بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

تــشــکــر!


شاخه ها شکوفه می دهند، دانه ها جوانه می زنند، پیله نگاه من، ولی هنوز بسته است. حرف تازه ای، اتفاق بی اجازه ای، در نگاه من کم است. سعی کن جاده های سخت و دور را، جاده های بی عبور را، سریع طی کنی. وقت، وقت دیدن است. سیب ها شکوفه داده اند، وقت زود رسیدن است.                  


دوستان عزیزم سلاااااااااااااااااااااااام... امروز اومدم تا یه تشکر ویژه کنم از تمام شما دوستان مهربانم که در این وبلاگ من را همراهی می کنید و من همیشه از نظرات شما انرژی می گیرم:

حدیثه ولیون (عزیزم امیدوارم بهترین رتبه کنکور رو بیاری،فقط شیرینی یادت نره! اگه هم رفتی رادیو منو یادت نره ها! میخوام بیام به عنوان گوینده برنامت فعالیت کنم.) آسمان (امیدوارم همیشه شاد باشی ولی اگه یه وقت خواستی بارون بباری یه سری هم به اینجا بزن! چون من بارون رو خیلی دوس دارم.) حوریه سلیمان (امیدوارم همواره بتونی بهترین متن ها رو بنویسی و قلمت ماندگار باشه.) فائزه عباسپور (امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی و بیای اینجا رو کامنت بارون کنی.) سحر جعفربگلو (امیدوارم همواره در زمینه تحصیل و قرآنت موفق باشی. یادت نره منو هم دعا کنیا. ) فاطمه زاهدی (برات آرزوی موفقیت دارم خواهر گلم.) زهرا زعفرانی (امیدوارم هیچ وقت دچار چندگانگی نشی و همیشه بهترین راه رو انتخاب کنی و به موفقیت برسی.) ریحانه رستمی (امیدوارم موفق باشی و دانشگاه حسابی بهت خوش بگذره و معمار خوبی باشی.) فروزان غفور محسنی (انشالله هر چه زودتر حالت بهتر بشه تا بتونی بیای اینجا و با شعرهای قشنگت لبخند رو به ما هدیه بدی.) سمانه فرضی (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) مینا اکبری (امیدوارم موفق باشی. دلمون برات تنگ شده ها. هر وقت فرصت داشتی یه سری به اینجا بزن.) مارال شبانکاره ( انشالله موفق باشی و با شعر های قشنگت بیای و اینجا رو بترکونی.) فاطمه و زهرا قاسمی (خواهران افسانه ای امیدوارم همیشه موفق باشید. ) فاطمه دارابی (میدونم درگیر امتحانات هستی ولی هر وقت دوس داشتی بیا یه سری هم به اینجا بزن.) فاطمه نیکیان (خیلی وقته نیومدی اینجا! امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.منتظرتم.) مهدیه (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) مینا نوروزبیگی (امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.) نیلوفر آبی (نمیدونم چرا ییهو غیب شدی ولی امیدوارم هر جا هستی موفق و پیروز باشی.) حورا طالبی (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) یک شروع خوب (انشالله در تمام مراحل زندگیت پیروز باشی.) ستاره نادری (امیدوارم همیشه تو زندگیت مثل ستاره بدرخشی.) کیانا کفاشیان (برات آرزوی موفقیت دارم.بیشتر به اینجا سر بزن،خوشحال میشم.) سارا (ممنون که گاهی وقتا به اینجا هم سر میزنی. موفق باشی گلم.) زهرا احمدی (امیدوارم همیشه سربلند باشی.) یاسمین (ممنونم ازت که به اینجا سر میزنی. هر وقت فرصت کردی بیا. موفق باشی.) ماری (نمیدونم چرا دیگه نیومدی اینجا.منتظرت هستم.موفق باشی.) فاطمه عزیز زاده (موفق باشی دوست خوبم.) سیده فاطمه (ممنون که به اینجا سر میزنی. سربلند باشی.) و با تشکر از آقایان محمد بحری (ممنون که به این وب سر زدید و همراه وبلاگ بودید. هر وقت فرصت کردید تشریف بیارید.) مهدی زمانی (ممنون که به این وب سر میزنید و کامنت میذارید.) محمد مهدی حسینی (ممنون که به وب سر زدید و کامنت گذاشتید.) و یه تشکر ویژه میکنم از آقای سیروس رجبی که به وبلاگ من تشریف آوردند.

همچنین به تمام دوستانی که تازه به اینجا اومدن خوش آمد می گم. امیدوارم همیشه زیر سایه حق بهترین باشید.


راستی ادامه مطلب یادتون نره لطفا!


این گل های زیبا تقدیم به شما دوستان عزیزم که شایسته بهترین ها هستید...



http://s4.picofile.com/file/7755486341/222.jpg



http://s4.picofile.com/file/7755484729/62.jpg


http://s4.picofile.com/file/7755488816/100.jpeg


از دوست خوبمون "حوریه سلیمان" ممنونم. متن ابتدای این پست از ایشون بود.


امیدوارم همیشه با کامنتای قشنگتون منو خوشحال کنید...

نظرات 288 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:01 http://laghzesh.blogfa.com

وای آبجی معصومه....الان واقعا احساساتی شدم....تو چرا انقد ماهی...بابا خاکی...(بارون نیاد گل شی فقط مواظب باش)
وای نمیدونم چی بگم...باورت میشه الان دارم گریه میکنم....
الان باید چیکار کنم...الهی فدای مهربونیت بشم...منم به شخصه از طرف خودم ازت تشکر میکنم.....وای خدایا....
من الان دقیقا یه دیقه بعداز این شکلکم(دیگه جاری شده)
نمیدونم چی بگم....خیلی دوست دارم دوست گلم....
ایشالا توام همیشه همیشه همیشه موفق باشی...
من صحنه رو ترک میکنم....بدجور متاثر شدم....

واااااااااااااااااای عزیز دلم چرا داری گریه میکنی؟! من وظیفم بوده ازتون تشکر کنم. این کمترین کاری بود که میتونستم انجام بدم... گریه نکن یه نگاهی به شکلک ها بنداز غش میکنی از خنده...

زهرا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:03 http://laghzesh.blogfa.com

راستی تون قطعه ادبی حوریه هم عالی بود....واقعا خوشم اومد....

حدیثه ولیون چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:04 http://khiyaleman.rozblog.com

به به سلااااااااااااام و دروووووووووود به رفیق شفیق

بابا اییییییول عجب پست باحال و پرانرژی ای

ممنوووووووووووونم رفیقوظیفمه که همراه رفیقم باشم و بهش سر بزنم

خیلی پست توووووپی بود

ممنون از حوریه عزیز بابت متن قشنگشخیلی خوشگل بود

منم به نوبه خودم()!برای همتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارمو همچنین برای معصومه بانو

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزییییییییییزم.
ممنووووووووووووووووووووون...

زهرا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:04 http://laghzesh.blogfa.com

ای وای انقد احساسی شدم قاطی پاتی کردم اونو نوشتم تون!!!!!!!
در کل تشکر!!!

اکشالی نداره... خواهش میکنم.

رهگذر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:05 http://rahgozar70.blogsky.com

همیشه شیک و شنگول باشی

ممنون.

حدیثه ولیون چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:06 http://khiyaleman.rozblog.com

هاااا راستی
خیلی گلهای خووووشگلی بود
ممنون
بابا تو خودت گلی عکس خودتو میذاشتی

بابا شما لطف داری عزیزم... ممنون.

زهرا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:06

بابت گلاام مرسی
روی ماهتو میبوسم دوستم

عزیییییییییییزمی... چمنتم.

آسمان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:25 http://aseman69.blogfa.com

سلام معصومه جان...

یه نفرو تو این لیست بلندبالاجاانداختیااااا...
به جاش خودم تشکرمیکنم ازمعصومه خانوم قاضیان که
باتاییدای به موقع وحرفه ای کامنتا فضای این وبو همیشه
برای من و دوستان دیگه دلچسب وخواستنی کرد...

معصومه جان...امیدوارم رتبه اول کنکورفقط ازآنِ خودت باشه گلم...



خوووب باشی...

سلااااااااااااااااااااام آسمان عزیییییییییزم.
منو شرمنده میکنی بخدا...
ممنون. ایشالله همیشه موفق و سربلند باشی...

سمانه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

وااااااااااااااااااااااااااااای معصومه جون شرمنده مون کردی خواااااااااهر
راستی گلی من خیلی خووووووشحال شدم از این که باهات آشنا شدم.

خواهش میکنم... دشمنت شرمنده... وظیفم بود...
منم خیییییییییییلی خوووووشحالم...

آسمان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:49 http://aseman69.blogfa.com

معصومه...این پستت خیلییییییییی عالی شده...

فقط یه کوچولومنم بازهرا همحسم...آخه یه جوری تشکر کردی آدم یادخدافظی میوفته!!!...

نه حالا یاد خدافظی نیوفتید لطفا!

آسمان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://aseman69.blogfa.com

باوشه...پس به قول آقای رجبی...

هستین که ماهستیم


حالاهستی یامیخوای بری؟؟؟

ممنون. هستم عزیزم...

آسمان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:12 http://aseman69.blogfa.com

من نمیتونم تووب حدیثه بکانتم!!!

اصن توبلاگفاهم نمیتونم برم...الآن به زززور رفتم کامنتای
بچه هاروتاییدیدم...یه وضیه اصن

معصومه!!!قراربودبیای وبم یه چیزایی بهم بگی...یادت هس؟؟؟

دیروز برا من اینطوری شده بود... درست میشه...
میام...

آسمان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:16 http://aseman69.blogfa.com

واااااای...داشت یادم میرفتااااا...

متن حوریه جونم خیلیییییییییییی خوشکل بود...

آورین...آورین...

معصومه!!!اینجادارن اذون میگن...منم برم دیگه...


امشب میای شب5؟؟؟


خوووب باشی...

باوشه... التماس دعا... شاید بیام...

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

سلاااااااااااااااام
ممنوووووووووووووووووونم آجی
این پستتم خیییییییییییلی قشنگه
مبااااااااااااااااارکه...

سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم. نظر لطفته...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:06

سلااااااااااااااااااام.اینجا پاتوق کنیم؟؟؟بریم و برای شب6 بیایم؟؟؟

آره عزیزم. هر جا راحتی... فک کنم اینجا بهتر باشه... چون تعداد نظراتش کمه...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:09

وووووی من دارم غش میکنم!!
فک کنم فشارم زیر خط فقره.از بسسسس حرص خوردمه هاااا.ابجی دیشب داشتم خواب پاتوق میدیدم وقتی بهم جواب میدادن توی خواب خیلییییییییییییییییی حرص میخوردم.ابجی با یه حالت خیلییییییییییییی بد از خواب بیدار شدم.سررررم به شدددددددددددت درد میکرد.داشتم سکته میکردم!!فک کنم الانم همینجوی شدم

واااااااااااااااااای خدا نکنه... خواهشا بیخیالشون شو... ولی این کارشون اصلا درست نیس... منم احتمالا دیگه نمیرم...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:10

چرا اون کامنت منو تایید نکردی؟؟؟؟
همون که درباره این پست گفتم

در مورد این پست اصن کامنتی از تو برام نیومده! باور کن...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:16

وااااااااااااای نگو ابجی!!ینی واقعا نیومده؟؟؟خب باوووشه دوباره مینویسم

ابجی معصومه ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون بابت این پست قشنگت.خیلییییییی پست جالبی گذاشتی.خجالتمون دادی ابجیمنم خیلییییییییییییییییییییییییی زیییییییییییییییییییییاد ممنونم ازت به خاطر همممممه چی.خصصصصوصا به خاطر اینکه هرررر وقت اومدم اینجا تو آن بودیخیلییییییییییییییی دوست دارم ابجی.ممنوووووونم ازت.و ازت ممنونم به خاطر اینکه به فکر دوست منم بودیمرررسی ابجی

عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم.
منم ممنونم از تو که با کامنتات بهم انرژی میدی...
راستی نیکیان الان آنلاینه... من یه سر زدم بهش!!!!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

آبجی فائزه کامنتتو خوندم
ناراحت نباش آجی
دنیا دوروزه...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:18

ابجی من دیگه اصصصصصصصلا نمیام پاتوق.شما که مشکلی ندارین.برید و به روی خودتون نیارید تا حرصشون دربیاد.من اگه بیام حالم بد میشه به خدا.اصصصصصلا فک نمیکردم پاتوق اینجوری بشه.ابجی من اگه یه روز نمیرفتم پاتوق دیووووونه میشدم!ولی الان...

چرا اتفاقا برا منم دیگه جذابیت قبلی رو نداره!

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:21

ممنون که گفتی.منم بهش سر زدم.ولی اصصصلا جون ندارم!!!!!اصن یه حالی شدم.خدا به دادم برسه

اره واقعا ابجی سحر دنیا دوروزه.همین که نیام کلییییییییییی ارامش میگیرم

فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائزه خودتو ناراحت نکن خواهشا...
سحر فضا رو عوض کن...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:24

هیییییییییییییییییی روزگار
یه پاتوق داشتیم که جونمونو براش میدادیم ولی الان دیگه نداریمش

من باید با خانم عرفانیان بحرفم... ایمیلشو میشه بهم بدید؟؟؟!!!!
فک کنم حدیثه داشته باشه!

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

باووووشه ابجی.نگران نباش ناراحت نیستمدلگیرم!!دلخورم!عصبانیم!



این که شد همون!!خخخخخخخ

آبجی نااااااااااااااااااااااااااااااراااااااااااااااااااااااحت نباش...

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

الان تو رادیو دارن با میلاد کی مرام میحرفن
خخخخخخخخخخخخخخخخ
میلاد کی مرام
میلاد کجا مرام
میلاد چرا مرام
حالا اصلا مرام داره؟؟؟

لابد داره دیگه... خخخخخخخخخ
فائزه رو دریاب!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

اوا
دارن با تو حرف میزنن آبجی معصومه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه کلا ما فامیلیمون با اونا فرق داره!!!! اونا یه دونه "ی" بیشتر داره!

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:27

من ایمیلشونو ندارم.اگه داشتم حتتتما بهت میدادم.اره ابجی باهاش بحرف.










حالا چی میخوای بگی؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخشووووووووخی کردم

هنوز که فکر نکردم چی بهش بگم؟؟!!! خخخخخخخخ

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

فائزه ناراحت نباشیا
به یه نفر که خودتم میدونی کیه میگم بزنتت ها:

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اجی سحر راس میگه.دارن با خانم قاضی2 حرف میزنن!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من فامیلیم با اونا فرق داره... ههههههههههههههههههههههههههههههه

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:30

فقط یه چیز پاتوق منو خندوند.
همه درحال قهر کردن هستن!!
داداش محمد هم قهر کرد!!
میگه کامنتامو تایید نمیکنین منم دیگه نمیام!!!!

آره دیشب هم کامنتاش تایید نمیشد...

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:30

اونا؟
مگه چن نفرن؟
وااااااااااااای چقد قاضی!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خب بالاخره اونا خاندان دارن! هههههههههههههههههههههههههههههههه
اونا قاضیانی----- ما قاضیان! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:31

نهههههههههههههههههههههه
ابجی سحر اشتباه نکن.
مجید دست و لب دراز با من رفیقه!!دیشب که پاتوقمون توی وبت تموم شد کلی با هم حرفیدیم.خیلییییییییییی بچه ی باحالیه.عمممممممرا منو بزنه.مگه نه مجید؟؟

وا خاک به سرم... اینقد زود باهات رفیق شد؟! خخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

من در این ساعت به این شخص: لقب جلاد میدهم

جلاد وارد میشود:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جلاد!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:34

منم فردا میرم پاتوق قهر میکنم...

منم میام!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

منم از اون رفیقا میخوام فائزه...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

بلهههههههههه پس چی فک کردی ابجی معصومه؟؟؟
مجید لب و دس دراز خیلیییییییییییییییییییییییی ادم خاکی و خوششش قلبیه.اصن باورت نمیشه!!

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
این قهر کردنا خعلی باحال شده.
ابجی سحر میگه فردا میرم قهر میکنم

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

یه سوال:

























این چیه؟ :

بیا براش اسم بذاریم!!!!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

شوخی کردم بابا من اینجوریم:

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

از کدووووووم رفیقا ابجی سحر؟؟؟؟؟
اوا خاک به سرم!!
گفته باشماااااا مجید لب و دس دراز باهاتون رفیق نمیشه هاااااا.مگه نه مجید؟؟؟

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

اوا آبجی فائزه چرا با جلاد میری فردا؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

من در این لحظه اسم این : را میگذارم...

نه دیگه ایندفه شما پیشنهاد بدید...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:41

بیاین واسه شکلکا اسم بذاریم
ولی من مجید لب و دس دراز رو با هیییییییچی عوض نمیکنمراسسسستی بگم لب دراز یا دس دراز؟؟؟؟

لب دراز...

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

لابد مجید زبون دراز:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:43

نشه
منم با مجید زبون دراز رفیق میشم
مگه نه مجید؟

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

خخخخخخخخخخخخخخخخ.
ابجی سحر بااااااااااایدم با جلاد بریم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخ مجید زبون دراز
نههههههههههههههههه مجید لب دراز ناراحت میشههههههناراحت میشی مجید؟؟؟؟












میگه نه نمیشم.میگه من متعلق به همه هستم!!عیبی نی بگین زبون دراز



























بله بله بله؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
درست شنیدم؟؟؟؟؟مجید لب دراز گفت متعلق به همه ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابجی معصومه حرفمو پس میگیرم.مجید لب دراز خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییم ادم بیخودیه==>اینم تایید مجید زبون دراز

مجید لب دراز. مجید زبون دراز.

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

فائزه جون بعضیاشون اسم دارن مثلا:
خسرو
تیمور
حسام
مندلیف
خرزو خان
مجید لب دراز
جلاد
اینم باشه سقنقور
اینم کوزت

سقنقور
زبون دراز یادت رفت!

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

ابجی سحر اگه مجید لب درا زهم بخواد من دیگه نمیخوام باهاش رفیق بشم.ابجییییییییییییییییییییییی گلم میای مجیدامونو با هم عوض کنیم؟؟؟؟؟؟









یه وقت باهم دعواشون نشه کنار همن!!!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

فائزه خیـــــــــــــــلی باحالی
خخخخخخخخخخخخخخ
بابا تعصب...

فائزه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:50

خخخخخخخخخخخخخخخخخ.چه اسمای باحالی دارن اینا.
سقنقور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سحر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:50

واااااااااااااااااااای غش کردم به خدا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد