بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...
بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

بــــــــهــــــــتــــــــریـــــــــن رادیــــــــــــــــــــو

ایـن وبـلاگ مــخـــصــوص هــمــه رادیــــــو جــــوانـــــی هــاســـت...

اولـــیـــن پـــســـت


سلاااااااااااااااااااااااااااااام به هـــمـــه رادیــــــــــو جــــــوانــــی ها. عیدتون مباااااااااااااااااااااااارک. امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های زندگیتون باشه. این اولین پست وبلاگه. در این وبلاگ میخوایم در مورد همه برنامه های رادیو جوان با هم صحبت کنیم،مسابقه بذاریم،نظر سنجی بذاریم و کلی برنامه های دیگه هم دارم که به موقع بهتون خواهم گفت تا شگفت زده بشید. امیدوارم شما هم با کامنتای قشنگتون منو همراهی کنید...


به امید خدا شروع می کنیم: بـــســـم الله الـــرحـــمـــن الـــرحـــیـــم.

نظرات 30 + ارسال نظر
مریم شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:58

سلام. وبلاگ جدیدتون مبارک باشه. حتما همراهیتون خواهیم کرد.

سلام مریم خانم. ممنونم از شما.

ف.م شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:07

سلاااااااااااااام. پست جدیدتون مبارک.

سلام. ممنونم...

من و رادیو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:33

سلاااااااااام. منم خواستم پست جدیدتونو تبریک بگم. موفق باشید.

سلام. ممنونم از شما.

hadiseh دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:30

سلااااااام رفیق
مبارکا باشه
دس مریزاد
از همه نظر عاااااالیه

سلااااااااااااام. ممنوووووووووونم. لطف داری.

نیلوفر آبی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:39 http://niloofarane-89.blogfa.com

سلام معصومه جوووون..
مبارک باشه...


راستی اگه یه وقت با نام نیلوفرانه هم برات کامنت اومد منم..
رو این صفحه اون اسم که اسمه وبم و اسم دوم منهسیوه..

به امید دیدار...

سلااااااااااااام نیلوفر خانم. ممنوووووووون.

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:31

سلاااااام و دروووووود به رفیق شب زنده دار
اصن من از همین رادیویی ها خوشم میاد
مطمئنی این موقه شب بیدارن
چه کارا میکنی؟

سلااااااااااااااام دوست خوبم. آره والا فقط رادیویی ها بیدارن.
والا حالا تو فکر اینم امروز که سیزده بدر هست برم کجا!!!!!!

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:40

من که فک نکنم جایی برم آخه مامانبزرگم خونمونه نمیتونم تنهاش بذارم
معمولا کجا میرین هر سال؟

ما معمولا میریم پارک!!!!!!!! خیلی باحاله. تازه یه سماور زغالی هم داریم. اینقده چای هاش خوشمزه میشه.!!!!!!!!! نمیدونم امروز خوایم رفت بیرون یا نه ولی اگه برم جات خیلی خالی خواد بود.

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

آآآخیییی سماور ذغالی
راستش تعریفشو شنیدم ولی فک کنم تا حالا ازش چایی نخوردم شاااااید تو بچه گیهام
ایییییول پس خیلی باصفایین
دوستان به جای ما
اگه دوس داشتی از فضای اونجا عکس بگیر واسه منم بفرس ببینم

باشه اگه بتونم حتما.
نمیدونم چرا یه دفعه سرعت اینترنتم اومد پایین.!!

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

ممنوووووون
واااای آره سرعت نت منم اومد پایین
راستی لینکت کردم
تا ده دیق دیگه شب4 شروع میشه

آره اومدم دیدم. ممنووووووون.
حالا دیگه باید شروع بشه. میخوای بری آیا؟؟؟

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:58 http://khiyaleman.rozblog

آقای رجبی تایید کرده کامنتارو ها
بپر ببین

باوشه.
حدیثه جون تا کی اینجایی؟؟؟

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02

قرررربانت وظیفه بود رفیق
نه بابا من هستم مگر اینکه تو منو بیرون کنی
الان یه کامنت برات گذاشتم بعد تو قسمت وب/وبلاگ آدرس وبمم نوشتم بعد کامنتو فرستادم...برات اومده؟همونی که گفتم برو شب5 آپ شده

من که عمرا تو رو بیرون کنم. من و این کارا!!!!!!!
آره اومد.

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخ آدرسمو اشتب نوشته بودم
آخه تو وب فروزان با آدرس که کامنت میذاشتم واسش نمیرف!گفتم شاید اینجام اینطوریه
منکه پای نتم ولی تو یه وخ اگه خواستی بری برو عزیز تعارف نکنی

نه عزیز. من تعارف نمیکنم. راحت راحتم!!!!

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 http://khiyaleman.rozblog.com

چرا؟!!!!

خونه شمام همه خوابن؟اینجا پادگانه همه زود میخوابن
خاموشیه

هر شب که همه خوابن ولی الان فک کنم مامان جونم بیدار باشه. ولی تو خونه ما چه خواب باشن چه بیدار اتاق من همیشه روشنه!!!

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 http://khiyaleman.rozblog.com

برعکس اتاق من معمولا خاموشه...
نخ سوزن و قرقره شبا که رادیو میگوشم
تو فقط رادیو جوان میگوشی؟

آره اکثرا رادیو جوان. تو چی؟؟؟

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27

من رادیو تهرانم میگوشم البته تو عید نگوشیدم ولی بعد عید دوباره شنوندش میشم
یکی از برنامه های رادیو ایرانم میگوشم
تو رادیو تهران همش میزنگم اونجا دیگه میشناسن منو
ولی تو رادیو جوان نه

من رادیو تهران رو قبلنا میگوشیدم. یعنی قبل از اینکه با رادیو جوان آشنا بشم ولی الان نمیگوشم.
بابا رادیو... بابا آشنا...

آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28

سلااااااام...

منم اومدم،هستین بچه ها؟؟؟...


هنوز به وبم سر نزدم...یه سرمیرم اونجازودی برمیگردم...


خوووب باشی...

سلااااااااااااااااااااام. خوش اومدی. هستیم فعلا... منتظرتم...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35

آخه چنتا از برنامه هاش خیییلیییی جوکه من اشکم در میاد وقتی میگوشم
قربانتاینیم ما
به به سلاااام آسمان هم که اومد زمین!منتظرتیما زودی بیا

آره. قبلنا که میگوشیدم بعضی برنامه هاشون جالب بود.
بله...بالاخره آسمان هم زمینی شد...

آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 http://aseman69.blogfa.com

اونم به چشم،میفرستم واست...

من همچنان منتظرآدرس وب حدیثه هستمااااا...

لطف میکنی!!!...


خوووب باشی...

باشه. هر وقت دوس داشتی بفرست...
حدیثه کمکش کن... فک کنم تو همین نظرات رو اسمش کلیک کنی، وبش باز بشه...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 http://khiyaleman.rozblog.com

اییییییییییییول داره آهنگ سیزده به درو میده!!!!

وااااااااااااااای... نه... من تازه الان میرم بگوشم...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 http://khiyaleman.rozblog.com

آره آسمان!رو اسم همین کامنتم کلیک کن میری تو وبم البته نو پاست بچم
اااا دختر پ چرا زودتر گوش کردی؟

حالا دیگه خیال اسمان راحت شد...
از بس محو تماشای کامنتا بودم،یادم رفت...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 http://khiyaleman.rozblog.com

خخخخخ البته منظورم چرا زودتر گوش نکردی بود!
خیالت راحت شد رفیق آسمانی؟!نظر یادت نره ها آورین
منم فردا حتما میام وبت سر میزنم و نظر میزارم
خو از الان بشین بگوش مادر آورین
میگم میدونی برنامه بخندو بخندونو کی میده؟

بله. متوجه شدم...
زیاد گوش نکردم برنامشونو... آقای اسماعیل پور اجراش میکنه...چطور؟؟
راستی برا بیوگرافی نفر بعدی چه کسی رو انتخاب کنم به نظرتون؟؟؟

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 http://khiyaleman.rozblog.com

منم تا حالا گوش نکردم ولی فردا ویژه اختتامیه طنزه که منم رفته بودم میخوام ببینم چه جوری شده...ایییی بابا حالا این موقه شب از کی بپرسم!
والا نمیدونم!ببین از کدوم بیشتر اطلاعات داری بیوگرافی اونو بنویس

پس منم گوش خوام کرد...ساعت برنامشون فک کنم از ظهر به بعد پخش بشه...حدیثه الهی قربونت برم که تا الان همراهیم کردی...واقعا ازت ممنونم... فردا دوباره خوام اومد وبت...هر چند اصلا خوابم نمیاد ولی الان صدام کردن که برم لالا کنم... شبت قشنگ عزیزم...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 http://khiyaleman.rozblog.com

اوا خدا نکنه رفیق....وظیفم بود خیلی خووووشال شدم که با هم حرفیدیم
به امید خدا.... هر وقت دوس داشتی بیا رفیق
برو رفیق....شبت سرشار از یاد خدا...خوووب بخوابی

ممنوووووووووونم...
حتما میام...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

دررررررررروووووووود
چطوری؟خوووووش میگذره رفیق؟
سیزده به درت مبارک باشه
آرزوی بهترین ها رو برات دارم

سلام. خوبم. ممنوووووووووووونم.
سیزده به در شمام مبااااااااارک.

مینا اکبری سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:30

سلاااااااااااااااااااام چه خوشگله اینجااااااااااا بابا
دیشب تو رختخواب بودم نتونستم بیام ببخشیییییییییید

سلاااااااااااااااااااام. ممنووووونم.
خواهش میکنم...هر وقت دوس داشتی بیا،خوشحال میشم.

آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:03 http://aseman69.blogfa.com

سلاااام معصومه جان...

فک کنم الآن درحال به درکردن سیزده باشی...

هرجاهستی،خوش بگذره...


خوووب باشی...

سلاااااااااااااااااام آسمان جون...آره رفتم سیزده بدر...جات خیلی خالی بود...

hadiseh سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:08 http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااام و درووووود بر رفیق خودم
این قالبه خیلی خوبه مادر....شیک و مجلسیه
آورین آورین
چه خطر؟خوش گذشت؟

ممنووووووووون عزیزم. خوب بود.جات خالی بود...

آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:58 http://aseman69.blogfa.com

سلااااااام دوستم...

کی onهستی که مام بیاییم اینجا...قرارمون که یادته!!!...


خوووب باشی...

سلام. حدود 11/45 آنم. بفرمایید...

آسمان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:44 http://aseman69.blogfa.com

سلام...

منتظرت هستیمااااا...


خوووب باشی...

سلام. حتما میام...
خواستم بگم راستش من هیچی...منظورمو گرفتی؟؟؟

hadiseh چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:00

سلاااااااااام دروووود به آنلاینی های عزیز
کسی هست آیا؟

سلام. هستیم. بپر بیا تو پست "آنلاین"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد