بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

پـنـجـمـیـن آنـلـایـن


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان عزیزم... این آخرین آنلاینی هست که قبل از امتحانات میذاریم... امیدوارم همتون بتونید بیاید تا دور هم باشیم... منتظر همتون هستم.

ساعت آنلاین: امروز ساعت 3/5 تا 6/5 عصر...


راستی امروز ویژه برنامه "معلم خوب من" ساعت 15/5 تا 18/5 از رادیو جوان پخش میشه... به همتون توصیه میکنم برنامه رو بشنوید... برنامه شاد و قشنگی هست.


از امروز نظرسنجی جدید گذاشتم برا انتخاب بهترین برنامه رادیو جوان. یادتون نره تو نظرسنجی هم شرکت کنید. ممنون.


مـعـرفـی یـک بـرنـامـه!


سلاااااااااااااااااااااااااااام. امروز اومدم تا یکی از برنامه های رادیو جوان رو که قبل از اذان ظهر پخش میشه و خیلی هم طرفدار داره بهتون معرفی کنم. فک کنم همتون متوجه شدید ولی بهتره که برید ادامه مطلب!


راستی ثبت نام آزمـون بـاشـگـاه رادیـویـی جـوان فراموش نشه... تا 28 اردیبهشت ماه فرصت دارید... برای ثبت نام به صفحه اصلی سایت رادیو جوان مراجعه کنید...

ادامه مطلب ...

تــشــکــر!


شاخه ها شکوفه می دهند، دانه ها جوانه می زنند، پیله نگاه من، ولی هنوز بسته است. حرف تازه ای، اتفاق بی اجازه ای، در نگاه من کم است. سعی کن جاده های سخت و دور را، جاده های بی عبور را، سریع طی کنی. وقت، وقت دیدن است. سیب ها شکوفه داده اند، وقت زود رسیدن است.                  


دوستان عزیزم سلاااااااااااااااااااااااام... امروز اومدم تا یه تشکر ویژه کنم از تمام شما دوستان مهربانم که در این وبلاگ من را همراهی می کنید و من همیشه از نظرات شما انرژی می گیرم:

حدیثه ولیون (عزیزم امیدوارم بهترین رتبه کنکور رو بیاری،فقط شیرینی یادت نره! اگه هم رفتی رادیو منو یادت نره ها! میخوام بیام به عنوان گوینده برنامت فعالیت کنم.) آسمان (امیدوارم همیشه شاد باشی ولی اگه یه وقت خواستی بارون بباری یه سری هم به اینجا بزن! چون من بارون رو خیلی دوس دارم.) حوریه سلیمان (امیدوارم همواره بتونی بهترین متن ها رو بنویسی و قلمت ماندگار باشه.) فائزه عباسپور (امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی و بیای اینجا رو کامنت بارون کنی.) سحر جعفربگلو (امیدوارم همواره در زمینه تحصیل و قرآنت موفق باشی. یادت نره منو هم دعا کنیا. ) فاطمه زاهدی (برات آرزوی موفقیت دارم خواهر گلم.) زهرا زعفرانی (امیدوارم هیچ وقت دچار چندگانگی نشی و همیشه بهترین راه رو انتخاب کنی و به موفقیت برسی.) ریحانه رستمی (امیدوارم موفق باشی و دانشگاه حسابی بهت خوش بگذره و معمار خوبی باشی.) فروزان غفور محسنی (انشالله هر چه زودتر حالت بهتر بشه تا بتونی بیای اینجا و با شعرهای قشنگت لبخند رو به ما هدیه بدی.) سمانه فرضی (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) مینا اکبری (امیدوارم موفق باشی. دلمون برات تنگ شده ها. هر وقت فرصت داشتی یه سری به اینجا بزن.) مارال شبانکاره ( انشالله موفق باشی و با شعر های قشنگت بیای و اینجا رو بترکونی.) فاطمه و زهرا قاسمی (خواهران افسانه ای امیدوارم همیشه موفق باشید. ) فاطمه دارابی (میدونم درگیر امتحانات هستی ولی هر وقت دوس داشتی بیا یه سری هم به اینجا بزن.) فاطمه نیکیان (خیلی وقته نیومدی اینجا! امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.منتظرتم.) مهدیه (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) مینا نوروزبیگی (امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.) نیلوفر آبی (نمیدونم چرا ییهو غیب شدی ولی امیدوارم هر جا هستی موفق و پیروز باشی.) حورا طالبی (آرزوی بهترین ها رو برات دارم.) یک شروع خوب (انشالله در تمام مراحل زندگیت پیروز باشی.) ستاره نادری (امیدوارم همیشه تو زندگیت مثل ستاره بدرخشی.) کیانا کفاشیان (برات آرزوی موفقیت دارم.بیشتر به اینجا سر بزن،خوشحال میشم.) سارا (ممنون که گاهی وقتا به اینجا هم سر میزنی. موفق باشی گلم.) زهرا احمدی (امیدوارم همیشه سربلند باشی.) یاسمین (ممنونم ازت که به اینجا سر میزنی. هر وقت فرصت کردی بیا. موفق باشی.) ماری (نمیدونم چرا دیگه نیومدی اینجا.منتظرت هستم.موفق باشی.) فاطمه عزیز زاده (موفق باشی دوست خوبم.) سیده فاطمه (ممنون که به اینجا سر میزنی. سربلند باشی.) و با تشکر از آقایان محمد بحری (ممنون که به این وب سر زدید و همراه وبلاگ بودید. هر وقت فرصت کردید تشریف بیارید.) مهدی زمانی (ممنون که به این وب سر میزنید و کامنت میذارید.) محمد مهدی حسینی (ممنون که به وب سر زدید و کامنت گذاشتید.) و یه تشکر ویژه میکنم از آقای سیروس رجبی که به وبلاگ من تشریف آوردند.

همچنین به تمام دوستانی که تازه به اینجا اومدن خوش آمد می گم. امیدوارم همیشه زیر سایه حق بهترین باشید.


راستی ادامه مطلب یادتون نره لطفا!

ادامه مطلب ...

مـعـرفـی بـمـب انـرژی!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام... اول میخوام از همه شما دوستان عزیزم تشکر کنم که همیشه همراه وبلاگ هستید و امیدوارم این همراهیتونو ادامه بدید... امشب اومدم تا یکی از گوینده های پر انرژی و پر کار رادیو جوان رو بهتون معرفی کنم... از عنوان پست تعجب کردید آیا؟؟؟!!!! پس لطفا برید ادامه مطلب...

1- روز ملی خلیج فارس رو به همه ملت ایران از جمله دوستان رادیویی خودم تبریک میگم. انشالله همیشه کشور عزیزمون سر بلند باشه همراه با خلیج همیشه فارسش...
2- پیشاپیش میلاد حضرت زهــرا (س) و روز مـــادر رو به تمام مادران عزیز تبریک میگم... امیدوارم قدر مامان خوب و مهربونمونو بدونیم...
3- هم چنین پیشاپیش روز معلم رو به همه معلمان دلسوز تبریک میگم که با درس دادن به ما باعث میشن بتونیم آینده خوبی رو برا خودمون رقم بزنیم... مخصوصا الان که فصل امتحاناته... امیدوارم بهتون خوش بگذره و موفق باشید...
4- فردا تولد دوست خوبمون حـوریـه سـلـیـمـان هست... من متاسفانه نمیتونم آنلاین بذارم ولی تو همین پست میتونید بهش تبریک بگید... دعا میکنیم به همه آرزوهای قشنگش برسه...

ادامه مطلب ...

تــــــــولـــــــد رادیـــــــو!


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...بچه ها امروز میخوایم ساعت 5 عصر دور هم جمع بشیم و برا رادیو جشن تولد بگیریم... موافقید؟؟؟؟؟!!!! منتظر همتون هستم...


رادیـــــــــو تــــــــولــــــدت مــــــــبـــــارک...

از هـمـان روزی که پای تـو به این دنـیا رسـید

غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید

روز مــیــلـاد تـو دنـیـا یـک صـدا خـنــدیـده بـود

آسـمـان در مـقـدمـت بــاران گـــل بـاریـده بـود

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


ایــنم کـــیــــک تــــولـــــد


http://s4.picofile.com/file/7738195692/93.jpg


راستی امروز ساعت 16 تا 20 رادیو جوان ویژه برنامه ای برای تولد رادیو خواهد داشت...

ادامه مطلب یادتون نره...

ادامه مطلب ...

مـعـرفـی یـک بـرنـامـه!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااام... امروز میخوام به معرفی برنامه پاتوق شبانه بپردازم...

برنامه های  پاتوق شبانه 1 و 2  از گروه "ورزش و تفریحات" رادیو جوان هستند که به صورت یک هفته در میان، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 تا 21 به صورت زنده روی آنتن می روند...

لطفا برید ادامه مطلب...

در ضمن یادتون نره تو پست قبلی پیشنهادات خودتونو بهم بگید...ممنون...

ادامه مطلب ...