheyemohebat.blogfa.com

جاتون خالی ما توی این هفته ۸ ساعت ادبیات داشتیم خیلی خوب بود شاهنامه خوندیم و اینا
کلی انرژی گرفتم !! کمی هم درس خوندم

چرااااااااا 8 ساعت؟؟؟
واقعا شاهنامه خوندید؟؟؟
آورین آورین.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

اخه امتحان میان ترمه دفاعی داشتیم!
حالا بیخیال درس شو!حوصله شو ندارم!
فروزان راس میگه! منم اینومی بینم یاد حدیثه میوفتم!

واااااااااااای حدیثه چرا همه یاد تو میوفتن؟؟؟

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:21 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخ بچم به من رفته دیگه
البته خداییش من خیلی هم شیطون نبودما
قربانت وَرِم معصومه
راستی حیف من امروز نمیتونم سه ستاره رو بشنوم مهمونی ایم....تو میدونی تکرار داره یا نه معصومه؟!

فک کنم فردا ساعت 4 تا 5 تکرارش پخش بشه.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

من شاهنامه فقط قسمت ذهاک (با این ز یا این ذ؟)رو دوس دارم!

خخخخخخخخخخخخخ فک کنم "ضحاک" درست باشه.
درست نمیگم؟؟؟؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:23

خخخخخخخخ معصومه حالا اسم بچه رو چی گذاشتی ؟؟؟
حدیثه میگم یکی از اون بچه های خوشگلتم بده من بزرگ کنم

والا اسمشو که باید حدیثه انتخاب کنه...هنوز بهم نگفته چی گذاشته!!!! فعلا گمنامه!!!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:24 http://khiyaleman.rozblog.com

آخی چه خووووب.خیلی خوش میذگره سر کلاس ادبیات نه؟!نخ سوزن اگه یه استاد باحال و باسواد هم داشته باشی

آره...کلااااااااااااااااااس ادبیات ما رو که اگه بیای ببینی!!!!!!!! غش میکنیم از خنده!!!!!! نمیدونید چقد شیطونی میکنن بچه ها.تازه استادمونم خیییییییییییلی باحاله.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:25

راسی حدیثه دیشب پاتوقو خعلی با حل بود!
تو هم شاکی شدی چرا اسمت رو نخوندن!
اسمه منم نخوندن!
منم اسمس دادم گزارش هوا رو دادم!
اخرش اسممو خوندن!

آورین آورین...بابا هوا شناس!!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:26 http://khiyaleman.rozblog.com

آخ آخ راستی اشتب گفتم من 12 تا بچه دارم!
آخی یکیشونو یادم رفته بود!

خخخخخخخخخخخ نکنه گم شده؟؟؟؟چی کارش کردی بچه رو؟؟؟

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:27

راس میگی !فک کنم با این ض باشه!
چرا بیسواد شدم!!!!

نه بابا بی سواد چیه...خودم بدتر از تو...

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:27

خخخخخخخخ اره صدا گوگولی من ! ضحاک که معصومه گفت درسته ! منم خیلی دوست میدارم .. البته از ضحاک متنفرم خیلی ناجوانمرد بود
من کوه دماوند رفتم ولی ضحاک نبودش

آره منم از ضحاک بدم میاد!!!!!
من کوه دماوند نرفتم... بیا یه بار با هم بریم شاید بیاد...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:28 http://khiyaleman.rozblog.com

چرا همه یاد من میوفتین!
خخخخخ چی بگم والا
آوره ضحاک درسته مادر

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:32

خخخخخخخخ بچه ها من دو ساعت دارم کامنت حدیثه رو میخونم ببینم این نخ سوزنی که در جمله اش بکار برد چه ربطی داره !! تازه دو هزاریم افتاد که منظور از نخ وسوزن در اینجا به معنای مخصوصا هستش

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:32 http://khiyaleman.rozblog.com


اینا بچه های منن فروزان کدوماشو میخوای؟!خخخخخخ
آره بچم گمنامه بیا براش اسم انتخاب کنیم

ایییییول استاده باحال یه نعمته واقعا

فروزان به نظر من اینو بردار...
آره واقعا...
حدیییییییییییییییییثه تو چرا بچه هاتو حراااااج کردی؟!!
ولی اونیکه به من دادی دیگه بهت نمیدما!!!! چون حالا تازه به هم عادت کردیم.

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:33

خخخخخخخخ بچه ها من دو ساعت دارم کامنت حدیثه رو میخونم ببینم این نخ سوزنی که در جمله اش بکار برد چه ربطی داره !! تازه دو هزاریم افتاد که منظور از نخ وسوزن در اینجا به معنای مخصوصا هستش

فک کنم تکراری فرستادی!!!!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:35 http://khiyaleman.rozblog.com

آخه فک کنم فقط اسم اون کسایی رو که اون لحظه آنلاین بودنو خوندن فاطمه...خخخخخ منم تا دیدم منو نخوندن سه سوت اومدم کامنت گذاشتم
راس میگه بابا هوا شناس بابا اصغری

نه گم نشده معصومه بس که زیادن یادم رفته بود یکیشونو

راستی مینا سلام اساسی رسوند و گف که عذر بخوام چون که اگه ظهرا نخوابه سردرد میگیره...دیگه نمیتونس بیاد پیشمون دیگه

بابا زرنگ!!!!
آهاااااااان.پس اینطور!!!
خواهش میکنم بذار خوابشو بکنه...ولی جاش خییییییلی خااااااااالیه.
راستی خواهران قاسمی هم بیستون تشریف دارن!!!! جاشون خالیه.

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:39 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخ خیلی باحالی فروزان تازه من همیشه میگم نخ سوزن قرقره!

راس میگی بچه هامو گذاشتم واسه حراج....آخ آخ الان میان منو میبرن
توهم فانتزیو دارین خدایی؟!

بابا توهم فانتزی!!!!
ولی خیلی باحاله...ادامه بدید لطفا!!!!
نخ سوزن قرقره چرخ خیاطی...

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

خخخخخخخ حدیثه من به پیشنهاد معصومه اینو میخوام فکر کنم خیلی شیطون باشه
اسمشو چی بزارم ؟؟؟؟
بچه ها این بچه هه هم گناه داره اینم فاطمه بزرگ کنم ! هوم ؟؟ موافقید ؟؟

ممنوووووووووووووون که پیشنهاد منو قبول کردی...آره به قیافش میاد شیطون باشه.
نه من اینو زیاد دوس ندارم!!!!!!! حالا تو یکیشو بزرگ کن ببین تواناییشو داری، بعد برا دومی نقشه بکش...خخخخخخخ
راستی نظرت در مورد این چیه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:44 http://khiyaleman.rozblog.com

آره جای اونایی که نیستن خالیه...مارال هم نیس برامون شعر بگه حالشو ببریم
اااا واقعا؟بیستونن؟خوش به حالشون

آوره...مارال هم نیس!!!!!!
خوش به حالشون...
حدیثه خودت یه شعر بساز ما اینجا کارشناسی کنیم!!!!!!

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:47

نخ و سوزن قرقره بچه ی من موهاش فرفره

البته الان که دقت میکنم می بینم بچه ام کچله

عاغا میدونی چرا به لوک میگن لوک خوش شانش !
چون همیشه فانتزی هاش واقعی میشدن بعد توی افق محو میشد

به به..به به...حس شاعری در فروزان زنده شد...آورین ادامه بده... تو میتونی...
خخخخخخخخخ باحال بود.
راستی چند تا لطیفه هم بگید یه کم حال و هوامون عوض شه...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:48 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخ آره فروزان این خیلی شیطونه از در و دیوار و سقف آویزون میشه!

این بچهموشکل داره باید ببریمش دکتر!

من ازین مقوله ی اسم انتخاب کردن واسه بچه اصن خوشم نمیاد...جدیا....انقد که اسم هس آدم نمیدونه کدومو انتخاب کنه که هم معنیش قشنگ باشه هم مناسب باشه

نه...هر چی هم شیطون باشه به شیطونی نیست!!!
کجاش موشکل داره...گناه داره...عیب روش نذار...من هر وقت نیگاش میکنم خییییییلی خندم میگیره.نمیدونم چرا!!!!! عین یه نفری که بد جور خورده تو ذوقش!!!
باشه...نمیشه که همه بچه ها بدون اسم باشن...من الان یه اسم برا انتخاب میکنم...دختره یا پسر؟؟؟ خخخخخخخخخخخ

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:49

نه منظورم این بود که اینو بدیم فاطمه دارابی بزرگ کنه ! به قیافش نگاه نکنید سه تا چشم داره !!!
این بزرگ بشه یه چیزی میشه
خخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آره حتما یه چیزی میشه...سه تا چشم.

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://khiyaleman.rozblog.com

من که اصن استعداد شعر ندارم ولی فروزان تو میتونی ادامه بده مادر(شکلک تشویق)

ااااا پس جریان تو افق محو شدن اینه؟راس میگیا!چه خوب که گفتی

من بچه که بود چنتا شعر گفتم که خداییش هم خیلی خوب بود از نظر وزن و قافیه کاش هنوزم اون دفترچه هرو داشتم...شاید 10 سالمم نشده بودولی الان ذوق شعر گفتنم کور شده مادر

بابا نا امید نباش!!!
تو میتونی...اون دفترچه گم شده غصه نخور حالا بگو دوباره ذوقت برمیگرده!!

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

اﻗﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﻫﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﯾﻪ ﭘﺎﻟﺘﻮﯼ ﻣﺸﮑﯽ ﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻢ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺯﯾﺮ ﺑﮕﯿﺮﻩ !
ﺑﭙﺮﻡ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﻢ ﺍﻭﻥ ﻭﺭﻭ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺑﺪﻡ، ﺑﻌﺪ ﻃﺮﻑ ﮐﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻗﺪﻡ ﺯﻧﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺸﻢ ، ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﮕﻪ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎ . . .
ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﺴﻤﻮ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ﺳﺮﻣﻮ ﯾﮑﻢ ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﻤﻮ ﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﻤﻮ ﺑﮕﻢ ﯾﻪ ﺭﻫﮕﺬﺭ !
ﺑﻌﺪ ﻫﻤﻮﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﺤﻮ ﺷﻢ

وااااااااااااااااااای عجب فانتزیای باحالی تعریف میکنی.
راستی من از ایرانصدا سردر نیاوردم..فاطمه دارابی چی کار میکنه که میگه خوبه!!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:59 http://khiyaleman.rozblog.com

خورده تو ذوقش چیه مادر این موشکل سوء هاضمه داره!اوضاش خطریه!
ولی من حالا که دارم فک میکنم میبینم این شکلکو بیشتر دوس دارمچون عین خودم بیخیاله!تو فاز خودشه!

این پسرهخو حالا اسم انتخاب کن...خخخخخ میخوا بذار بهادر!

خخخخخخخخخخخخخ باید هر چه زودتر دفع خطر کنیم!!!!
بهادر نه...یه اسم بچه گونه تر و گوگولی تر...
راستی اینم که پسره..
پس دخترات کجا رفتن؟؟!!!

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:02

بچه هایی که از سال 1400 تا 1409 به دنیا میان دهه چندی حساب می شن ؟؟؟
باید چطوری خطابشون کرد ؟
دهه صفری ؟ دهه جدید ؟ شروعی دوباره ؟ دهه ناشناخته ؟ تغییر را احساس کنید!؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...بهشون بگیم دهه جدید بهتره!!!
فکرشو بکن...اون بچه ها دیگه چقد شیطون خواهند بود...
یعنی در آن زمان تکنولوژی در چه سطحی خواهد بود؟؟!!
فک کنم دیگه اونا برن کره ماه زندگی کنن.

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:03 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخخخخ ایول خیلی فانتزیت خوووب بود فروزانعاااااااالی بود...صحنه رو تصور کنین

من فانتزیم اینه که "حمید" تبلیغ های تبرکو ببینم!

نه دیگه ذوق ندارم مادر...اصرار نکن...فروزان کار خودته

خخخخخخخخخخخخخخخ
باوشه...خودت خواستی!!!فروزان ادامه بده.

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:03

سلام دوباره اومدم!
خعلی نامردی فروزان!ولی من اینو میدم بزرگش کنی

واااااااااااااای فاطمه ناراحت نشو...
به حدیثه میگم یکی از نی نی های خوشکلشو بهت بده...اصن اینی که دوس داری مال خودت...اتفاقا منم اینو دوس دارم...بهش میاد زیادم شیطون نباشه.

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://khiyaleman.rozblog.com

بهادرک!خخخخخ من چیزی به ذهنم نمیرسه

همه بچه های من کچلن

ولی اینکه چادریهدختره

خخخخخخخخخخخخ
وااااااااااااااااااااای خدا صبرت بده!!! 11 پسر و 1 دختر!!!

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:10 http://khiyaleman.rozblog.com

ترسناک ترین سوال!
کی آخرین بار رفته دسشویی؟

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:12 http://khiyaleman.rozblog.com

علیک سلام فاطمه...باوشه اینم بچه ی تو خیلی هم گوگولیه

آره واقعا
خخخخخخ میگم بچه ها یکی بعدا بیاد کامنتا رو بخونه هنگ میکنه!دُز توهم فانتزیا بالاستا!

فاطمه غیبش زد!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخ آره راس میگی...ولی خیلی باحاله...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:15 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخخخخخ وای دلم درد گرف
عکس العمل شکلکات خیلی باحال بود معصومه در برابر اون جوکی که گفتم:

خخخخخخ خیلی باحال بود

چرااااااااااااا باحال بود...
از خنده تو منم خندم گرفت...الان دارم میخندم.
راستی فروزان میگه کامپیوترش خاموش شده ییهو!!!! بعدا دوباره میاد...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:17 http://khiyaleman.rozblog.com

فاطمه چرا هی تو افق محو میشی بعد هی ظاهر میشییه جا بشین دیگه مادر

نکنه ناراحت شده؟؟؟؟ بیا فاطمه شوخی بود...بیا بچه تو بگیر که داره از دست میره!!!
حدیثه برا اینکه دوباره بخندی...

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:22 http://khiyaleman.rozblog.com

آخه خودت به قیافه ی اینا دقت کن!
خیلی باحال بود
ااااا پس خدا کنه زودتر بیاد
میگم تو بلخره شربت بهارنارنج خوردی؟

راس میگی خییییییییلی باحالن.
میاد انشالله...
نه والا...هنوز نخوردم.
ولی قبلا مرباشو خورده بودم...الان شربتشو هم میخوام...تو خوردی؟

فـــــــروزان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:27

سلااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم !!!
صدا گوگولی شوخی کردم ! میدونم ناراحت نشدی!
اصن بیا بچه ی من مال تو من خودم اینوبزرگ میکنم
راستی بچه ها من ۴ تا بلیط گرفتم برای افق ، که بریم توی افق محو بشیم

خوش اومدی عزیزم.
نه بابا...ناراحت نشده.
راستی فاطمه به من و تو جایزه داده...من میگم بیا همشو خودمون بر داریم...به حدیثه و فاطمه ندیم!!!!!!!
خخخخخخخخخخ شوخی کردم.
حدیثه نظرت در مورد محو شدن چیه؟؟

حدیثه ولیون پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://khiyaleman.rozblog.com

کجایی فاطمه؟بیا بچت داره بهونه میگیره

خخخخخ

نه منم نخوردمولی دیروز شربت بیدمشک خوردم دوبارهاونم خوش مزس...اگه دارین درس کن شربتشو

بیدمشک رو که منم خیلی خوردم...
بهار نارنجو چی کار کنیم؟؟؟ یعنی از کجا بیاریم؟؟؟
یاد سایت بهار نارنج افتادم!!!! ییهو محو شدن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد