بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

پــیــــشـــنـــهـــاد!


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان رادیویی عزیز... حال و احوال؟؟؟!!

این پست رو گذاشتم تا شما پیشنهاد بدین وقتی آنلاین میذارم دوست دارید در مورد چه موضوعاتی با هم صحبت کنیم؟؟؟!!!!! حتما نظراتتون رو بهم بگید لطفا...ممنووووووووون...

نظرات 23 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:35 http://laghzesh.blogfa.com

سلام معصومه جوووووووووووونم
نمیدونم راستشو بخوای...
ولی من نظرم اینه که درد و دل کنیم...
هه هه...نخند ببینم...هرکی بخنده ایشالا همین الان...( البته همین الان که نه برا شما میشه اون موقع)دندوناش بریزه...
البته یه ذره خشونت وار شد...ممکنه تایید نشه...

سلاااااااااااااااااام...در مورد چی درد و دل کنیم؟؟؟!!!
من خندیدم میخوام ببینم دندونام میریزه یا نه!! خخخخخخخخخخخخخخ

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:26 http://khiyaleman.rozblog.com

سلاااااااااام معصومه
خوبی؟
دختر نذار رو سایلت گوشیتو که به موقه باخبر شی

اینقد اعصابم به هم ریخت که نگو...
ممنووووووووووون که بهم خبر دادی.

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چی؟کی؟کجا؟
چیو خبر دار شدی آیا؟؟؟؟

چرا میخندی؟؟!!!!
چیو خبردار شدم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:34 http://khiyaleman.rozblog.com

باور کن چیز خاصی هم نبود سوالای حاشیه ای میپرسیدن!
مثلا شماره کفشتون چنده گف 44!
سنشو که لو نداد!
منم در مورد ابوالفضل اینانلو پرسیدم گف دوس داره با من رفاقت کن!
با حسن اسماعیل پورم مثکه خیلی رفیقه بهش میگه داداش!
در مورد استقلال حرف زدیم!
همینا....چیز خاصی نبود

خواهش میشه

راستی سلااااااااااااام زهرا جان

وااااا...
با اسماعیل پور داداشن...ایول...
چقد در مورد وب و ... پرسیده بودن...چی بود؟؟

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:36

بی خیال بابا...به سلولای خاکستریش فشار نیار
نه خبر؟

بیخیال نمیشم!!!!!!!!!!! بگو بگو...

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

سلاح حدیثه خانوم
البته اول من باید سلام میکردم ببخشید

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://khiyaleman.rozblog.com

هیچی نگارنده گف وبلاگمو هک کردن یه وب دیگه زدم به اونم سر بزنین!فاطمه دارابی هم گف به وب طرفدارای پیمان سر بزنین
کلا هر کی وب داش به پیمان طالبی گف سر بزنه...همین!

خواهش میشه زهرا جان

اوکی...یعنی خودش وب نداره؟؟؟!!!!
تو هم وبتو بهش دادی؟؟!!!!

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

بابا همین که حدیثه گف...کمی فهمیدم قضیه چیه!!!

آهااااااااان...

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:45

واااااااااااااااااای...من بازم قاطی کردم...
حدیثه داره چی میگه؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخ حدیثه بهش نگو...
شوخی کردم...بگو.

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:51 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخخخخ نمیگم

نمیدونم خودش وب داره یا نه
نه من آدرس وبمو ندادم...دلیلی نداش آدرسشو بدم آخه وب رادیویی نیس که

اوکی...
وب صدای شب از کیه پس؟؟؟
سنشم حتما 65 ه!!! چون دانشجو بوده سال 85...
میگما دیشب نیم ساعت آخر رفته بوده برا تلفنا؟؟؟!!!

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:58 http://khiyaleman.rozblog.com

صدای شب مال نگارنده و ماراله مثکه دوباره همونو راه انداختن!دقیق نمیدونم...
نمیدونم والا!آخرسرم لو نداد سنشو
آره رفته بود باکس ولی منکه زنگ نزدم اصن حوصله نداشتم بس که اشغاله
3،4 تا تلفنم که بیشتر پخش نشد ازونایی که با پیمان طالبی حرف زده بودن
تو آنلاین سبقت آزاد میای؟

من نیم ساعت آخر رو اصن نتونستم بگوشم!!!!
همین مارال خودمون؟؟؟!!!!!!
احتمالا میام ولی زیاد خوب نیستم!!!!

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:58

حدیثه جونم زهرا گناه داره...بهش بگو...ببین چه شکلی شده!!

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:02

اصلا حالا که اینطوری شد نوموخوام

ای بابا...عصبانی نشو زهرا جونم...

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:05 http://khiyaleman.rozblog.com

پیمان طالبی تو وب کسی صدام میزنه یک سایت رادیو جوان آنلاین بود دارم در مورد اون میحرفم زهرا جان

آره مارال خودمون!

هنوز حالت خوب نشده؟آخه چی شدی که انقد طول کشیده؟دکتر نگف چیه؟

نه.نگفت...نمیدونم حال منم خیلی مبهم شده...

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

باوشه...

حدیثه ولیون دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:12 http://khiyaleman.rozblog.com

عجب!
ای بابا این دکترا هم که دیگه هییییچ....
ایشالله زودتر خوب شی رفیق

بچه فعلا خداحافظ تا بعد

ایشالله...ممنووووووووووووووووووووووووونم...
فعلا...ممنون که اومدی و جوابیدی...

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:15

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخیش!!!
راحت شدم...
مرسی حدیثه!!!!
یعنی چی میتونه باشه معصومه مریضیت؟....

خب خداروشکر... بالاخره توصیه من اثر کرد...
ای بابا...من فک کنم برا استرس ه!!!!!! من هیچ وقت استرس نداشتم ولی این چند روزه خیلی بد بود...

زهرا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:22

ایشالا خوب خوب خوب خوب بشی جیگر مامان و خوشگل بابا

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون جیگر...

فاطمه زاهدی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:46 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام معصومه جان
هنوز خوب نشدی؟
وای چقد بد
انشا اله که هر چی زودتر خوب بشی

سلام فاطمه جون...
ممنوووووووووووووووون...

نیلوفر آبی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:25 http://niloofarane-89.blogfa.com

من نمیدونستم بعد نیلوفر آبی
پری آبی و اتاق آبی و ...

منتظر بقیه آبیها هستیم اما یادتون باشه
معنی "آبی" اسم من معنای رنگش نیست ...
همون نیلوفریه که ...

توضیحشو میدونین دیگه...

فک نکنم اونام منظورشون رنگ باشه!!!

نیلوفر آبی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:28 http://niloofarane-89.blogfa.com

دیشب کامنت منو خوندن مجریان گرامی آیا؟؟؟!!!

راستش خواب بودم

بچه ها من خیلی سرم شلوغه...شبهام زود شب میشه ...
بچه ها شبها یاد منم باشین

تا اونجایی که من بیدار بودم نخوندن!!!!!!!!!

ستاره نادری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:01

سلام معصومه جان خوبی تازه وبلاگت دیدم:((
موفق باشی

سلااااااااااااااام ستاره جون،خوبى؟؟ خیلى خوشحال شدم بهم سر زدى...

سارا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://srao.blogfa.com

چه سوال سختی!
نمی دونم!
من اخرش نتونستم تو هیچ کدوم از این انلاینات باشم
اهان راستی
اپممممممممممممممممممممممم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد