بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

اطــــلــــاعــــیــــه


سلااااااااااااااااااااااام. خدمت دوستان و همراهان رادیو باید بگم که رادیو برای شنوندگان یه مسابقه نوروزی گذاشته که در واقع یه نظر سنجی هست که باید در اون، نام شبکه، برنامه، تهیه کننده، سردبیر، گوینده آقا، گوینده خانم، و بازیگران مورد علاقه خودتون رو که فکر میکنید در ایام نوروز 1392 بهترین بودند، انتخاب کنید. راه های ارتباطی، یکیش از طریق ارسال پیامک به شماره 300007780 هست و راه دیگر ارسال ایمیل به آدرس: ravabet.moavenat@gmail.com . همچنین میتونید به آدرس اینترنتی www.radio.ir هم مراجعه کنید. به همتون توصیه میکنم در انتخابتون حتما رادیو جوان و برنامه های خوبش رو فراموش نکنید، گوینده ها و سردبیر ها و تهیه کننده ها که دیگه جای خود دارند.

 

دومین خبر هم مربوط میشه به سایت رادیو جوان. سردبیر وبلاگ "اینجا شب نیست 5 " یعنی آقای سیروس رجبی چهارشنبه شب، یا بهتره بگم بامداد 5شنبه همین هفته از ساعت 00:30 تا حدودای صبح آنلاین خواهند بود. حتما حتما اگه تونستید برید و براشون نظر بذارید. فک کنم میخوان در مورد همین ایام نوروز امسال و همچنین برنامه های رادیو جوان صحبت کنند و از پیشنهاد ها و انتقاد های شنونده ها باخبر بشن. برا اینکه اطلاعات کامل تری رو به دست بیارید به وبلاگشون مراجعه کنید. اینم آدرسش: shab5.radiojavan.ir  .

 

اگه خواستید اینجا هم نظر بزارید من در خدمتتون هستم...

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم عفری دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

سلام معصومه جون...
چه خوب که راش انداختی...خیلییی خوبه...



بازم میام اینجا...

سلااااااااااام مریم خانم. ممنوووووووووونم ازت. منتظرتم...

hadiseh دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:03

به به سلااااام دروووود ای رفیق
ممنووووون بابت اطلاعیه
ما نیز شرکت کردیم
به وب مام سر بزن رفیق

بـــــه ! سلااااااااام رفیق. آورین که شرکت کردی.
حتما میام.

آسمان دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:31 http://aseman69.blogfa.com

سلام دوباره معصومه جون...

من آدرس وب حدیثه رو نمیدونممیشه واسم بفرستی

خیلی دوست دارم به وبش سربزنم...


خوووب باشی...

سلام. بله. میام تو وبلاگت بهت میدم...موافقم
راستی من و حدیثه شمارتو میخوایم. اگه اشکالی نداره بهم بده.

نیلوفر آبی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:04 http://niloofarane-89.blogfa.com

سلام معصومه جان اگه ان هستی من هستم..
فردا شب یعنی بامداد14 هم هستم...
راستی وقتی لطف میکنی کامنت میذاری لطفا ادرس وبت رو هم تو قسمتش بنویس راحتتر بیام پیشت...

سلااااااااااااااام.حدود نیم ساعت دیگه آنم...
فردا شب که بامداد 15 میشه خوااااااهر!!!!!
چشم...
بابت راهنماییت هم ممنونم.

نیلوفر آبی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:09 http://niloofarane-89.blogfa.com

جانم معصومه جان...

هستم خانمی...

سلااااااااام. خوش اومدی. لطف کن بیا تو پست" آنلاین".

فاطمه نیکیان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07

رفیق وبلاگت ععععععالیه
لینکی....

ممنوووووووونم...

مهدی زمانی ازشهرستان درگز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:05

سلااااااااااام...خوش آمدید.
ممنووووووونم از شما!!!

فاطمه زاهدی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:32 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام معصومه جان
آفرین،وبت خیلی خوشکل شده و تغییرات خوبی هم توش ایجاد کردی...
ماشا اله خوش سلیقه هم هستی
موفق باشی عزیزم...

سلاااااااااااااااااام فاطمه جون.
ممنووووووووووووووووون...چشمات خوشکل میبینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد