بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

اولــیــن آنـــلـــایـــن


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان خوب رادیویی خودم. حال و احوالتون چطوره؟؟؟ 

امشب میخوایم حدودای ساعت 12 تا 2 آنلاین باشیم.امیدوارم که همتون بیاید و منو تنها نذارید.

میخوایم در مورد ایام عید که دیگه کم کم داره تموم میشه صحبت کنیم! عید امسال چطور بود؟؟ برنامه های رادیو جوان چطور بودن؟؟ کدوم برنامه ها رو بیشتر گوش دادید؟؟ سیزده بدر رو کجا رفتید؟؟ وبلاگ چطوریه؟؟ دوست دارید چطوری باشه؟؟ و خلاصه هر چه میخواهد دل تنگتان بگویید!!! من در خدمتم...


راستی یادتون نره تو پست آقای 456 هم نظر بذارید. میخوام هر وقت خودشون بیان اینجا شگفت زده بشن.!!!

در ضمن آنلاین بامداد 15 فروردین وبلاگ شب 5 رو فراموش نکنید...

نظرات 150 + ارسال نظر
آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:37 http://aseman69.blogfa.com

سلاااااااام،منم اومدم...

اول یه حضورغیاب بکنیم،ببینیم !!!...

کیا هستن؟؟؟...
کیانیستن؟؟؟...

سلاااااااام. خوش اومدی. باشه. تو بشو نماینده کلاس، حضور غیاب به عهده تو. چطوره؟

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:03

سلااااااااااااااااااااام
منم حاضر!!

سلااااااااااااااااااام. خوش اومدی عزیزم.

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://khiyaleman.rozblog.com

به به سلاااام به همه بروبچ
من راه رو گم کرده بودم
خوب شد گفتی معصومه
آقا عید امسال فقط یه جنبه ی مثبت داش
اونم رادیو ودوستای رادیوییم
والسلام!

خوب شد که زود پیدا کردی!
موافقم.

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:09 http://aseman69.blogfa.com

وااای مثه اینکه خیلیییی عجله کردم...


میرم ولی برمیگردم...

کجااااااااااا؟ حالا که ما اومدیم میخوای بری آیا؟

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:14

ای بابا آسمان کجا رف؟!ما بی آسمان چَ کار کنیم؟!

نمیدونم والا!!! فک کنم باید فعلا زمین گیر شیم تا دوباره آسمان بیاد!

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:19 http://niloofarane-89.blogfa.com

سلام...

سلاااااااااااااااااااام.چطوری؟
من این همه سوال پرسیدم ازتون، نمیخواید بجوابید آیا؟؟

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:29

خدا وکیلی برنامه های رادیو یه کم ریخته به هم....
من برنامه های قدیمی تر رو بیشتر دوس داشتم...حتی شباشب

خب فک کنم بیشتر به خاطر اینه که برنامه ها تولیدی بودن.!!!
انشالله دوباره مثل قبل بشه تا تو هم بیشتر دوست داشته باشی.
راستی تو چرا یه دفعه غیب میشی؟؟؟

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:29 http://niloofarane-89.blogfa.com

معصومه جون چه سوالی؟کجا؟

همین سوالاتی که تو این پست پرسیدم. در مورد عید و ...

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:36 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااام به اونایی که تازه اومدن
نه کلا میگم نه فقط تو عید...یه چن وقتی میشه برنامه ها مثل قبل نیس
ببخشید رفیق داشتم با یکی از دوستام میحرفیدم واسه همین به قول تو غیب میشدم

آهان!!! نمیدونم والا... خب بالاخره زمان میبره تا جوون هایی که وارد رادیو شدن تجربه کسب کنند!!!
راحت باش عزیزم...

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:37 http://niloofarane-89.blogfa.com

الان چند نفر انلاینن؟؟
یه سوال دارم دوست دارم همه نظر بدن...
چون منم باید زود برم..

والا من به همه گفتم ولی چون ساعتش دیره یه کم سختشون بود.
این دفعه دیگه زودتر آنلاین خوایم گذاشت! آسمان و مارال هم نت شون مشکل پیدا کرد!!! گفتن که اگه درست بشه میان.
تو سوالتو بپرس عزیزم. بعد که همه ببینن انشالله میجوابن. من و حدیثه هم که حی و حاضر اینجاییم!!!

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:42 http://khiyaleman.rozblog.com

تازه وارد ها که جای خود ولی حتی برنامه های همیشگی و قدیمی هم همینطوره
مثلا من قبلا که اسم شب3 برج مراقبت بود خیلی دوسش داشتم....یا حدااقل اون موقعی که طوفان مهرادیان هم بود...ولی الان به اندازه ی اون موقه خوشم نمیاد
حتی شباشبو...
یا مثلا پاتوق1 که اینانلو بود الان فریبا باقریه...

درست میگی... با اینانلو موافقم... شباشب رو دوست دارم... برا شب 3 هم به نظر من آقای طالبی اگه تنها اجرا کنه شاید جالب تر بشه.

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:49 http://khiyaleman.rozblog.com

نیلوفر آبی عزیز بپرس سوالتو
منم الان شباشبو از همه برنامه ها بیشتر دوس دارم
خدا کنه بعد عید بازم رجبی و صنوبری با هم کار کنن

انشالله با هم باشن.
آقای رجبی گفت از حدود مهر ماه به بعد قراره سردبیر و تهیه کننده یه نفر باشه.
من زیاد موافق نیستم. اینجوری که الان هست،بهتره.

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12

خب خداروشکر درست شد!!!!
من دوباره اومدم!!!

سلاااااااااااااام عزیزم. چه خوب که اومدی. لطف کن درباره سوالاتی که تو پست پرسیدم نظر بده. پیشنهاد بده. انتقاد کن و ...

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 http://niloofarane-89.blogfa.com

معصومه ، حدیثه
رشته هاتون چیه؟

من تجربی...
حدیثه ریاضی...
چطور؟؟؟ شما چه رشته ای میخونی؟؟؟

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:17

بچه ها کاملا باهاتون موافقم.
تو ن و وان هم گفتم....براه های قدیم رادیو جوان یه صفای خاصی داشت.
دلم برااشون خیلی تنگ شده

آورین که موافق هستی!!!!
چرا بعضی کلماتت اینقد مخفف شدن؟؟

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

البته...شایدم به خاطر راه اندازی سایت باشه..
اینکه خب تعامل بیشتر شنونده با برنامه سازها بیشتر شده ودیگه برنامه ها بخشیش به واسطه ی همین سایت داره باحضور شنونده ها ساخته میشه.

آره. اینم میتونه یکی از دلایلش باشه.
راستی بچه ها شما امسال چقد عیدی گرفتین؟؟؟!!!!
فک کنم وضعیت من و حدیثه از این لحاظ وخیم باشه!!

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

اوه اوه..من یه توضیح بدم
من کیبورد لپ تاپم بعضی دکمه اش کار نمیکنن و با از این کیبرد های ژله ای دارم تایپ میکنم.تایپ با این موجود فضایی خیلی دشوار میباشد!!
انگشتام خورد شده...تاول زد...روماتیسم گرفتم به خدااااا!!!

وااااااااای...نگو...خدا نکنه عزیزم... تو هر جور راحتی تایپ کن ما خودمون سعی میکنیم متوجه بشیم!
راستی من این شکلک رو خیلی دوس دارم...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26

من با توجه به اینکه 13 ساله تا حالا حدود 180 هزارتومن عیدی گرفتم که البته خونه چند نفر هنوز نرفتیم..خیلی هاهم مسافرت بودن!!!

13 سااااااااااااااااال!!!!
انشالله وقتی برگشتن، برو عیدیتو ازشون بگیر...
منم حدود 200 جمع کردم!!!

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 http://khiyaleman.rozblog.com

به به مارال شاعر هم که اومد
ولی به نظر من نباید زیاد کامنت گذاشت...ینی حداقل باید کامنتا محتوا داشته باشه...من کامنتام کمتر شده دیگه زیاد کامنت نمیذارم مث اون وقتا که زیاد کامنت میذاشتم و تکراری بود...الان سعی میکنم متفاوت تر باشه...

بله دیگه...مارال جون خیلی وقته اینجاس...
اینکه محتوا داشته باشه کاملا موافقم.

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 http://niloofarane-89.blogfa.com

معصومه جان من باید کم کم برم...
بچه ها ممکنه فردا شب یکم دیر بیام انلاین یا شاید نتونم...

دعا کنین بشه...


راستی جواب کامنتهای قبلیمو زوود بدین..موندنم خیلی دشواره!

باشه عزیز...دوس داشتم بیشتر میموندی... خیلی خوشحال شدم که اومدی عزیزم... کدوم کامنتهای قبلی؟؟؟ من که جوابیدم همه رو!!!

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:32

وای من عاشق اینم=====>

ماری علیخواه میگه تو چقد باکلاسی!!!با عینک آفتابی میخندی!!!

راس میگیا!!! به این زیاد دقت نکرده بودم...
آخرشم ما درست متوجه نشدیم این ماری جون کیه؟؟چیه؟؟

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 http://niloofarane-89.blogfa.com

بچه ها میشه یه لطفی بکنین؟
من تو پست جدید تقریبا فک کنم 10 تا کامنت بشه گذاشتم...که هنوز تایید نشده...
الان اخریشو نگاه کنین...
میشه اگه فردا قبل انلاین شب رفتین ببینین اقای رجبی به کدوماش جوابیده تو وبم برام بذارین؟
اگه خودم رفتم خبر میدم تا ظهر اگه نتونستم...

اگه نمیتونین عیبی نداره...
صرفا یه خواهش بود...


کاش بشه فردا شب بیام...
یکم مشکل دارم..

باشه...
انشالله بتونی بیای...

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخخخ مث که من از همتون کمتر عیدی جم کردم
آخی کاش آسمان هم میتونس بیاد جاش خالیه
اس داد گف نتش خرابه و ناراحته
خدا هیچکس رو بی اینترنت نکنه والا!الهی آمین

اشکال نداره حدیثه!!!
آره کاش می بود...آمین...
نت آسمان،امشب آسمانی شده...

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 http://niloofarane-89.blogfa.com

ممنون
مارال حدیثه و معصومه عزیزم شبتون نیلوفری....

مرسی عزیزم...شبت قشنگ...

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 http://khiyaleman.rozblog.com

شبت به خیر نیلوفر آبی عزیز
مگه فردا هم آنلاین میذاری معصومه؟منم شاید نتونم بیام...
آره منم موندم ماری کیه؟!
راستی بروبچ خوووشال میشم به وب منم سر بزنید

نه...آنلاین شب 5 منظور بود!!!
حتما حتما میایم.

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:40

خخخخخخخخ!!
ماری نوعی موجود زنده از گونه ی انسان میباشد!!!
خیلی آدم باحالیه خداییش!!!
راسی...
قضیه آنلاین چیه دقیقا؟؟؟

آهااااااان!!!عجب معرفی باحالی...
آنلاین "شب 5 "فردا شب منظور بود عزیزم... تو وبلاگم نوشتم که فردا شب آقای رجبی انلاین خواهند بود...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:41

قربانت عزیزم..نیلوفر جان شبت به خیر...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:42

من نمیخوام برم مدرسه...
اصلا افسردگی گرفتم بببببببد جوووووووور...

هر جور راحتی عزیزم...میخوای تا آخر فروردین رو تعطیل کنیم؟؟؟
عید خیلی بهت خوش گذشته ها!!! دیگه درس و مدرسه رو فراموش کردی...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44

حدیثه؟؟؟
می توهم وب داری؟؟؟
زود باش آدرس بده!!
ولی من شرمنده اهالی پاوق فاطمه نیکیانم..
هی قول میدم برم نمیرم..
واااااااای...

"خیال من" اون گوشه وبلاگ مال حدیثه س!!!
یعنی اینجا نمیخوای بیای؟؟؟

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 http://khiyaleman.rozblog.com

آآآآآهاااااان خخخخخخخخ
همووون من واسه همین گفتم نمیتونم بیام اینجا که ت شب 5ایم!اصن حواسم نبود!نصفه شبه دیگه...قاطی کردم
ممنوووووون تشریف بیارید
آره راس میگی مارال

کجا نصف شبه!!! اینجا که روزه!!! تو هم که همیشه شب زنده دااااار!!! حواست رو جمع کن خواااااااااهر گلم.

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 http://aseman69.blogfa.com

وااااای خدای من...

دریک اقدام کاملا"ناگهانانه نت درست شد...نمیدونین چقد خوشحالم که اومدم...آسمونتونم اومد...حالاچی!!!...

سلااااااااااااااااام.خوش اومدی عزیزم... هر چند میخواستم دیگه کم کم برم ولی فعلا هستم...فقط به خاطر شما دوستان گلم...
خیلی خوشحالم که دور همیم...

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 http://aseman69.blogfa.com

هنوزکامنتارونخوندم...اینجاچه خبره!!!

همه خبری هست... کامنتا رو بخون متوجه میشی...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49

آهاااااااااا....
آوره راسی..من که هستم!!!
بچه ها میخوام یه چیزی بگم بعدش تشویق کنین و بهم افتخارکنین!!
خب؟؟؟

باشه بگو... ما که همیشه تو رو تشویق کردیم... الانم حتما تشویقت میکنیم... بگو عزیزم...

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:52

آره مارال....وب مشترک منو فاطمه زاهدیه...شارژ نداشتم بهتون اس بدم امشب گرفتم
فردا اطلاع رسانی میکنم
رااااااااس میگی تازه سر شب ما رادیویی هاست
من باید حواسمو جم کنم...نُچ نُچ نُچ پیر شدم مادر

مامان جونم خیلی دوست دارم!!!!!!!

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 http://aseman69.blogfa.com

مخلص آبجی حدیثه هم هستیمااااا...

بالاخره اومدم رفیق...

دعای دوستان اثرکردفک کنم!!!

آره والا.خیلی دوس داشتیم تو هم بیای.اصن بدون آسمان، زمین معنا ندارد...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55

آوره خداییش خیلی خوش گذشته..میشه باز تعطیل باشیم؟؟مدرسه بسه دیگه!!!!اصلا هم حوصله سرویسمو ندارم..خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی ازش بدم میاد!!!
به به..خوش اومدی آسمان جاااااان!!!
نه بابا..اینجا میام...!!!
اونجا هم میرم!!!قول!!
چی رو راس میگم حدیثه؟؟

آورین آورین...حتما بیا...
حدیثه بجواب!

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 http://khiyaleman.rozblog.com

به به آسمان عزیز هم از راه رسید...من جواب اسمست رو دادم ولی الان دیدم که بهت نرسیده
خیییلیییی خووووب شد که اومدی
بوگو مارال....لابد نصفه شبی میخوای شعر بسرایی؟

بله بگو...ما منتظریم...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:59

عزیزمیییییییییییییی....موضوع مهم اینه :
من تا همین چند وقت پیش ناخن میخوردم!!!
از وقتی بچه بود..خیلی هم سعی کردمم ترک کنم نشد!!
ولی بالاخره موفق شدم و این عادت زشتو ترک کردم!!
ناخن هایم هم دارند بلند میشوند!!!
یعنی شدن!!!امروز با ناخن گیر چیدمشون..
معلم ویولن هم دعوام کرد!!گفت ناخنات خیلی بلنده!!!
هورااااااااااااااا..حالا همگی ذوووووووووووووووق!

آورین اورین... کار خوبی کردی... بچه ها همه تشویق...

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 http://aseman69.blogfa.com

بچه هادارین شب 5میشنوین؟؟؟...

همین الآن کامنتموخوند...

همون که درموردگل بود...

بله شنیدم... عالی بود...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01

بوگو رو خوب اومدی حدیثه!!!
راستی گفتی شعر!!الان میسرایم!!


ناخنی دارم خشکله
کوتاه بودش در دستم
کمیش برایم مشکل بود
کاشکی نمیجویدم
ای خدا چکارکنم؟؟ناخنو بلند کنم!!!

ایول. بابا شاعر...
خیلی باحالی...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:02

مرسی مرسی...
من متعلق به ردمم هستم..
ای بابا..خانم خودتو کنترل کن!!
قرباننتان..قربانتان!!!

منظورش "مردم" هست. از دست این صفحه کلیدت!!!
باشه کنترل میکنیم...

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 http://aseman69.blogfa.com

آفرین به مارال خانوم...

فک کنم چون بهارنارنجوگوش میکنی،متحول شدیاااا...


آورین...آورین...

نه بابا... مارال زودتر از اینا متحول شده بود...
امروز که داشت دنبال کلاه قرمزی میگشت!!

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 http://khiyaleman.rozblog

خخخخخخخخخ
حالا همگییییییی ذوووووووووووووق
تشویییییق....آورین مارال شاعر

تشویق...

آسمان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 http://aseman69.blogfa.com

حدیثه گلی اِسِت اومد ولی نصفه نیمه...

منظورتومتوجه شدم...


خوووب باشی...

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:06

بچه ها یکی از دوستای مدرسمو بگم الان بیاد اینجا؟

بگو...

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 http://khiyaleman.rozblog.com

به افتخار مارال شاعر
بکفیییییید.....بکفییییییید....جامه بدرید!!!
میگم موضوع هفته پیش شب 5 چی بود که من نتونستم بگوشم؟

جامه دران کجاااااایید؟
والا گوشیدم ولی الان یادم نیس!!

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10

وای آره..امشب کلاه قرمزی دیدید؟

نصف کاره دیدم. مهمون داشتیم!!!!!!!

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 http://khiyaleman.rozblog.com

بوگو بیاد مارال
خب خدا رو شکر منظورمو گرفتی آسمان!

بش بگو زود بیاد!!! کی هست؟؟؟کنجکاو شدم!!!

Shahrzad چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:13

Salam :D Man DoOste maral hastam :)) Tashvigham kard biam inja :D

سلاااااااااااااااااااااام. خوش اومدی... خوب کرد که تشویقت کرد... بازم از این کارا بکن مارال جون!!!

مارال شبانکاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:16

حلا میاد!!
اها..از اون لحاظ...آورین حدیثه..
بچه ها یی چیزی یادم رفت..
گوینده هم که فقط پیمان طالبی و حسن اسماعیل پور

خوش اومد...
وا. فک کنم از فائزه بهت رسیده...
موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد