بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

سلااااااااااااااااام به تمام دوستان عزیزم و شنونده های خوب رادیو جوان.

اول من یه معذرت خواهی کنم از همتون بابت اینکه حدود یک ماهی میشه که متاسفانه نتونستم پست جدید بذارم. الان اومدم تا مثل قبل پر انرژی باشم و این وبلاگ رو سر و سامون بدم. من رو ببخشید بابت اینکه تو این مدت نتونستم درست و حسابی جوابتون رو بدم. امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشید. قول میدم جبران کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
reihane rostami یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

به به سلام معصومه خانومه پر انرژی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

reihane rostami دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

سلام معصومه جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟

معصومه میای وب سارا اکبری؟؟؟؟/

برام صندلی داغ گذاشته

سلاااااااااااام ریحانه جان.
وبشو واسم بزار.

reihane rostami شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:43

وااااااای شکلکات درست شد؟؟؟؟؟؟؟؟///

تموم شد دیگه چند روز پیش بود

اینم آدرس سارا:

www.sara-akbari.blogfa.com

اره درست شده.
شرمنده بخدا.

زهرا محرابی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:51 http://asemanbarani.blogsky.com

سلام بر دوست پرانرژی خودم امیدوارم سلامت باشی و تندرست
منتظرت هستیم

سلام. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد