بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

مـعـرفـی یـک بـرنـامـه!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان عزیزم. امیدوارم حالتون خوب باشه.

اول میخوام تشکر کنم از همه دوستان عزیزی که تو آنلاین شرکت کردند. واقعا خوشحالم کردید.


امروز اومدم تا در این پست یکی از برنامه های رادیو جوان که به صورت زنده روی آنتن میره رو بهتون معرفی کنم. اگه پنجشنبه ها رادیو رو گوش داده باشید میتونید حدس بزنید کدوم برنامه هست.


http://s4.picofile.com/file/7835255799/333333.jpeg


اگه هم هیچ حدسی نزدید لطفا برید ادامه مطلب.


 

بــرنــامــه بـــاشـــگـــاه تـــعـــطـــیـــلـــات


برنامه باشگاه تعطیلات جزء برنامه های گروه جوان و جامعه می باشد. این برنامه پنجشنبه ها ساعت 9 تا 10:30 صبح به صورت زنده روی آنتن میره. برنامه باشگاه تعطیلات بخش های متنوع زیادی داره و شامل چند باشگاه هست.

باشگاه خاطره ها:

هر هفته در برنامه پیرامون موضوعی خاص بحث میشه و از شنونده ها خواسته میشه که خاطرات خودشون در مورد اون موضوع رو به صورت تلفنی یا از طریق پیامک به برنامه بگن. این باشگاه توسط خانم سمانه مبلغ حسینی اجرا میشه و در اون تلفن های شنوندگان پخش میشه و پیامک هاشون خونده میشه.

باشگاه حوادث:

در این باشگاه به آخرین، عجیب ترین و جالب ترین حوادث داخلی و خارجی اشاره میشه که این بخش با همکاری آقای صابر پیر برناژ اجرا میشه.

باشگاه ستاره ها:

در این باشگاه هر هفته از یک شخص به عنوان ستاره دعوت میشه و در مورد کارها و فعالیت هایی که انجام داده با ایشون گفتگو میکنند. این بخش توسط آقای محمدرضا قلمبر اجرا میشه.

باشگاه سفر:

در این باشگاه به معرفی جاهای دیدنی کشور پرداخته میشه تا اون افرادی که میخوان برن سفر راحت تر با مکان های دیدنی کشورمون آشنا بشن که این بخش با حضور کارشناس گردشگری اجرا میشه.


عـوامـل بـرنـامـه:


تهیه کننده: شهره شایان

سردبیر: مجتبی حسنی

گوینده: محمدرضا قلمبر

نویسنده: عصمت باپیران

هماهنگی و ارتباطات: حسن معین


محمدرضا قلمبر


http://s2.picofile.com/file/7835233866/DSC01394.jpg


حسن معین


http://s2.picofile.com/file/7835218488/1111111.jpg


سمانه مبلغ حسینی


http://s4.picofile.com/file/7835233224/2222222222.jpg


مجتبی حسنی


http://s2.picofile.com/file/7835218709/0000000.jpg




این بود معرفی برنامه باشگاه تعطیلات. خوشحال میشم راجع به این معرفی نظر خودتونو بهم بگید. ممنون.


نظرات 20 + ارسال نظر
معصومه رییس میرزایی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

ابجی پیامای من بهت میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟

نه!!!!!!!!!! :(

معصومه رییس میرزایی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56

من فکرکردم با من قههههههههههههههری!!پس اصلا نیومده....به قول یکی از عوامل رادیو جوان که بهم گفت:تو اینقدر که حرص میخوری به۳۰ سالگی نمیرسی......

نه عزیزم من هیچ وقت قهر نمیکنم. وا. خدا نکنه. ایشالله 1000 ساله بشی دوست خوبم. شرمنده اگه به خاطر من حرص خوردی معصومه جون. :((

سحر دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 http://mojejavan.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
من حدس زدما
حدس زما
می خواستم بگماااااا
خلاصه خیلی برنامه ی خوبیه
مخصوصا با اجرای آقای قلمبر

سلام. آورین که حدس زدی. خخخخخخخخ
ممنون از نظرت. :)

یاسمین..... دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33

معرفی خوب بود ... ولی میتونستی در موردشون کاملتر هم بنویسی ...مثلا فقط نگی که کیا کارشناسی میکنن ؛ یه کم در مورد نظرات کارشناسی ها هم بیشتر توضیح بدی و بازترش کنی ...
بازم ممنون آجی !
راستیییییییییی عکس اولی عکس آقای قلمبر نیستا !!! عکس آقای حسنی هااااااااا ! ... البته عکس دومی برام باز نشد ...

ممنون از نظرت یاسمین جان.
عکس آقای قلمبر هست. آقای حسنی همون فردی هستن که کنار قلمبر بودن که تو این عکس دیده نمیشه!!! خخخخخخخخخخخخخخخ

معصومه رییس میرزایی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:25

دشمت شرمنده گلم.

فداااااااااااااااااااات :)

مرضیه فرهادیان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:32

سلاااااااااااااام معصومه عزیزم
به منم توی آنلاینت خوش گذشت
نیومدی شهرکرد , خخخخخ منتظر بودمااااااااا
من قسمت باشگاه حوادثو خیلی دوست دارم
راستی آاااااااپم

سلااااااااااااااااااااااام.
ممنون عزیزم.
آدرس ندادی مرضیه جون. خخخخخخخخخخخخ
آره باشگاه حوادث خیلی جالبه. :)
میام حتما.

فائزه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50

سلااااااااااااااااااااااااااام آبجی گللللللللللللللللمخووووبی؟؟؟سلامتی؟؟؟
چه خبررررررررااااا؟؟؟؟؟؟
امیییییییییییدوارم الان باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااام فائزه جان.
ممنووووووووووووون. تو خوبی؟؟؟
نه نبودم. :(

حدیثه ولیون سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:11 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااااااااااام رفیق
خوبی خوشی سلامتی؟؟!!!

ممنوووون از معرفیت

یاسمین راس میگه...عکس اولی که گذاشتی مجتبی حسنیه عکس دوم محمدرضا قلمبره!!!
آقا جان!دیگه به من که دیگه نگو که دیگه!خخخخخخخخ چییی گفتم

سلااااااااااااااااااااااااام.
آهان. پس عوضش میکنم. خخخخخخخخخخ

آسمان سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:28 http://aseman69.blogfa.com

سلاااااام معصومه جان...

10روزبه نت دسترسی ندارم واسه همین کمتربه اینجا
سرمیزنم...البته هر2،3روزیه بارسعی میکنم بیام
کافی نتوواست کامنت بنگارم...کمتراومدنم به اینجاهم
هیچ دلیل دیگه ای نداره...حلااااال بفرمایین لوطفا"التماس دعا...


خوووب باشی...

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام آسمان جان.
عزییییییییییییییییییییزم. ایشالله هر چه زودتر اینترنتت درست شه.
محتاجیم به دعا...

مهدی زمانی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

سلام.
باشکاه تعطیلات...
یادش بخیراول مجری برنامه آقای شاهین شرافتی بودن...واقعا اجراشون عالی بود...
ممنون بابت اطلاع رسانیتون.

سلااااااااااااااام.
ممنون از شما که نظرتونو فرمودید.

فائزه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:54

سلااااااااااااااااااااااااام
حلول ماه مبارک رمضان رو بهت تبریک میگم
طاعات و عبادتت مورد قبول درگاه حق
التماس دعا

سلااااااااااام. ممنوووووووووون. بر شما هم مبارک باشه. محتاجیم به دعا.

یاسمین چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40

سلااااااااااااااااااااام خوبی معصومه خانم گل ؟؟؟
دیروز خیلی خیلی خوشحالم کردی ... هیچ وقت یادم نمیره
میدونی چرا اینقدر دیروز باهات راحت و خودمونی حرف میزدم ؟؟؟ آخه احساس میکردم که سالهاست میشناسمت و باهات دوستم ... دیدی بعضیا خیلی بی شیله پیله و خاکی هستن مثل تو ! ... این یه حسنه که همه کس ندارن !
راستی چقدر بد حرف زدم ...نه ؟!؟!؟!
آهان چیزای شخصیم پیش خودت بمونه ! باعش ؟
دوست داااااااااااااارم خیلی زیااااااااااااااااد ...

سلااااااااااااااااااااااااااام یاسمین جان.
خواهش میکنم عزیزم. کاری نکردم!
ممنون. نظر لطفته. :)
نه. اتفاقا خیلی هم عالی صحبت کردی. من که دوس داشتم. :)
چشم. حتما.
منم خیلی دوشت دالم.

یاسمین..... پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40

سلااااااااااااااااااااااام معصومه گلی ... خوبی عزیز ...

میگما من بهت چند تا پیام دادم ...نمیدونم بهت میرسه یا نه؟؟؟ اگه میرسه حداقل یه تک بزن تا بفهمم که میرسه ! آخه وقتی به یکی پیام میدم جوابمو نمیده پیش خودم هزار تا فکر میکنم !!!! دست خودم نیست !
فکر کنم تو کار جواب دادن به پیام نیستی ! درسته ؟؟؟

سلااااااااااااااام.
به صورت تلفنی جواب داده شد! خخخخخخخخخ

ستاره نادری پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01 http://radiojavan-ir.mihanblog.com/

سلام معصومه عزیز خوبی؟ معصمومه عزیز خیلی دلم برات تنگ شده بود ..

آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی امروز از ساعت10تا 11 برات برنامه دارم حتما بیا..

سلااااااااااااااااااااام. ممنون. منم خییییییییلی دلم تنگیده.
حتما میام.
برنامه برا من؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

معصومه رییس میرزایی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

نماز رو روزه های ابجی گل خودم قبول باشه انشالله...خوبی عزیز؟؟؟؟؟

سلام. ممنووون. طاعات و عبادات شما هم قبول.
خوبم. تو خوبی معصومه جان؟؟!

معصومه رییس میرزایی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

قربونت ابجی...حالا بهت زنگ میزنم با هم صحبت میکنیم عزیز.

باشه عزیزم... تو که زنگ نزدی؟؟؟؟!!!!

معصومه رییس میرزایی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

خوشجل نگفتم که زنگ زدم گفتم منظورم اینه که در آینده ای نزدیک زنگ میزنم..اون حالا که نوشتم به معنی همین حالا نیس..یعنی بعدا جیگر طلا.

اوکـــــــــی... :)

فائزه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

سلام سلام صدتا سلام به آبجی خوب خودمخوووووووووووووووبی؟؟؟؟؟؟؟
سلاااااااااااامتی؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده از دیشب تا حالاخداکنه باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااام. فائزه منم دلم برات تنگیده ولی متاسفانه از شدت خستگی خوابم برده بود...

سارااکبری پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:57

سلاااااااااام معصومه جاان ممنون به خاطر مطالب خوبت وب جالبی داری بانو پاینده باشی

سلااااااااااااااااااام سارا جان.
ممنونم عزیزم.

لیلا دولتی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:39 http://baram-asheghaneh

سلام معصومه خانوم میدونم دیر رسیدم ولی باید بگم وب جالبی دارین من از طریق وب هواداران حسن اسماعیل پور اینجا اومدم. راستی من عاشق اجرای آقای قلمبر هستم ولی تا حالا عکسی از ایشون ندیدم اینجا هم که باز نمیشه. نشد چشممون به جمال ایشون روشن بشه.

سلاااااااااااااااام لیلا خانم. خوش امدی عزیزم.
چشم. سعی میکنم عکس های بیشتری از ایشون بذارم و اونو بررسی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد