بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

مـعـرفـی بـمـب انـرژی!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام... اول میخوام از همه شما دوستان عزیزم تشکر کنم که همیشه همراه وبلاگ هستید و امیدوارم این همراهیتونو ادامه بدید... امشب اومدم تا یکی از گوینده های پر انرژی و پر کار رادیو جوان رو بهتون معرفی کنم... از عنوان پست تعجب کردید آیا؟؟؟!!!! پس لطفا برید ادامه مطلب...

1- روز ملی خلیج فارس رو به همه ملت ایران از جمله دوستان رادیویی خودم تبریک میگم. انشالله همیشه کشور عزیزمون سر بلند باشه همراه با خلیج همیشه فارسش...
2- پیشاپیش میلاد حضرت زهــرا (س) و روز مـــادر رو به تمام مادران عزیز تبریک میگم... امیدوارم قدر مامان خوب و مهربونمونو بدونیم...
3- هم چنین پیشاپیش روز معلم رو به همه معلمان دلسوز تبریک میگم که با درس دادن به ما باعث میشن بتونیم آینده خوبی رو برا خودمون رقم بزنیم... مخصوصا الان که فصل امتحاناته... امیدوارم بهتون خوش بگذره و موفق باشید...
4- فردا تولد دوست خوبمون حـوریـه سـلـیـمـان هست... من متاسفانه نمیتونم آنلاین بذارم ولی تو همین پست میتونید بهش تبریک بگید... دعا میکنیم به همه آرزوهای قشنگش برسه...


این گوینده پر انرژی کسی نیست جز: جـنـاب آقـای حـسـن اسـمـاعـیـل پور. http://s4.picofile.com/file/7743774408/exciting.png

حسن اسماعیل پور متولد 12 مرداد ماه 1360 می باشد. او اصالتا مازندرانی و اهل بهشهر است. فارغ التحصیل رشته گرافیک است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و دو برادر کوچکتر از خودش دارد. حسن اسماعیل پور از اسفند ماه سال 1379 کار خودش رو در صدای مرکز گلستان شروع کرده و بعد از دادن تست گویندگی حدود 3/5 سال است که در رادیو جوان مشغول به کار است. او گویندگی برنامه های زیادی رو در رادیو جوان بر عهده دارد و طرفداران زیادی هم دارد. تقریبا اکثر برنامه های گروه ورزش و تفریحات رو اجرا میکند. گوینده ای بسیار پر انرژی و مسلط به متن است. او عاشق رنگ مشکی است.

اجرای برنامه هایی که هم اکنون در رادیو جوان بر عهده دارد عبارتند از:

عابران سپیده (هر روز ساعت 4 تا 6 صبح به صورت یک هفته در میان)- جوان ایرانی سلام (هر روز ساعت 6/45 تا 8 صبح به صورت یک هفته در میان)- تیتر داغ (هر روز ساعت 11 تا 11/5 صبح به صورت یک هفته در میان)- معمولی نیست (هر روز ساعت 4/5 تا 5 عصر)- چهار چهار دو (یکشنبه شب ها ساعت 9 تا 10)- سه ستاره (پنجشنبه ها ساعت 7 تا 9 شب)- گذرگاه ورزش ( صبح جمعه ها )- رادیو همراه (جمعه ها ساعت 11/5 تا 12/5 ظهر)- یک سبد ترانه (جمعه شب ها ساعت 9 تا 10)- اینجا شب نیست 6 (بامداد پنجشنبه ها ساعت 0 تا 2) و ...

و این بود بیوگرافی مختصری از بـمـب انـرژی...http://s4.picofile.com/file/7743905050/big_smile.png


پشت صحنه برنامه شباشب رو میتونید از وبلاگ "اینجا شب نیست 5" دانلود کنید...


این هم چند تا عکس از حـسـن اسـمـاعـیـل پـور...


http://s4.picofile.com/file/7744545799/101.jpg


http://s4.picofile.com/file/7744546234/102.jpg


http://s4.picofile.com/file/7744547090/103.jpg


بـرنـامـه ایـنـجـا شـب نـیـسـت 6

http://s4.picofile.com/file/7744547525/104.jpg


اینم امضای آقای اسماعیل پور... (با تشکر از فاطمه دارابی عزیز)

http://s4.picofile.com/file/7744557090/te7n1z1mo7j8xoxf5el1.jpg


خوشحال میشم نظرتونو در مورد این بیوگرافی بهم بگید...


نظرات 667 + ارسال نظر
حدیثه ولیون سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:46 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااااااام و دروووووووود
قبل از هر چیز تو لد حوریه عزیییییییییز رو تبریـــــــک میگم

تـــــولـــــدتــــــــ مبـــــــارکـــــــــ

آرزوی خوبی ها رو برات دارم ایشالله موفق باشی عزیز

سلاااااااااااااااااااااااااااااام.
حدیثه این پست به نظرم یه جوری شده؟؟؟
خیلی بد شده؟؟؟ طرز نوشته هامو میگم...

حدیثه ولیون سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 http://khiyaleman.rozblog.com

نهههههه!کجاش یه جوریه؟!
خیلی هم خوبه انقده سخت نگیر دختر

همه چی خوبه

ممنوووووووووووووووووووون... باشه...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:39

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بهههههههه بهههههههههه
جاااااالب بود
تولد ابجی حوریه رو هم بهش تبررررررررررررریییییییییییییییییییییییک میگمتولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ابجی.ایشششششششششششششالا 1234567890000 ساله بشی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام.ممنووووووووووون.
تولدش مبااااااااااااااااارک.

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:22

ولی خب براش پست گذاشتم.اگه دوس داشتین برید ببینین.فعلا بااااای بااااای

باشه... میایم..

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

ای واااااااای
نمیدونم چرا وب فقط برای حرفیدن باز نمیشهبرای تو باز میشه ابجی؟؟؟؟؟؟؟واسه خودم باز نمیشه

چرا؟؟؟
صب کن امتحان کنم...

آسمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:08 http://aseman69.blogfa.com

سلاااااااااااااام...

تولدش مبارکه...حوریه جان،امیدوارم امسال بهترینهااااا واست رقم بخوره...


خوووب باشی...

سلاااااااااااااااااااااااااااااام.
فک کنم خودش هنوز نیومده سر بزنه!!!

آسمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:09 http://aseman69.blogfa.com

باوشه معصومه جان...

پس من منتظرپست آقای تقی پورهستماااا

خوووب باشی...

باوشه...

آسمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:12 http://aseman69.blogfa.com

من دیشب فقط یه نیمه شب4وگوشیدم،بعدش خوابم برد...ساعت 2:5بیدارشدم

دیشب خیلییییییییی خسته بودم...



خوووب باشی...

دیشب تو شب 5 جات خااااااااااالی بود...

آسمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:20 http://aseman69.blogfa.com

پست جدیدتم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه...





خوووب باشی...

ممنوووووووووووووون عزیز دلم...
امشب خوب استراحت کن که بتونی بیای...

مهدی زمانی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:38

سلام خانوم قاضیان.
نوشته هاتون رنگ به رنگ شده وجالب.اینطوری بهتره..تنوع ایجادکردین.مثلابرای تبریک تولدیه رنگ...برای امروزیه رنگ...

سلاااااااااااااام.
ممنووووووووووون... اگه بازم پیشنهادی برا بهتر شدن وب دارید بفرمایید...
هم اینجا میتونید پیشنهاد بدید هم تو پستی که قبلا ایجاد کرده بودم... منتظر پیشنهادات همه دوستان هستم...

حوریه سلیمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

سلااااااااااااااااااااااااام خوبی دوستم این جا چه خبرهای قشنگی گفته شده ممنون از همه که به من تبریک گفتند معصومه جان از تو هم منونم عزیزم

سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم... خواهش... وظیفه بود... راستی فائزه هم برات پست تولد گذاشته تو وبش...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:26 http://mojejavan.blogfa.com

سلاااااااااام
به به به
چه عالی...

سلاااااااااااااااااااااااااااااام...ممنون...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://mojejavan.blogfa.com

به نظر من هم ایشون یکی از بهترین و پر انرژی ترین گوینده ها هستن..

فـــــــروزان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://www.koocheyemohebat.blogfa.com

سلام بر معصومه عزیز و دیگر دوستان خوبم
منم تولد حوریه خانوم رو تبریک میگم ، امیدوارم که روز ها ی خیلی خوبی در انتظارت باشه حوریه جان
وبلاگ حرف نداره معصومه جان ، یدونه ای واسه نمونه ای

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم... دلم برات تنگیده بود...
ممنوووووووووووووووووووووووووون عزیزم...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:29 http://mojejavan.blogfa.com

من هم روز خلیچ فارس رو به همه ی ایرانی ها، روز مادر رو به همه ی مادرا و روز معلمو به همه ی معلم های عزیز تبریک میگم

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:30 http://mojejavan.blogfa.com

تولد دوست خوبمون حوریه سلیمان هم مبارک...

مبااااااااااااارک...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://mojejavan.blogfa.com

راستی
به قول دوستم حسن اسماعیل پور، گوینده ی همیشه بیدار!!!

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://mojejavan.blogfa.com

آقای شهرابی راست می گفت خط ایشون در حد لالیگاست...

خخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:59

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟؟؟سلامتی؟؟؟؟
خوششش میگذره؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام. ممنووووووووووووون... چطوری؟ چه خبر؟

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:11

ممنووووووووووووووووووووووووووون.منم خوبم
سلامتی.تو چه خبرا؟؟؟؟؟

خبر سلامتی...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:13

رفتی ابجی؟؟؟؟؟
نیستی الان.درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

هسسسسسسسسسسستم...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

فک کنم نیستی ابجی.خوووب منم کم کم میرم.برم بقیه درسمو بخونمبااااااااااا اجاااازه.بای بای

برو بخون عزیزم...

حوریه سلیمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:34

سلام اومدم

سلااااااااااااااااااااااام...

زهرا زعفرانی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام معصومه جونی،چطوری؟
اولا یه تبریکه تپل واسه همه ی اون اتفاقای مبارک(روز مادر،روز معلم،روز خلیج فارس،تولد حوریه جوووووووووووونو....).
ثانیا...وااااااااااااای این مردادیا چقد ماهن...من خودمم22مردادم.....
ثالثا آورین...بمب انرژیرو خوب اومدی

سلاااااااااااااااااااام...ممنوووووووووووون...

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:49

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام معصومه جون خوبی؟
تولد حوریه جون وتبریک میگم ایشالاااااااااا 1000ساله بشه
راستی بیوگرافی خیلی کاملی بود مررررررررررررررررررسی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.ممنووووووووووووووون.
تو چطوری؟؟؟ چه خبرا؟؟؟

آسمان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:56 http://aseman69.blogfa.com

واااااااای چه شگفتانه ای!!!زهراهم مردادیه!!!...

منم مردادیم،کلا"مردادیا ماااااااهن...ماه...




خوووب باشی...

به به ...به به...

زهرا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

وااااااااااای من خیلی سست عنصرم هرجا با یه اسمی کامنت میذارم.......

ای بابا... خب یه اسم انتخاب کن دیگه... چرا اینجوری میکنی با خودت؟!!

زهرا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

موضوع شب3هفته بعد(طفل گریزپا)یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من واقعا درکش نمیکنم!!!!!!!!!!!!!!

واااااااااا... من هنوز ندیدم... صب کن بفکرم بهت بگم...

MASOOME سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:23 http://radio88.blogsky.com

خطاب به حوریه جان!
حوریه من معصومه م. فک کنم یه کم از دستم ناراحت شدی!!!! ببخشید اگه ظهر کار داشتی من مزاحمت شدم... آخه خیلی ذوقیده بودم...

حوریه این کامنت خودمه!!! هر وقت دیدی بجواب لطفا...

سحرمشهد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:26 http://4shanbeshab.blogfa.com

به به خانم قاضیان ...........چقد خوشحالم که وبتوپیداکردم......موفق باشی عزیزم.....

سلااااااااااااااااااااااام. خوش اومدی عزیزم... منم خیلی خوشحالم که بهم سر زدی...

سحرمشهد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:28 http://4shanbeshab.blogfa.com

تولد حوریه سلیمان عزیزموتبریک میگم......یادش بخیر توجشنواره طنز2پایین پایین کنارهم نشسته بودیم......تبریک ک ک.....

کاش منم میبودم!!!!!!!!!

سحرمشهد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:29

خوشحال میشم به وب منم سربزنی.......
4shanbeshab.blogfa.com

چشم... حتما...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:49

سلاااااااااااااااااااااااام
نهابجی فک نکنم ابجی حوریه ازت ناراحت شده باشه.نگران نباش.فقط کار داشت و رفتناراحت نباش.من که از ذوق تو کلیییییییییییییییییی ذوق کردم.خیلییییییییییییییییییییییییییی باحال بود.خیلییییییییییییییراستی حالا شب چیکار کنیم؟؟؟بریم وب کی؟؟؟؟
راستی من به چند نفر که میتونم خبر میدم میشه تو هم زحمت بکشی به چند نفر خبر بدی؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااام. انشالله که همینطوره...
نمیدونم هر جور راحتی آبجی...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:55

ابجی جوووووووووووووووووووون من بگو.هرررر چی تو بگیبگوووو بریم کجا

نمیدونم... بچه ها میگن نیلوفر نوحی ساعت 8 پاتوق داره...
ما هم که گفتیم 10... حالا چی کار کنیم؟؟؟؟!!!!!!

حدیثه ولیون سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:12 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااااام رفقا
خخخ حوریه چقد طرفدار داری مادر آخه چن نفر میخوان تو وبشون پاتوق بذارن

نیلوفر نوحی هم اس داد گف ساعت 8 بریم وبش،پاتوقه!
خخخخخخخ حالا کجا بریم؟!!!

سلااااااااااااااااااااااااام...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ الان سه گانگی به وجود اومده...
حوریه هم که پیداش نشد...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

سلاااااااااااااااااااااااااااام
هستی ابجی؟؟؟حالا بریم وب کی؟؟؟؟؟؟/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام.

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:07

ابجی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نگرانتم

هسسسسسسسستم آبجی جونم... بخدا داغونیدم...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

ابجی کجاااااااااااایییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فااااااااااااااائزه نمیدونی چقد غصه خوردم... اصن از عصر تا حالا وبت برام باز نمیشه... من اینجااااااااااام عزیزم...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

سلااااااااااام آجی...
میخوای بیایم اینجا؟...

الللللللللهی عزیییییییییییییییزم... اگه دوست دارید بفرمایید...
الان وب فائزه برام باز شد اگه دوباره قاتی نکنه...

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:26

ای بابا کجابریم؟
پس میریم همونجا...

آره بریم... منم میام... دیگه امشب قسمت فائزه بوده... خخخخخخخخخ

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

ابجی کشششتیم از نگرانی
خوووووب حالا چیکار کنیم؟؟؟؟؟

تو چرا اینجوری میکنی؟ خخخخخخخخخخخ خوب میخوای نصفشو وب تو باشن نصفشو وب من...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

اجی اگه میخواین بیاین اینجا بیاین.به جوووووووووووووون خودم برا من فرقی نداره.اگه بفهمم تعارف میکنی خیلییییییییییی ناراحت میشمااااااااااا

ببین من تو رو میکشم... خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب چرا ناراحتی؟؟؟؟؟ نه من تعارف نمیکنم... میایم وب تو...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:30

چجوری میکنم؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخباووووووووووشه موافقم!!

چه جوریشو بعدا بهت میگم... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فائزه عاااااااااااااااااااااااااااااااشقتم...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

خخخخخخخخخخخخخخخ
قرررررررررررررربونت برم منم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتمواااای الان کلللللللللللللی ذوقیدم!!!!!

من بیشتر از تو ذوقیدم... کلا من امروز ذوقیده شدم... خخخخخخخخخ

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم همیییییییییینطور

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

سلاملکم سلاملکم
خوبی؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...ممنوووووووووووووووووون.

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:39

ما نقل مکان کردیم اینجا...

بفرمایید... خوش اومدید...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:39

سلاااااااااااااااااااااااااااام.من اومدم

سلاااااااااااااااااااام عزیز دلم... خوش اومدی...

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

البته با عرض شرمندگی حدود 10 دیقه دیگه میرم

پس ده دقیقه حسابی بحرف که بعدا دلمون برات تنگ نشه... هر چند که تنگ میشه...

سیما سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

ای بابا
بچه ها چرا نمیان؟

اومدن که...
سیما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد